Entertainment alle pijlers

Doe maar!

28-12-2012 22:39 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ahhhh, Doe maar op RTL4.....wat een nostalgie!

Mijn eerste echte concert; met zweetbandjes uren voor aanvang al voor de deur staan. Eindelijk vooraan tegen de dranghekken in de zaal en dan flauwvallen

Ik zit luidkeels mee te brullen nu! Ken alle teksten nog! (en dat is best sneu ja)
Het is een compilatie... Dus helaas niet alle nummers.....
Vof de kunst? Gaaf !
quote:SweetDevil1 schreef op 29 december 2012 @ 00:29:

Het is een compilatie... Dus helaas niet alle nummers.....

Oh tuurlijk! Lekker slim van me.

VOF De Kunst.... ook heel leuk idd.
ik oefende voor langstudeerder

Volgens wiki moet het zomer 2008 geweest zijn. Maanden daarvoor een of andere prijsvraag ingevuld en een week voor de concertdatum krijg je te horen dat je heen mag. Interessante puzzel om in het hoogseizoen zo kort te voren nog iemand te vinden om mee te nemen...
Haha, langstudeerder.

En wat gaaf dat je dat gewonnen hebt! Volgende keer bel je mij maar. Ik heb nooit zo'n volle agenda.
Hmm op bbc is concert take that- robbie williams. Ook leuk ;)
Ah, dat vind ik nou drie keer niks. Take That wel (wat ik ervan ken), maar die Robbie... brrr.
@Molly, artiesten zelf, was hartstikke leuk. Ik kom Erik Mesie van Toontje Lager nog weleens tegen op de fiets, woont in de buurt van Arnhem, dus was een thuiswedstrijd voor hem. Om maar even wat nutteloze feitjes te melden
quote:tattoo-linnie schreef op 29 december 2012 @ 00:34:

Hmm op bbc is concert take that- robbie williams. Ook leuk ;)Maar niet zo leuk als Doe Maar... gauw weer verder kijken!
Kom maar op met die nutteloze feitjes. Ik ken er nauwelijks eentje, haha. Als ik geld had moeten krijgen voor de vraag wie Erik Mesie is, dan was ik nu arm geweest. Oh, wacht, dat ben ik nu ook.
als je nick-hyves ofzo hebt moet je het maar zeggen, dan zet ik je op de bellijst

(nickname atgmail)
Ik zit met gewetenswroeging mensen. Ik had namelijk altijd een duidelijke mening over 'meezingen tijdens een concert'. In mijn ogen doe je dat niet, want dit is je kans om iemand live te horen en dan zit je mee te blèren. Zonde!

Maarre... ik denk dat ik in dit geval mijn mond ook niet kan houden.
Haha Molly, misschien zegt Stiekem met je gedanst je iets, zo niet, hopeloos geval
quote:watervrouw2 schreef op 29 december 2012 @ 00:41:

als je nick-hyves ofzo hebt moet je het maar zeggen, dan zet ik je op de bellijst

(nickname atgmail)Oh, uiteraard, stom van me. Er zullen nog wel 3012230 gegadigden zijn.
Voor Molly74

Erik Mesie was de zanger van Toontje Lager.
Heb daar nooit vantevoren over nagedacht.

Juist stomverbaasd als mensen uit hun dak gaan en mijn buur stokstijf stil zit en niks zegt. Dan kun je ook thuis blijven en tv/dvd kijken toch?

Nu weer eens een onbekend(er) nr.
quote:ninon schreef op 29 december 2012 @ 00:42:

Haha Molly, misschien zegt Stiekem met je gedanst je iets, zo niet, hopeloos geval

Jaaaaa, die ken ik dan weer wel! 'Ik hoop dat je het leuk vond....'

Pfff, gelukkig. *veegt zweet van voorhoofd* Valt me niks tegen van mezelf. Ik ken wel veel liedjes, vooral van vroeger (van nu ken ik niet veel, omdat ik van 'oud' hou), maar ken haast geen namen van artiesten.
Dank je voor het linkje Sweet!
YW! Trusten!
Dank je voor de gezellig klets dames meiden! Was leuk!

Trusten voor iedereen!
quote:molly74 schreef op 29 december 2012 @ 00:44:

[...]

Oh, uiteraard, stom van me. Er zullen nog wel 3012230 gegadigden zijn. Kende er toen niet zoveel, maar liep goed af. Ben nu niet meer zo van de prijsvragen in de gaten houden, maar zal je wel weten te vinden als ik toch nog eens iets win gok ik zo. (was DePers.nl, die bestaat niet meer)
Ik had kaarten voor Gelredome, moeten weggeven omdat ik ziek ben.

Heb het opgenomen, ga later kijken.

Heb ze een paar jaar geleden wel in De Kuip gezien, en in 2000 2 x in Ahoy. Geweldig!
Mochten jullie de smaak te pakken hebben gekregen; ik heb nog twee kaartjes voor het concert in Eindhoven op 2 februari in de aanbieding.

Ik kan helaas niet
Aah Molly, kan je rustig slapen nu. Welterusten allemaal!
Was idd leuk.

Miss moneypenny : er waren straks wel wat gegadigden volgens mij die nog kaarten zochten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven