Entertainment alle pijlers

De Bachelorette met Sylvia Geerssen

02-02-2023 20:20 587 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag stonden op videoland de eerste 2 afleveringen online en ik vind het leuk! Ik vind Sylvia ook echt een leuke vrouw. Wie kijkt ook?
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn psychologie van de koude grond:

Bij het programma had ik heel erg het gevoel dat ze niet toe was aan een gezonde relatie. Ze was echt helemaal in de wolken met hoe de mannen zich gedroegen, omdat ze natuurlijk nooit bepaald parels van mannen had (Mexicaanse gek, dat agressieve model en die vreemdgaande dealer). De mannen in de Bachelorette waren inderdaad in het algemeen best oke maar voor haar was dat al wennen.

Ik denk dat ze gewend is aan heftige relaties, hoge "pieken", diepe dalen. Die Mexicaan had echt elke dag wel een lofzang over haar op zijn insta, ook nadat ze allang uit elkaar waren.

Misschien "mist" ze die heftigheid wel bij een volwassen, stabiele jongeman.
Alle reacties Link kopieren Quote
Flo-tje4 schreef:
05-06-2023 00:17
Ik word zo moe van die Yvonne met dr juice channel. Komop we maken toch allemaal wel eens ruzie of hebben discussie… hoe maak je iemand kapot. Om die reden volg ik zie Yvonne niet, ik vind haar echt vreselijk.
Ik heb nog nooit in het openbaar staan janken en schreeuwen tegen mijn vriend hoor, dat vind ik niet echt normaal gedrag voor een volwassen vrouw. En als je bekend bent heb je nog meer reden om je even in te houden, lijkt me.
Alle reacties Link kopieren Quote
andnowwedance schreef:
05-06-2023 00:32
Mijn psychologie van de koude grond:

Bij het programma had ik heel erg het gevoel dat ze niet toe was aan een gezonde relatie. Ze was echt helemaal in de wolken met hoe de mannen zich gedroegen, omdat ze natuurlijk nooit bepaald parels van mannen had (Mexicaanse gek, dat agressieve model en die vreemdgaande dealer). De mannen in de Bachelorette waren inderdaad in het algemeen best oke maar voor haar was dat al wennen.

Ik denk dat ze gewend is aan heftige relaties, hoge "pieken", diepe dalen. Die Mexicaan had echt elke dag wel een lofzang over haar op zijn insta, ook nadat ze allang uit elkaar waren.

Misschien "mist" ze die heftigheid wel bij een volwassen, stabiele jongeman.
Goede analyse. Dat gevoel heb ik ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Flo-tje4 schreef:
05-06-2023 00:17
Ik word zo moe van die Yvonne met dr juice channel. Komop we maken toch allemaal wel eens ruzie of hebben discussie… hoe maak je iemand kapot. Om die reden volg ik zie Yvonne niet, ik vind haar echt vreselijk.
Yvonne is niet veel meer dan een online roddelblad. Maar ik snap hoe je het bedoeld.

En ja, we maken allemaal weleens ruzie, maar Syl gaat in de ontkenning.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fitgirl schreef:
05-06-2023 06:00
Yvonne is niet veel meer dan een online roddelblad. Maar ik snap hoe je het bedoeld.

En ja, we maken allemaal weleens ruzie, maar Syl gaat in de ontkenning.
Maar lijkt het jou niet verschrikkelijk dan, om je steeds te moeten verdedigen tegen zo'n online roddelkoningin met haar spionnen? Zij kan gewoon niet meer zichzelf zijn in de publieke ruimte, want alles wordt gefilmd. Ik zou echt compleet doordraaien daarvan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dutchgirly schreef:
05-06-2023 07:07
Maar lijkt het jou niet verschrikkelijk dan, om je steeds te moeten verdedigen tegen zo'n online roddelkoningin met haar spionnen? Zij kan gewoon niet meer zichzelf zijn in de publieke ruimte, want alles wordt gefilmd. Ik zou echt compleet doordraaien daarvan.
Wat overdreven zeg. Als je je normaal gedraagt kun je hier in Nederland gaan, staan en doen wat je wil. Het is Engeland niet, waar de paparazzi bij je oma in de voortuin ligt.

Als je doordraait omdat je niet ongemerkt kunt viswijven op een festival, had je niet bekend moeten worden denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eens over wat er hierboven gezegd wordt over hoe syl zich schijnbaar heeft opgesteld. Inderdaad, in het openbaar gaan staan janken en schreeuwen is niet okay en als partner daarvan zou ik dan best wel schrikken.
Al kan ik me voorstellen dat ze misschien extra heftig reageert omdat ze juist overal gefilmd en bekeken wordt…Maarja, ze is niet sinds gisteren bekend, je zou zeggen dat ze daar inmiddels wel mee om kan gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze zei wel tijdens de reunie dat ze het allemaal erg onderschat had. Toen ze nog model was kreeg ze helemaal geen aandacht van de juicechannels.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dutchgirly schreef:
05-06-2023 11:55
Ze zei wel tijdens de reunie dat ze het allemaal erg onderschat had. Toen ze nog model was kreeg ze helemaal geen aandacht van de juicechannels.
Ze heeft zichzelf het afgelopen jaar flink in de kijker gezet, dus de aandacht was blijkbaar zeer welkom. Ze deed niet alleen de Bachelorette, maar ook De Verraders en Special Forces.
Niet nu gaan piepen dan hoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Moezig schreef:
04-06-2023 20:43
Maar pijn in je voeten en dan schreeuwen? Dat klinkt onlogisch uiteraard.
Je zou toch verwachten dat Sil wel wat gewend is met verkeerde schoenen. Ze is model en dan lopen ze wel vaker op te grote of te kleine, of niet lekker zittende schoenen. Raar verhaal, toch?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisa2022 schreef:
15-06-2023 19:55
Je zou toch verwachten dat Sil wel wat gewend is met verkeerde schoenen. Ze is model en dan lopen ze wel vaker op te grote of te kleine, of niet lekker zittende schoenen. Raar verhaal, toch?
Ik vind het ook maar een vreemd verhaal. Denk dat de juice van Yvonne wel klopte, maar dat wordt natuurlijk ontkent door Syl. Ik vind haar stories steeds irritanter worden met "liefde van mijn leven" bij iedere foto. Haar vorige exen waren toch liefdes van haar leven? Toen ze verliefd was op die Mexicaan was hij dat ook. Ik weet het niet...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik verwacht dit jaar nog een break up.
Er is chemie tussen heb, zoveel is duidelijk, maar uiteindelijk zijn ze geen match op een dieper niveau. Denk ik dan.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven