Entertainment alle pijlers

Daar gaan ze weer SPOILERS en VIDEOLAND

02-04-2024 05:36 57 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had al een ander topic aangemaakt over dit programma maar nu ook eentje waarin we gezellig kunnen spoileren!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ner nog de deelnemers bekeken maar alleen Arjen en Jacobien ken ik niet. Schelen zij veel in leeftijd? Geen probleem verder natuurlijk maar hij lijkt echt veel ouder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Caroline heeft in december een huis in Loosdrecht gekocht. Dat is compleet anders dan Italië of Oostenrijk!
Alle reacties Link kopieren Quote
Op welke dagen komt er een nieuwe aflevering op Videoland?
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij alleen op dinsdag
Alle reacties Link kopieren Quote
Yeeee ik kijk ook! Leuk een topic
Puur is beter dan perfect
Alle reacties Link kopieren Quote
Bamboetafeltje schreef:
02-04-2024 05:39
Ner nog de deelnemers bekeken maar alleen Arjen en Jacobien ken ik niet. Schelen zij veel in leeftijd? Geen probleem verder natuurlijk maar hij lijkt echt veel ouder.
Jacobien heeft vroeger relatie technisch een aantal BN'ers versleten geloof ik. Later probeerde ze zelf een BN'er te worden met de serie "mannen met een kleintje" en nu is ze te volgen op insta terwijl ze verhuisd zijn naar Italië.
Googlede net haar naam en zie dat ze voor Martijn Krabbe ook nog meegedaan heeft aan the bachelor.
Erge hang naar fame dus.

En ja hij is een jaartje of 20 ouder geloof ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ken alleen Maaike en Bart. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit nu aflevering twee te kijken, ik ken Caroline en Debby en ik merk dat ik dat ook het leukst vindt om te volgen. Maike en haar man komen me vaag bekend voor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Er moet ook altijd een stel bij zitten waar je je aan irriteert. Dat is bij mij Jacobien, hoezo ga je zelf wel pizza eten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ook drie kinderen en in de situatie van jacobien zou ik echt wel tijdelijk met de kinderen in een vakantiehuisje of b en b ofzo gaan zitten totdat er normaal water zou zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heftig dit

https://www.gofundme.com/f/gerechtighei ... e=customer
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook bijzonder om zoiets weer helemaal op internet te gooien....
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een dramaqueen die Jacobien met dat gejank om dat schoolreisje. Tot nog toe zien we haar nog niet echt iets doen.

Ik herinner mij nog dat Bart en Maaike harde werkers waren dus ben benieuwd.

Is Caroline altijd zo vrolijk?

Dat idee van die pods van dat andere stel in Italië vind ik wel heel leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben ook benieuwd hoe Jacobien zich zelf terug ziet. Ik wacht op aflevering 3😊 Die namen van de kinderen.. hoe zal de 4e gaan heten?
Puur is beter dan perfect
Alle reacties Link kopieren Quote
Lou_ schreef:
08-04-2024 21:06
Ik ben ook benieuwd hoe Jacobien zich zelf terug ziet. Ik wacht op aflevering 3😊 Die namen van de kinderen.. hoe zal de 4e gaan heten?
Voor een jongen:
Prosecco
Primitivo
Pinot (Grigio)
Verdejo of om het Italiaans te houden: Verdicchio
Nebbiolino
Sangiovese

Voor een meisje:
Chardonnay
Shiraz
Merlot

Sorry, meer inspiratie voor jongens.

En ik las nu net dat Jacobien toch Bien is uit de Bachelor (2012). Die was me altijd bijgebleven, want zo gek als een deur. Maar ik twijfelde of ze het was. Fotootje uit die tijd erbij gezocht en ja hoor.. Die is echt al heel lang bezig met 'beroemd' worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk nu aflevering drie en snap niet wat de moeder van Debby met die tompouce doet! Je prakt toch niet alle vulling eruit?
Alle reacties Link kopieren Quote
LieveMona schreef:
08-04-2024 21:39

En ik las nu net dat Jacobien toch Bien is uit de Bachelor (2012). Die was me altijd bijgebleven, want zo gek als een deur. Maar ik twijfelde of ze het was. Fotootje uit die tijd erbij gezocht en ja hoor.. Die is echt al heel lang bezig met 'beroemd' worden.
Nou, op deze manier wordt dat niet een positieve manier.

Ik vraag me vooral af wat ze daar gaat doen. Een beetje haar ziel voeden met alleen voor de kinderen zorgen ofzo? Dat is toch totaal niet inspirerend.
Want met een klein huisje in de verhuur ben je ook niet heel druk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Flashy schreef:
09-04-2024 17:23
Nou, op deze manier wordt dat niet een positieve manier.

Ik vraag me vooral af wat ze daar gaat doen. Een beetje haar ziel voeden met alleen voor de kinderen zorgen ofzo? Dat is toch totaal niet inspirerend.
Want met een klein huisje in de verhuur ben je ook niet heel druk.
Denk dat ze daarom op deze manier probeert bij te beunen. Door een tv personality te zijn en een beetje te influencen.
Alle reacties Link kopieren Quote
LieveMona haha geweldig die namen!
En wow Jacobien heeft idd al lang een - BNer willen worden - of beroemd - verleden.
Hopelijk haalt ze hier waar ze nu is, genoeg voldoening en geluk uit haar leven.
Puur is beter dan perfect
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik irriteer me nu al verschrikkelijk aan dat 'liefde' van hem, en de Gucci schoentjes van haar. Aanstellerij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Noëlle_ismijnnaam schreef:
10-04-2024 09:54
Ik irriteer me nu al verschrikkelijk aan dat 'liefde' van hem, en de Gucci schoentjes van haar. Aanstellerij.
Vraag me echt af hoe lang ze het volhouden in de Zuid-Italiaanse 'rimboe'.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zouden die kinderen helemaal niet onder leeftijdsgenootjes komen verder?

Ik vind Aadje en? Wel echt een grappig stel. Lijken elkaar goed aan te vullen.

Dat gat bij Maaike en Bart in de muur oef! Ik zou moeten huilen denk ik. Gelukkig kan Bart dat waarschijnlijk wel zelf maken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Trouwens wel super slim om een huisje die in de zon staat zwart te schilderen🙈

Ik had eigenlijk wel verwacht dat Caroline geen hypotheek zou krijgen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben nu bezig met de laatste aflevering en moet zeggen.. ik ben al Alondra-moe. Bij Maaike en Bart gaat het tot nu toe echt alleen over het paard. Nu zijn ze weer bezig met een overkapping.. voor het paard. Ik ben heus een dierenvriend, maar ik vind dit zo eentonig! Misschien gaat er nog iets veranderen, maar dat moet dan wel snel, anders blijf ik Bart en Maaike doorspoelen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven