Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 13 (ZONDER SPOILERS)

01-12-2021 14:28 3014 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

De nieuwe reeks van Een huis vol begint op maandag 20 december bij KRO-NCRV op NPO 1: https://kro-ncrv.nl/speciale-kerstediti ... n-huis-vol

Gezinnen van het winterseizoen 2021:
- Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks). Oudste zoon Miguel en schoondochter Chayenna hebben inmiddels zelf een dochter.
- Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 9 kinderen en een roedel honden.
- Familie Cudogham: Voor de tweede keer zien we dit Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook wel eens ter sprake komen:
- Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen.
- Familie Kraan, Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, met 9 kinderen.
- Familie Adema: het Bathmense gezin met de vierling en hun andere twee dochters
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
- Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
- Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
- Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 30-12-2021 11:12
8.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
HNT!! :hello:

Nu even bijlezen en vooral bijkomen van het nieuws uit Limburg o_o
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
01-12-2021 18:11
Omda jai 'n echte fan ben.
Hai was wir leuk :-D :rrr:
Alle reacties Link kopieren
Yannahh schreef:
01-12-2021 19:20
Ze zijn echt op datenight?! :O
Mijn hemel, niet te geloven.
Nou echt hè, hoe dan! In België ofzo?
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
01-12-2021 18:15
Ja, dat wel maar zij zijn ook niet goed bezig.
Romano zegt dat hij geen kwaad woord over zijn moeder wil horen maar belt zelf wel en geeft interviews met Hart van Nederland en de kranten.
Nogmaals: ik begrijp ook niet dat hij niet tegen zichzelf beschermd wordt, in die instelling waar hij nu woont.
Als hij die aandacht niet geeft in de media dan was dit alleen een kort berichtje in de krant geweest met een paar lokale reacties.


Inderdaad zoekt Romano zelf weer heel actief de aandacht. Maar wat een drama daar.
Hoe haal je het in je hoofd. Zouden ze drugs gebruikt hebben?
Alle reacties Link kopieren
Aneliz schreef:
01-12-2021 18:50
Maar wie is dan die 16 jarige? Ook een kind van haar?
Ik vind het heel erg voor die kinderen en blijkbaar krijgen ze nog niet de goede begeleiding als ze zo op internet kunnen.
Zou dat Romano zijn?
Doorenvogel schreef:
01-12-2021 21:02
Zou dat Romano zijn?
Nee, buurjongen van Kevin blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
01-12-2021 21:03
Nee, buurjongen van Kevin blijkbaar.
Nou lekker stel zeg. Vreselijk allemaal. Wat een moeder is zij. :cry:
Alle reacties Link kopieren
Lente19251003 schreef:
01-12-2021 20:50
Nou echt hè, hoe dan! In België ofzo?
Ja dat denk ik wel. Moet je op het moment in België wel gevaccineerd zijn?
Alle reacties Link kopieren
Onder wat kan ik romano vinden op fb?
Ik heb echt niks met bevallingsverhalen van anderen. En al helemaal niet X jaar na datum.
Volgens mij vertelde Janneke vorig jaar ook al dat verhaal over de geboorte van Jantine. Ik begrijp werkelijk niet waarom je dat met de hele wereld deelt.
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
01-12-2021 21:51
Ja dat denk ik wel. Moet je op het moment in België wel gevaccineerd zijn?
in de horeca een mondkapje dragen wanneer je je in de zaak verplaatst.
aantal personen per tafel beperkt tot 6 (kids onder 12 jaar tellen niet mee daarbij) 1 huishouden mag 1 tafel delen.alleen zitten binnen,niet staan.
opening: 5 uur tot 23 uur.
Je kon't altaid nog bakker worre
Lellebelle schreef:
01-12-2021 21:52
Onder wat kan ik romano vinden op fb?
Ik zou zeggen, probeer het eens met zijn naam? :idee:
anoniem_64fd9f1a16274 wijzigde dit bericht op 01-12-2021 21:57
2.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
01-12-2021 21:56
Ik heb echt niks met bevallingsverhalen van anderen. En al helemaal niet X jaar na datum.
Volgens mij vertelde Janneke vorig jaar ook al dat verhaal over de geboorte van Jantine. Ik begrijp werkelijk niet waarom je dat met de hele wereld deelt.
Ik wilde net die van mij gaan typen..
Je kon't altaid nog bakker worre
makiko schreef:
01-12-2021 21:57
Ik wilde net die van mij gaan typen..
Nee dank je :sick:
makiko schreef:
01-12-2021 21:57
Ik wilde net die van mij gaan typen..
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Doorenvogel schreef:
01-12-2021 21:25
Nou lekker stel zeg. Vreselijk allemaal. Wat een moeder is zij. :cry:
Je zou denken dan houdt je je koest als je je kinderen terug wilt.
Nee, zij zorgt dat het echt over en uit is.
En dan kan iedereen wel roepen dat het allemaal de schuld van die vent is, narcist hier en daar..
Zij heeft er niet veel maar zal toch wel iets van hersens hebben om zelf te denken, al die kinderen afgepakt. Dat is niet omdat ze vergeten is om melk te kopen. het is ook niet dat ze een stabiele lange relatie hebben. Een en al haat en nijd en geweld.Daar is vast wel hulp geboden, al begin ik te twijfelen aan de hulpverlening als ze die kinderen interviews laten doen. Ik heb die niet gezien verder, was Romano daar ook bij? Die is minderjarig en omdat hij beperkt is krijgt hij, als het goed is, langer begeleiding dan zijn 18de.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
01-12-2021 21:58
Nee dank je :sick:
Jammer.
Ik had mijn Jambers stem al opgezet. Was de foto's aan het zoeken.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
01-12-2021 21:56
in de horeca een mondkapje dragen wanneer je je in de zaak verplaatst.
aantal personen per tafel beperkt tot 6 (kids onder 12 jaar tellen niet mee daarbij) 1 huishouden mag 1 tafel delen.alleen zitten binnen,niet staan.
opening: 5 uur tot 23 uur.
Aha dus dan mogen ze daar ongevaccineerd naar binnen. Ze zitten in Antwerpen
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
01-12-2021 21:57
Ik wilde net die van mij gaan typen..
:rofl: wel op rijm dan he? |-)
Alle reacties Link kopieren
Van Romano snap ik wel dat ie loyaal blijft naar zijn moeder. Het is een kind en het is zijn moeder.

En het blijft een verdenking van brandstichting dus in hoeverre ze zelf daadwerkelijk iets gedaan heeft is natuurlijk alleen maar speculatie.

Maar eh, we werken zelf ook mee aan alle exposure van Romano door hem te volgen en de berichten te delen. Dus als je vindt dat ie tegen zichzelf beschermd moet worden kan je ook beter stoppen met volgen en delen van de berichten.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
makiko schreef:
01-12-2021 22:03
Je zou denken dan houdt je je koest als je je kinderen terug wilt.
Nee, zij zorgt dat het echt over en uit is.
En dan kan iedereen wel roepen dat het allemaal de schuld van die vent is, narcist hier en daar..
Zij heeft er niet veel maar zal toch wel iets van hersens hebben om zelf te denken, al die kinderen afgepakt. Dat is niet omdat ze vergeten is om melk te kopen. het is ook niet dat ze een stabiele lange relatie hebben. Een en al haat en nijd en geweld.Daar is vast wel hulp geboden, al begin ik te twijfelen aan de hulpverlening als ze die kinderen interviews laten doen. Ik heb die niet gezien verder, was Romano daar ook bij? Die is minderjarig en omdat hij beperkt is krijgt hij, als het goed is, langer begeleiding dan zijn 18de.
Al die intelligente reacties ook onder die berichten :facepalm:

Wat een volk schrijft daar.

Ik denk dat Romano lastig in de hand te houden is. Je kunt hem moeilijk zijn telefoon afpakken hij zit niet in de gevangenis. En hij kickt echt op aandacht.
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
01-12-2021 22:05
Aha dus dan mogen ze daar ongevaccineerd naar binnen. Ze zitten in Antwerpen
Nee hoor.. ik woon in Belgie en hier moet je heel zeker ook de QR code laten zien. Bij controle hoge boetes. Ook mondkapje is verplicht en max met 6 aan tafel. De horeca moet hier in tegenstelling met Nederland om 23.00 uur sluiten.
sproet wijzigde dit bericht op 01-12-2021 22:27
10.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
01-12-2021 22:07
Van Romano snap ik wel dat ie loyaal blijft naar zijn moeder. Het is een kind en het is zijn moeder.

En het blijft een verdenking van brandstichting dus in hoeverre ze zelf daadwerkelijk iets gedaan heeft is natuurlijk alleen maar speculatie.

Maar eh, we werken zelf ook mee aan alle exposure van Romano door hem te volgen en de berichten te delen. Dus als je vindt dat ie tegen zichzelf beschermd moet worden kan je ook beter stoppen met volgen en delen van de berichten.
Nou dat vind ik niet. Dat doen ze echt zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven