Entertainment
alle pijlers
De Bachelor(s) 2024 Videoland (met spoilers)
donderdag 7 maart 2024 20:13
donderdag 7 maart 2024 20:14
Jaaa ik!
Ben halverwege aflevering 2.
Ik vond het een beetje suf dat ze die rozen moesten uitdelen voordat ze iedereen gezien hadden, dan kan je toch geen goede keuze maken? Al helemaal niet voor die witte.
Beate kreeg de witte roos van Paul, ze trok er een heel apart gezicht bij, voelde erg gespeeld allemaal.
En die Alinda (?) de data-analyst van Rien is wel erg aanwezig, wordt veel aan het woord gelaten door de regie. Misschien omdat ze er dadelijk snel uit vliegt?
Ben halverwege aflevering 2.
Ik vond het een beetje suf dat ze die rozen moesten uitdelen voordat ze iedereen gezien hadden, dan kan je toch geen goede keuze maken? Al helemaal niet voor die witte.
Beate kreeg de witte roos van Paul, ze trok er een heel apart gezicht bij, voelde erg gespeeld allemaal.
En die Alinda (?) de data-analyst van Rien is wel erg aanwezig, wordt veel aan het woord gelaten door de regie. Misschien omdat ze er dadelijk snel uit vliegt?
donderdag 7 maart 2024 20:21
Als je het universum om tekens vraagt dat je naar Bali moet past dat wel bij het opladen van edelstenen in het licht van de volle maan ja. Maar heel spiruweel is hij niet hoor
Paul is me veel te corporaal. En dat zijn moeder nog enkele maanden te leven heeft en hij dan een maand dit gaat doen, tsja. Hij zei er wel wat over maar ik geloof absoluut niet dat ook maar iemand die in dit programma meedoet echt op zoek is naar de liefde. Eerder naar sponsors voor Instagram.
Paul is me veel te corporaal. En dat zijn moeder nog enkele maanden te leven heeft en hij dan een maand dit gaat doen, tsja. Hij zei er wel wat over maar ik geloof absoluut niet dat ook maar iemand die in dit programma meedoet echt op zoek is naar de liefde. Eerder naar sponsors voor Instagram.
vrijdag 8 maart 2024 03:20
Jaa heb ook gekeken. Zou niks kunnen met beide heren. Veel interessantdoenerij..
Altijd leuk om te gaan kijken welke dames eigenlijk maar precies een uur aardig kunnen doen en uiteindelijk hun ware karakters eruit gaat komen.
De poffertjeskraam in het Gooi, tekens krijgen van rozen op Bali (heel bijzonder daar jah), manifesteren, wat is die witte roos waard als ie niks tegen me zegt!, ik ben gewend alles te krijgen wat ik wil...Ja denk dat dit wel een leuk seizoen wordt haha.
Altijd leuk om te gaan kijken welke dames eigenlijk maar precies een uur aardig kunnen doen en uiteindelijk hun ware karakters eruit gaat komen.
De poffertjeskraam in het Gooi, tekens krijgen van rozen op Bali (heel bijzonder daar jah), manifesteren, wat is die witte roos waard als ie niks tegen me zegt!, ik ben gewend alles te krijgen wat ik wil...Ja denk dat dit wel een leuk seizoen wordt haha.
vrijdag 8 maart 2024 18:05
Ja die poffertjeskraam die er in de zomer staatPurpleMauve schreef: ↑08-03-2024 03:20Jaa heb ook gekeken. Zou niks kunnen met beide heren. Veel interessantdoenerij..
vrijdag 8 maart 2024 21:02
Paul z'n moeder is ernstig ziek en heeft nog een paar maanden te leven, en Paul gaat er even een maand vandoor... shocking!
Ook al roept z'n moeder dat ie dat moet doen omdat het dé kans van z'n leven is, die Paul zou dat simpelweg gewoon niet moeten willen!! Ieder moment die je samen nog hebt is er een...
Ook al roept z'n moeder dat ie dat moet doen omdat het dé kans van z'n leven is, die Paul zou dat simpelweg gewoon niet moeten willen!! Ieder moment die je samen nog hebt is er een...
vrijdag 8 maart 2024 21:18
Klopt! Hij zou z'n baan hebben opgezegd om hier aan mee te doen, maar in werkelijkheid heeft ie z'n opleiding helemaal niet gehaald. Hij is dus helemaal geen advocaat en werkt nu als jurist.schoenveter schreef: ↑08-03-2024 21:08volgen jullie yvonne coldewijer? schijnt dat Paul helemaal geen advocaat is :')
Van Rien krijg ik overigens de kriebels op een niet positieve manier... met z'n "hey lieverd" naar die meiden.. pffff
vrijdag 8 maart 2024 22:27
Wat mij betreft eigenlijk wel, sorry maar als de meeste mensen er net zo over denken als jij pas ik me aan.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in