Entertainment alle pijlers

Derek Ogilvy

01-05-2008 22:26 406 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu zijn 2e show aan het kijken en ik moet zeggen dat ik het toch wel bijzonder vind. Normaal gesproken vind ik dit soort programma's onzin, bijv. char. Veel van dit soort 'paranormale' mensen gebruiken bepaalde technieken om informatie uit mensen te trekken, maar Derek Ogilvy kan ik daar niet op betrappen.

Ik vind het toch wel heel speciaal. Wat vinden jullie van hem?
meds schreef op 19 mei 2008 @ 15:11:

[...]

dat je nog de tijd neemt om als een bok op de haverkist te reageren op mij, heb je niks beters te doen? Wat zielig trouwens dat je kinderen geen tanden hebben. De meeste tv's staan in een kast trouwens met daarop genoeg mogelijkheid voor een lijstje. Daarbij heeft het gros van de nederlanders nog altijd een ouderwetse beeldkast.

De pot verwijt de ketel, wie zit er weer bovenop de haverkist?

Mijn kinderen hebben een prachtige bek vol tanden en hebben dus GEEN last gehad van kiezen. Je zou het zowat jammer vinden?

Ogilvy had het over een lijstje OP de tv, niet in een kast, niet elders. En de meeste mensen die ik ken hebben al een platte tv.
Ik ga naar 1 van zijn shows!

Zal jullie mijn bevindingen daarna vertellen hier...
ElleMichelle schreef op 19 mei 2008 @ 15:31:

Nee Meds,mijn jongste van 11 is echt nog nooit ziek geweest,geen waterpokken,koorts,geen last van doorkomende tanden,geen wratten,geen buikgriep etc

Ik kan er ook niets aan doen:-))

Mijn oudste is heel zijn leven 1x ziek geweest,waterpokken.

In mijn familie heeft niemand fotolijstjes op de tv......

Geloof je wel in bijna dood ervaringen of leven na de dood?

Het is hoogst uitzonderlijk dat je kinderen de infectieziekten niet hebben gehad. Ik kan het haast niet geloven. Misschien heb je de koorts gemist, want babies en peuters hebben ook zeer geregeld hoge koorts zonder dat ze zich ziek gedragen.

Ik geloof zeker in BDE, daar is genoeg over gedocumenteerd, maar ik geloof ook dat iemand met een BDE niet dood is geweest en dat dit dus geen bewijs is voor leven na de dood
misschicken schreef op 19 mei 2008 @ 15:46:

[...]

De pot verwijt de ketel, wie zit er weer bovenop de haverkist?

Wat een projectie, jij maakte je zorgen over mijn tijdsbesteding en vervolgens ben je alleen maar druk met mij.

Mijn kinderen hebben een prachtige bek vol tanden en hebben dus GEEN last gehad van kiezen. Je zou het zowat jammer vinden?

Ogilvy had het over een lijstje OP de tv, niet in een kast, niet elders. En de meeste mensen die ik ken hebben al een platte tv.
Nou dan verkeer je vast in de betere kringen ik las laatst ergens dat slecht 40% een lcd of plasmatv heeft. Natuurlijk had hij het over een lijstje OP de tv, maar je weet niet of bij de "slachtoffers" het lijstje ook direct OP de tv staat of OP de kast. Het wordt niet geverifieerd. Bovendien had D het over een lijstje OP de tv. van de vrouw, en daar zat hij gewoon FOUT. In tweede instantie zat hij ook FOUT, maar blijkbaar kan hij van jou alles FOUT gokken want kritisch kijken zit niet in je systeem.
Nou zo interessant ben je niet Meds, sorry.

Ga jij lekker verder met het uitpluizen van elke uitzending en ga dat hier dan allemaal fijn tegenspreken. Ik vind het prima.

Je schijnt er slecht tegen te kunnen dat mensen een andere mening kunnen hebben dan jij en gaat dan tot in den treure alles zitten beargumenteren waarom het niet zo kan zijn.

Prettige wedstrijd, aan mij heb je geen tegenspeler meer.
misschicken schreef op 19 mei 2008 @ 16:08:

Nou zo interessant ben je niet Meds, sorry.

Ga jij lekker verder met het uitpluizen van elke uitzending en ga dat hier dan allemaal fijn tegenspreken. Ik vind het prima.

Je schijnt er slecht tegen te kunnen dat mensen een andere mening kunnen hebben dan jij en gaat dan tot in den treure alles zitten beargumenteren waarom het niet zo kan zijn.

Prettige wedstrijd, aan mij heb je geen tegenspeler meer.
Goh wat ben je toch grappig, ik heb geen enkele moeite met wat voor mening dan ook. Ik heb alleen zelf een andere mening, en ik onderbouw met argumenten. Jij vindt dat helemaal niet prima, daarom verval je in persoonlijke aanvallen.
MissKaatje schreef op 19 mei 2008 @ 15:52:

Ik ben benieuwd naar je ervaringen, wanneer ga je?
MissKaatje schreef op 19 mei 2008 @ 15:52:

hoe ben je aan kaarten gekomen? moest je een brief schrijven?
Ach, ik ben de beroerdste niet...

Derek Ogilvie ‘The Ghost Whisperer’ Live in het Theater!

Wil je kaarten bestellen voor de exclusieve theatershow van Derek Ogilvie in juni a.s.? Lees dan snel verder!

Derek Ogilvie, The Ghost Whisperer en professioneel medium, komt begin juni speciaal naar Nederland om een klein aantal exclusieve theatershows in de Theater Fabriek in Amsterdam te geven.

Wil jij bij deze unieke en zeer bijzondere shows aanwezig zijn bestel dan hier online je kaarten via TopTicketLine of bel via 0900-3311332. De theatershows kosten €32,50 per ticket en hebben een duur van ruim 2 uur (incl. pauze).
Ik ga ook naar een van z'n shows, heb kaarten besteld via die Topticketline, maar geen vragenformulier hoeven in te vullen of iets dergelijks.
Nah valt dat toch weer meer voor de sceptici onder ons....geen vragenlijsten waardoor het publiek van te voren al geselecteerd wordt. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van degene die gaan!
Ja maar dat je geen vragenlijst heb ingevuld betekent volgens mij alleen maar dat je dan dus geen reading zal krijgen. Je ziet in de uitzending nl. dat D vooral readings doet bij mensen die hem hebben geschreven. Er wordt altijd gerefereerd aan een brief.
32 euro vind ik trouwens schandalig, voor iemand die beweert dat zijn gaven van hogerhand komen en dat hij alleen maar mensen wil helpen. Hij helpt in dit geval vooral zijn eigen portemonnee
ja en???

mag dat niet dan??

jij werkt toch ook voor je geld,magjij toch ook mee doen wat je wilt.

misschien geeft hij het wel aan een goed doel. weet jij veel.en gaat ons trouwens niks aan.

succes nog met het analyseren en bekritiseren van deprogramma's!!!

hij is in ieder geval goedkoper dan een ordinaire loodgieter volgens mij.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
misschicken schreef op 19 mei 2008 @ 16:33:

Nah valt dat toch weer meer voor de sceptici onder ons....geen vragenlijsten waardoor het publiek van te voren al geselecteerd wordt. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van degene die gaan!

Mijn vriendin gaat, met een andere vriendin die een familielid heeft verloren. Mijn vriendin heeft een brief geschreven over haar vriendin (snappen jullie het nog) aan DO. In die brief heeft ze verzocht om een reading.....en ja, DO of een van zijn medewerkers heeft nu dus een vragenlijst teruggestuurd.

Er wordt veel gevraagd, hoe is de overledene overleden? Ziekbed, ongeluk, zelfmoord...hoe lang geleden, waar hield hij van....had hij speciale kenmerken....hoe was de relatie...

Maar ja...de mensen willen bedrogen worden....
toetyfroety schreef op 20 mei 2008 @ 00:13:

[...]

Mijn vriendin gaat, met een andere vriendin die een familielid heeft verloren. Mijn vriendin heeft een brief geschreven over haar vriendin (snappen jullie het nog) aan DO. In die brief heeft ze verzocht om een reading.....en ja, DO of een van zijn medewerkers heeft nu dus een vragenlijst teruggestuurd.

Er wordt veel gevraagd, hoe is de overledene overleden? Ziekbed, ongeluk, zelfmoord...hoe lang geleden, waar hield hij van....had hij speciale kenmerken....hoe was de relatie...

Maar ja...de mensen willen bedrogen worden....
Echt?? dat vind ik toch shocking, ik had wel verwacht dat er alleen readings zouden worden gehouden n.a.v een brief maar dat er dan ook nog een vragenlijst komt dat is wel heel erg doorzichtig. De rest die geen vragenlijst invult en 32 eurie dokt is gewoon klapvee en beeldvulling. Niks spontane readings dus
toetyfroety schreef op 20 mei 2008 @ 00:13:

[...]

en ja, DO of een van zijn medewerkers heeft nu dus een vragenlijst teruggestuurd.

Ik had niet anders verwacht. (weet de vriendin van de vriendin hiervan? of zal zij -mocht zij gekozen worden- helemaal verbaasd zijn over alle 'informatie' die DO van de geesten krijgt?)

Ze zullen voldoende brieven (en questionairs) krijgen om een leuke selectie te maken in ieder geval.

Gooi nog een man of 150 à 32 euro in de zaal -puur als opvulling-...
Known to cause insanity in laboratory mice
Toetyfroety, maar gaat die vriendin nu nog steeds naar die reading toe terwijl ze dit weet?
Oh gelukkig, het BEWIJS is gevonden? Kunnen we dan nu weer leuk naar het programma kijken zonder dat elke letter afgekraakt wordt? En elk feitje betwijfeld moet worden?
Ik vind dit toch ook wel heel ernstig. Er wordt gedaan alsof iedereen een reading kan krijgen, als je in de zaal zit, maar dat is dus niet zo. En de mensen die wel een reading krijgen, horen dus informatie die zij zelf (of hun vrienden/familie) al gegeven hebben.

Dat is gewoon oplichting.

(sorry Misschicken)
was het al bewezen dan? Er is 1 persoon hier die zegt dat ze een vragenlijst heeft gehad....
Hmmm je kiest er altijd nog zelf voor om te gaan. Ik zou eieren voor mn geld kiezen als je een vragenlijst moet invullen voor een 'helderziende' én er ook nog 32 euro voor moet dokken. Gaat er nu serieus geen lichtje branden?
Bij Char moeten de gasten ook eerst een vragenlijst invullen.
In een aflevering ging Derek naar een reading van een vrouw die haar vader had verloren.Hij bespeurde een nare geest.Bleek een vriend van de buurvrouw te zijn die zichzelf gedood had.

Dat had die vrouw waar de reading was toch echt niet aan Derek geschreven........
En zo zijn er nog meer dingen,de vrouw in de zaal die haar jongste zoon niet had verteld dat zijn zusje nog een tweelingbroer had,die vrouw had dat ook nooit vermeld....

Zo'n inschrijfformulier bij een reading is alleen om te kijken of het interessant genoeg voor tv is.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven