Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 19 (ZONDER SPOILERS)

07-01-2023 18:44 3005 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen: Familie Nagelkerke, familie Kraan, familie Adema, familie Deijs, papa Jay, familie Baumgard en de familie Quaedackers.
Alle reacties Link kopieren
Maretakje24 schreef:
03-03-2023 21:56
Dan hoop ik niet dat hij zich rijk rekent aan de inkomsten van een camping of huisjes verhuur. Om daarmee voor 11 personen de kost te verdienen gaat het niet worden.
Hell no. Ik heb familie die dat doet. Vergeet het maar dat je daar lang van kan (over)leven zonder spaarpot. En een huis met zoveel slaapkamers vinden zelfs op een urbanisatie (vol Britse pensionada's ) gaat je neverevernooitniet lukken. En lekker klussen bij 45 graden in de zon zal ik als melkboerenhondenhollander die 25 graden al veel vindt al helemaal niet doen als je leven je lief is. Kortom: waanzin en uiteraard gedoemd te mislukken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op de een of andere manier bij de Kraantjes meer vertrouwen dat dat wel goed komt. Hoewel ik van hen ook denk dat het een tijdelijk avontuur is. Verreweg de meesten komen na zo' n avontuur uiteindelijk van een kouwe kermis thuis nml. Dat is gewoon onderzocht. Blijvend succesvol emigreren is maar voor weinigen op langere termijn weggelegd.
Alle reacties Link kopieren
nieuw deel is open. .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
sambuca- schreef:
03-03-2023 23:18
Hell no. Ik heb familie die dat doet. Vergeet het maar dat je daar lang van kan (over)leven zonder spaarpot. En een huis met zoveel slaapkamers vinden zelfs op een urbanisatie (vol Britse pensionada's ) gaat je neverevernooitniet lukken. En lekker klussen bij 45 graden in de zon zal ik als melkboerenhondenhollander die 25 graden al veel vindt al helemaal niet doen als je leven je lief is. Kortom: waanzin en uiteraard gedoemd te mislukken.
Nou, dat allemaal.
En natuurlijk is de spaanse zon anders als je op vakantie bent.
Alle reacties Link kopieren
Maretakje24 schreef:
03-03-2023 21:56
Dan hoop ik niet dat hij zich rijk rekent aan de inkomsten van een camping of huisjes verhuur. Om daarmee voor 11 personen de kost te verdienen gaat het niet worden.
Hij rekent zich vooral rijk op geld verdienen dmv een tv programma en nog meer bekendheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven