Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.



En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,



Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 27 april 2010 @ 20:25:

[...]





wat een lambal dat hij Debby roept om Liam van die toren af te halen. Kan hij dat zelf niet.Zo makkelijk he.........lomperik...
Alle reacties Link kopieren
quote:nijntjexxxx schreef op 27 april 2010 @ 19:55:

Sinds wanneer heeft die Niecolaaaaai een eigen modellenbureau???? Heb ik iets gemist?denk niet dat het een succes geworden is, daarna nooit meer wat van gehoord en/of gezien.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk soms ook als het op staat. Kelly en Sam vind ik erg leuk en ook down to earth. Van de andere 2 Debby? en Lindsey krijg ik soms kriebels. Die vind ik veel te arrogant. Nicolas mogen ze van mij helaas schrappen, die lijkt te veel op Ken van Barbie *lol*
quote:nijntjexxxx schreef op 27 april 2010 @ 20:15:

My God! Sam zingt wij willen tietjes zien! kom Kenji zing mee!





Ik dacht serieus dat het Niekoolaai was. Maar het bleek Sammeke te zijn. Wat een surprise!



Ik heb meelij met Debs en Carmen. Die twee worden volledig uitgebuit door de rest van het gezin. En ze zijn zo honds dankbaar voor een vriendelijk gebaar. Als ze die al krijgen. Sneu hoor. Kom maar eens lekker een weekje bij Moniekske. Dan hoef je alleen maar te relaxen en niet te zorgen voor een fatsoenlijk inkomen, of de kinderen van een ander.



Niekoolaai met die 3 haren van hem nog even in de plooi voor de shoot. Wat een kop trok hij zeg, amai. Dat het überhaupt verkoopt! Hij vind zichzelf echt geweldig (waarom spreekt hij geen Frans meer tegen de jongens?) en hij laat het steeds vaker blijken. Hij valt door de mand, ons 'blonde' manneke.



En wat een achterlijke hoeveelheid speelgoed hebben die jongens. Ik geloof dat mijn zoontje dan aardig wat tekort komt met zijn bal, een pollepel en wat lege doosjes.



Wat krijgt onze Lins deze keer van Deef voor het krijgen van een kindje? Ik liet de eerste keer aan mijn man zien dat ze een mooi blauw (oh nee, turkoois.... amai Deef, ikvindazomooiheschatteke turkoois) horloge had gekregen (hint hint). Manlief was verbaasd en zei dat hij eeuwige trouw, zorg en liefde aan mij heeft beloofd (wat hij ook echt doet en is) en dat hij dat ook plechtig, de eerste keer dat hij hem in zijn armen hield, heeft beloofd aan onze zoon. Dat was zijn cadeau. Lief he? (Maar ik had ook wel zo'n mooi horlooske wiln hebn).



Allee, geen gezaag meer..... We gaan eens efkes wat staalkes halen voor de logeerkamer. Wat vinden jullie van roze?



Saluuuuuuuuuuuuuutekes he?



M.
quote:Jala5 schreef op 27 april 2010 @ 21:38:

[...]



denk niet dat het een succes geworden is, daarna nooit meer wat van gehoord en/of gezien.





Nou, dat verbaast me hoor......



quote:Maleficent schreef op 27 april 2010 @ 20:25:

[...]





wat een lambal dat hij Debby roept om Liam van die toren af te halen. Kan hij dat zelf niet.





Mal, dat heerschap heet officieel lamlul. :puke:



Ik moest trouwens lachen toen ze probeerde dominoday na te doen. Wat het speelgoed van lamlul? Hij kon er namelijk niet goed tegen om het te delen met de andere kindjes...
Awel, da's plezant, een Pfaff's topiec!



Ik kan me verbaaazen over die mensen! Wat doen ze toch allemaal voor de kost, of leven ze nog steeds van Zjaan-Maries fraangskes van het keeperen? Want met dat nagelstudiooke en de'n optredens van onze Gooooris gaan ze al die auto's en huizen toch niet bij mekaar verdienen?
gisteren in het voorstukje voor vanavond; Lindsey die zich vreselijk opdoft voor carnaval o.i.d. (dacht ik) blijkt voor het dopen van Fay te zijn



En Nicolas die heel flauw in bad die kleine ook nat spettert tegen het gezicht...



En tochhhh....vind ik het een heerlijke reality soap!
Oh ja, ons Lins die een nieuw kleedje heeft. Amai, wat een roze gedoe! En Kellykske die met haar speciale TV stem een prachtige speech houdt voor ons Feeke.



Allee M., aan het werk.....



M.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat Lyndsey naar de kermis of het circus ging.!



Maar, okay haar kindje wordt gedoopt.

Dat zal wel weer een boel gejank en gezuip vreugde en plezier geven vanavond.



Dadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Lyndsey zei op weg naar het ziekenhuis voor de bevalling van Fay dat zij niet in God gelooft.



Nu wordt Fay gedoopt? Amai amai...wat een hypocriete stelletje! Is Bruceje ook gedoopt trouwens?



Maar ja, vanavond wel weer kijken natuurlijk he!



Veel plezier vanavond dames en bedankt weer he. Dadaaaa
Lyndsey zei op weg naar het ziekenhuis voor de bevalling van Fay dat zij niet in God gelooft.



Nu wordt Fay gedoopt? Amai amai...wat een hypocriete stelletje! Is Bruceje ook gedoopt trouwens?



Maar ja, vanavond wel weer kijken natuurlijk he!



Veel plezier vanavond dames en bedankt weer he. Dadaaaa
Alle reacties Link kopieren
is toch hetzelfde:

je vindt de pfaffs niet leuk, maar je kijkt er wel naar....
quote:binkie14 schreef op 28 april 2010 @ 15:10:

Ik dacht dat Lyndsey naar de kermis of het circus ging.!



Maar, okay haar kindje wordt gedoopt.

Dat zal wel weer een boel gejank en gezuip vreugde en plezier geven vanavond.



DadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaIk zeg: champagne!
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss Moneypenny schreef op 28 april 2010 @ 16:51:

[...]



Ik zeg: champagne!



Dat zeg ik ook!, komop dames we hebben een doop!!!!



*zet een kroontje op haar hoofd*



Dadaaaaaaaaaaaaaa
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
Moniekske, hedde gij de mama van den Dave ook gezien???



Ikke wel, geheel in stijl van schoondochterke.

Chapeau!!!!!



Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
Dadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
Zagen jullie het voorbij komen, mijn stropdasjes, die ik aan de kindertjes van Debby heb gegeven ----------> echt burberrieske



Mooi he, wat hebben we toch een goede smaak.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss Moneypenny schreef op 28 april 2010 @ 16:51:

[...]



Ik zeg: champagne! Maar alleen eigen merk he
Alle reacties Link kopieren
En uwen stropdaskes, waren het................................einde!!!!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
Voor degene die 'ons' Lyndsey gemist heeft vanavond bij carnaval , de doop van ons Feeke.







Ze zag er erg lieflijk/beeldschoon uit.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
NIEKOOLAAI LAMLUL!!!!!!!



Debby in het ziekenhuis, zat te huilen (kan ik me voorstellen, ik heb ook zo'n Keanuuke thuis). Hij vind dat ze zich aanstelt en Debby zegt: maar ik mag toch wel wenen.... Zegt die lamlul,

damoegijweten...



Niekoolaai, vanaf nu ben je officieel een nitwit. Een nobody. Een LOOOOOOOOOOOOOOOOSER eerste klas. Een lamlul. Een... een..... ik kom er gewoon niet meer uit. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr



Monique



oh ja,.....en speelautomaat voor je 6e verjaardag????????????? Wat moet het volgend jaar worden?



En ons Lins met die handjes en voetjes. Was er nog een stukje behang over in dat huis??????????????????????
Alle reacties Link kopieren
Hé mjdh (monique), wil je nog wel mee naar het huwelijk, of is je antipathie tegen Nicolas te groot aan het worden?
Alle reacties Link kopieren
In Kelly's biografie op de site staat dat zij in 1998 Queen of the World is geworden.

Ik wilde een foto zien, maar haar naam komt daar helemaal niet in voor.

Vreemd?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vind ik ook vreemd. Er wordt ook nergens op het hele internet over Kellyke geschreven als zijnde Miss queen of the world.



Ons Lindsey heeft al snel haar oude figuur terug zo te zien binkie. Kan ze lekker nog een glaasje Pfaff bubbels op nemen!

Proost, skol en santé!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven