Entertainment alle pijlers

Een huis vol - deel 2

13-03-2016 22:06 3010 berichten
Klets hier mee over de Deijsjes, Baumgarts, Quaedackers en de familie Adema.
Welkom, Sofie!
@ Sofie: Mocht je tijd en zin hebben, lees dan de vorige delen ook. Je ziet dat daar mensen uit de andere gezinnen ook wel eens meegeschreven hebben. Dat was niet altijd een daverend succes. Doe er je voordeel mee.
ja en ik ben eigenlijk vader deijs
Alle reacties Link kopieren
Sofienagelkerke schreef:
22-12-2018 20:07
Wij lezen zeker mee. Hier en ook op twitter en Facebook ;)
:high5: Geweldig ik dacht het al . Jullie zullen ook wel lachen om die opmerkingen hier maar Madelief kan dus lachen :rofl: Dat hebben wij natuurlijk ook gezien in de afleveringen maar ze kan ook heerlijk boos kijken , denk niet dat papa haar hoeft mee te nemen op date om haar te behoeden voor jongens met slechte bedoelingen , kan ze prima zelf :rofl:
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
22-12-2018 21:49
ja en ik ben eigenlijk vader deijs
Die zat hier blijkbaar toen ik er nog niet meelas
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat jullie meelezen Sofie :-D

Ik heb dit topic laatst teruggelezen en kwam toen inderdaad ook Thaila tegen die toen op comments reageerde
Ik lees op de facebookpagina van de Buddenbruckjes net dat Rob en de oudste voor zichzelf zijn begonnen. Onbegrijpelijk. Hij is al een keer eerder failliet gegaan. Geen idee waardoor, maar ze gaven toen aan dat het heel veel impact had op hun gezinsleven. Ik begrijp niet dat je zoveel jonge kinderen hebt, dat je dan nog een keer het risico neemt om voor jezelf te gaan beginnen.
S-Meds schreef:
22-12-2018 21:49
ja en ik ben eigenlijk vader deijs
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
22-12-2018 22:06
:rofl:
lach niet te hard straks staat het weer vol met goedemorgen ! Jordy , Hazes en bier foto´s en weetjes :facepalm:
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Een nieuw deel, want we zitten over de 3000 postings: entertainment/een-huis-vol-deel-3/list_messages/433888

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven