Entertainment
alle pijlers
Derek Ogilvy
donderdag 1 mei 2008 om 22:26
Ik ben nu zijn 2e show aan het kijken en ik moet zeggen dat ik het toch wel bijzonder vind. Normaal gesproken vind ik dit soort programma's onzin, bijv. char. Veel van dit soort 'paranormale' mensen gebruiken bepaalde technieken om informatie uit mensen te trekken, maar Derek Ogilvy kan ik daar niet op betrappen.
Ik vind het toch wel heel speciaal. Wat vinden jullie van hem?
Ik vind het toch wel heel speciaal. Wat vinden jullie van hem?
zaterdag 28 juni 2008 om 01:25
zaterdag 28 juni 2008 om 13:15
Fiemail, dat dit een boodschap is, is overduidelijk naar mijn mening.
Niet zozeer dat je perse contact moet opnemen met Derek Ogilvie, (kan natuurlijk wel), maar de kans dat je aan de beurt komt, is niet groot.
Waarschijnlijk ben je op Derek Ogilvie geattendeerd omdat hij een bekend medium/paragnost is. De boodschap zou kunnen zijn om eens contact op te nemen met een medium.
Succes in ieder geval.
Niet zozeer dat je perse contact moet opnemen met Derek Ogilvie, (kan natuurlijk wel), maar de kans dat je aan de beurt komt, is niet groot.
Waarschijnlijk ben je op Derek Ogilvie geattendeerd omdat hij een bekend medium/paragnost is. De boodschap zou kunnen zijn om eens contact op te nemen met een medium.
Succes in ieder geval.
zaterdag 28 juni 2008 om 14:47
Meds! Geweldig nieuws voor je!
:
Bron: AD 27-06-2008
Den Blijker en Ogilvie tekenen bij
Ook televisiekok Herman den Blijker en het medium Derek Ogilvie uit Schotland hebben een nieuw contract met RTL4 getekend.
Eerder tekenden Winston Gerschtanowitz en Beau van Erven Dorens bij. De verbintenis met Den Blijker is voor drie jaar, die met Derek voor de komende twee jaar. Programmadirecteur Erland Galjaard van RTL4 is er erg blij mee: ,,Herman en Derek voelen heel goed de toon, sfeer en richting van onze tv-zender aan.’’
Je kunt dus de komende 2 jaar nog blijven analiseren over het fenomeen DO! Gefeliciteerd!
:
Bron: AD 27-06-2008
Den Blijker en Ogilvie tekenen bij
Ook televisiekok Herman den Blijker en het medium Derek Ogilvie uit Schotland hebben een nieuw contract met RTL4 getekend.
Eerder tekenden Winston Gerschtanowitz en Beau van Erven Dorens bij. De verbintenis met Den Blijker is voor drie jaar, die met Derek voor de komende twee jaar. Programmadirecteur Erland Galjaard van RTL4 is er erg blij mee: ,,Herman en Derek voelen heel goed de toon, sfeer en richting van onze tv-zender aan.’’
Je kunt dus de komende 2 jaar nog blijven analiseren over het fenomeen DO! Gefeliciteerd!
dinsdag 1 juli 2008 om 17:48
Ik ben eigenlijk el benieuwd wat men eigenlijk van het boek van de cardioloog over BDE vindt, diegenen die het gelezen hebben. Ik heb het niet gelezen, aangezien ik van een interview met hem al tamelijk pissig werd. Maar misschien was dat interview kort door de bocht. Maar daarin trok hij conclusies die volgens mij wetenschappelijk heel, heel erg de plank missloegen en als wetenschapper deed me dat wel zeer. Ik ben benieuwd wat nu zijn verklaring in het boek is en wat mensen ervan vonden.
Ik geloof absoluut dat mensen die ervaringen hebben en ook dat ze enorme impact op je leven kunnen hebben. Ik heb zelf echter bij volle bewustzijn ook hele bijzondere ervaringen gehad met veel impact, en ik heb op geen enkele wijze het gevoel dat dat iets te maken had met een leven na de dood, dus wat mij betreft hoef je dat niet te linken, maar ik kan me voorstellen dat dat voor anderen wel zo is. En daar leg ik zeker geen waarde oordeel in.
Ik ben dus benieuwd wat hij nu eigenlijk verklaart in het boek en wat lezers daar van vonden.
Ik geloof absoluut dat mensen die ervaringen hebben en ook dat ze enorme impact op je leven kunnen hebben. Ik heb zelf echter bij volle bewustzijn ook hele bijzondere ervaringen gehad met veel impact, en ik heb op geen enkele wijze het gevoel dat dat iets te maken had met een leven na de dood, dus wat mij betreft hoef je dat niet te linken, maar ik kan me voorstellen dat dat voor anderen wel zo is. En daar leg ik zeker geen waarde oordeel in.
Ik ben dus benieuwd wat hij nu eigenlijk verklaart in het boek en wat lezers daar van vonden.