Entertainment alle pijlers

De kinderen van Ruinerwold

24-03-2021 22:29 1248 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie heeft ook gekeken? Wat verschrikkelijk heftig allemaal. Echt geen woorden voor. Dat het nog erger was dan we al dachten....zo bizar allemaal... Zo zielig.
Alle reacties Link kopieren Quote
LīlyRose schreef:
16-04-2021 16:34
Is dat allemaal relevant?
Ik vind het ook irritant dat er steeds naar zaken worden gevraagd die al tig bladzijdes terug meermaals besproken zijn
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben het wel met je eens, Sikkepit. Ik vond het mooi gemaakt, maar ik bleef achter met veel vragen die ook niet allemaal zijn beantwoord in de extra aflevering. Waar leefden ze van? Hoe kwam Gerrit Jan al al dat geld? Wat was de rol van Josef? Wat is er gebeurd met die andere gevangenen? Bij wie of hoe zijn Mar Jan en Edino aan woonruimte gekomen?
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren Quote
LīlyRose schreef:
16-04-2021 16:34
Is dat allemaal relevant?
Waarom zou dat niet relevant zijn? De docu is gemaakt om vragen van mensen te beantwoorden omdat er anders allerlei wilde verhalen de ronde doen? Als daar vervolgvragen uit komen mogen die gerust worden gesteld.
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
16-04-2021 16:55
Ik vind het ook irritant dat er steeds naar zaken worden gevraagd die al tig bladzijdes terug meermaals besproken zijn
Sorry dat ik geen zin heb om 32 pagina’s door te worstelen.
Ik las dat Edino zijn baan na 7 jr kwijtraakte nadat het verhaal naar buiten kwam? Dat is ook lullig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik stuit op een abonnee muur bij de telegraaf. Zo @€& dat ik morgen niet de bieb in kan lopen om te lezen waar het artikel over gaat. Nu kan ik alleen de kop lezen.
Pingu schreef:
16-04-2021 16:59
Ik ben het wel met je eens, Sikkepit. Ik vond het mooi gemaakt, maar ik bleef achter met veel vragen die ook niet allemaal zijn beantwoord in de extra aflevering. Waar leefden ze van? Hoe kwam Gerrit Jan al al dat geld? Wat was de rol van Josef? Wat is er gebeurd met die andere gevangenen?
De docu ging over 'de kinderen ...' Hij gaat niet over de vader of over Josef.
Bergje65 schreef:
16-04-2021 17:36
Waarom zou dat niet relevant zijn? De docu is gemaakt om vragen van mensen te beantwoorden omdat er anders allerlei wilde verhalen de ronde doen? Als daar vervolgvragen uit komen mogen die gerust worden gesteld.
Dat zijn niet de kinderen waar het over gaat hè. Een bovendien is alles al 100x beantwoord hier.
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
16-04-2021 16:55
Ik vind het ook irritant dat er steeds naar zaken worden gevraagd die al tig bladzijdes terug meermaals besproken zijn
+1 :lol:

Maar ik begrijp ook dat er mensen zijn die nu pas gaan kijken, dat hoor ik om me heen ook.
Je kunt inderdaad in vogelvlucht teruglezen.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Pingu schreef:
16-04-2021 16:59
Ik ben het wel met je eens, Sikkepit. Ik vond het mooi gemaakt, maar ik bleef achter met veel vragen die ook niet allemaal zijn beantwoord in de extra aflevering. Waar leefden ze van? Hoe kwam Gerrit Jan al al dat geld? Wat was de rol van Josef? Wat is er gebeurd met die andere gevangenen? Bij wie of hoe zijn Mar Jan en Edino aan woonruimte gekomen?
Ik vraag me altijd af waarom mensen dit allemaal willen weten. Toch totaal niet relevant tov het leven wat ze van baby af aan hebben moeten leven en nog steeds in vast zitten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Julus schreef:
16-04-2021 18:00
Ik las dat Edino zijn baan na 7 jr kwijtraakte nadat het verhaal naar buiten kwam? Dat is ook lullig.
o_o dat is nieuw voor mij.Dat is wel vreemd, als dat zo is.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Julus schreef:
16-04-2021 18:00
Ik las dat Edino zijn baan na 7 jr kwijtraakte nadat het verhaal naar buiten kwam? Dat is ook lullig.
Als dat echt zo is vraag ik me wel af waarom hij zijn baan nu kwijt is. Neem aan dat hij gewoon goed zijn werk deed anders had hij er geen 7 jaar gewerkt. Het enige wat ik kan bedenken is dat hij niet helemaal eerlijk is geweest naar zijn werkgever toe maar als je dan deze docu kijkt dan snap je denk ik ook wel dat hij niet over alles eerlijk kon of wilde zijn. Hoop dus dat hij zijn baan gewoon nog heeft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Of zoals Mar Jan vertelde..; ze zit anderhalf jaar thuis sinds "de ontdekking" om alles te verwerken.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren Quote
TsumTsum schreef:
16-04-2021 18:49
Als dat echt zo is vraag ik me wel af waarom hij zijn baan nu kwijt is. Neem aan dat hij gewoon goed zijn werk deed anders had hij er geen 7 jaar gewerkt. Het enige wat ik kan bedenken is dat hij niet helemaal eerlijk is geweest naar zijn werkgever toe maar als je dan deze docu kijkt dan snap je denk ik ook wel dat hij niet over alles eerlijk kon of wilde zijn. Hoop dus dat hij zijn baan gewoon nog heeft.
Er bestaat geen plicht om over dit soort zaken eerlijk te zijn. Wanneer je in een trauma vast loopt dan kan dat onder ziekte vallen en dan heeft een werkgever daar niet over te oordelen. Je biedt een gesprek aan bij de bedrijfsarts wanneer je ziet dat iemand helemaal vastloopt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij heeft nooit iets aan iemand verteld kon ik lezen. Maar ja, in 2019 kwam het naar buiten.
Byrma schreef:
16-04-2021 18:38
o_o dat is nieuw voor mij.Dat is wel vreemd, als dat zo is.
Inderdaad, wat is dat nu weer voor "Ik las ergens dat"?

Wat mij trof is dat ze gaan doorzetten met een civiele procedure naar de schuldvraag en erkenning. Ook voor andere kinderen die misschien in een soortgelijke situatie kunnen komen. Altijd zijn in mijn ogen de conflicten tussen ouders en kinderen in de eerste instantie oplosbaar, als een ouder een stap zet, niet een kind.

Maar zoals het er uit ziet bij die pa, zal ie dat nooit doen, die man gelooft teveel in zijn eigen waarheid, hij is God.
Julus schreef:
16-04-2021 18:00
Ik las dat Edino zijn baan na 7 jr kwijtraakte nadat het verhaal naar buiten kwam? Dat is ook lullig.
Dat las je in een betrouwbare bron?
Telegraaf..dus tja
viva-amber schreef:
16-04-2021 18:51
Er bestaat geen plicht om over dit soort zaken eerlijk te zijn. Wanneer je in een trauma vast loopt dan kan dat onder ziekte vallen en dan heeft een werkgever daar niet over te oordelen. Je biedt een gesprek aan bij de bedrijfsarts wanneer je ziet dat iemand helemaal vastloopt.
Dat weet ik, daarom vind ik het ook zo raar.
Er is tot nu toe 30.000 opgehaald voor de kinderen. Doel is om per kind dat bedrag binnen te halen, om ze op weg te helpen.
Byrma schreef:
16-04-2021 18:38
o_o dat is nieuw voor mij.Dat is wel vreemd, als dat zo is.
Als ik het artikel lees begrijp ik het zo dat hij door alle verwerking die pas toen in en soort stroomversnelling kwam en hij daardoor niet kon werken.
Niet dat hij ontslagen is omdat een baas hem met zijn voorgeschiedenis niet wilde
LīlyRose schreef:
16-04-2021 19:01
Dat las je in een betrouwbare bron?
https://www.dvhn.nl/drenthe/Edino-in-in ... 68004.html

Hier staat het ook
Alle reacties Link kopieren Quote
Titatoverbal schreef:
16-04-2021 20:41
https://www.dvhn.nl/drenthe/Edino-in-in ... 68004.html

Hier staat het ook
Ik kan het niet lezen. Kun je het kopiëren?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Staat idd in de krant vanmorgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Julus schreef:
16-04-2021 20:10
Er is tot nu toe 30.000 opgehaald voor de kinderen. Doel is om per kind dat bedrag binnen te halen, om ze op weg te helpen.
Dank voor het delen, ik wist niet dat er een actie was. Fijn om op deze manier iets voor ze te kunnen betekenen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven