Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 6 (ZONDER SPOILERS)

14-07-2020 22:10 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.
Vanaf maandag 13 juli tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
          - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
            - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

            Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
            - Familie Nagelkerke, met moeder baasje Sofie en vader Jan en acht kinderen.
            - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordy.
            - Familie Adema, het gezin met de vierling
            - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen
            - Willy Vink en haar 11 kinderen.

            Linkjes naar eerdere topics:

            Deel 1 entertainment/een-huis-vol/list_messages/249622
            Deel 2 entertainment/een-huis-vol-deel-2/list_messages/316491
            Deel 3 entertainment/een-huis-vol-deel-3/list_messages/433888
            Deel 4 entertainment/een-huis-vol-deel-4-zonde ... ges/454679
            Deel 5 entertainment/een-huis-vol-deel-5-zonde ... ges/460340
            makiko schreef:
            15-07-2020 12:42
            Alleen het laatste seizoen leken ze even ontspoord te zijn.
            In het laatste seizoen viel het op dat met name de oudste 2 ook volledig ontspoorden. De rest was al onopgevoed gebroed. Dat is dit jaar niet anders.
            Alle reacties Link kopieren
            Rosalind schreef:
            14-07-2020 22:37
            Ik denk ook dat de Buddenbruckjes hecht zijn, maar man, wat een chaos daar!
            De Jelies zijn een lief gezin maar ik zou niet bij ze kunnen wonen. Ik word een beetje kriegel van ze.
            Ik ook🤣
            Alle reacties Link kopieren
            Todynice schreef:
            15-07-2020 08:31
            Bij de Jelies en Buddenbruck zie ik een tuin met speeltoestellen, dat mis ik toch bij de Baumgards.
            Dat komt natuurlijk door de serre aanbouw maar ik zie daar ook nooit ( ook niet in vorige seizoenen) een kind buiten spelen.
            Samantha was zeer strikt met t buitenspelen en vriendjes en vriendinnetjes uitnodigen was er niet bij,vond haar toen erg egocentrisch,maar nu is ze volgens mij verandert,ten goede he.
            Alle reacties Link kopieren
            Idris schreef:
            15-07-2020 14:40
            Die keer dat ze dus thuiskwam uit het ziekenhuis en niemand even aan haar vroeg hoe het met haar ging, of haar een knuffel ging geven? Die keer? Echt, breek me de bek niet open. Wijs me een ding aan waar de hechtheid uit blijkt.

            Te zien in de eerste 5 minuten.
            https://www.youtube.com/watch?v=mYDfBk9arUQ
            O ja, dat weet ik ook nog goed. Dat meiske, dat sneeuwt toch nog steeds onder? Ze praat bijna net zo veel als Junior!
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            blauwebessensap schreef:
            15-07-2020 14:36
            Pa en Ma Jelies laten hun kinderen natuurlijk helemaal niet vrij. Alles is doordrongen van het geloof en ze moeten mee naar de kerk en mogen alleen door hun goedgekeurde programma's zien, boeken lezen en kleding kopen. Dus het is natuurlijk een heel beperkte versie van het echte leven. Ze willen vooral overkomen alsof ze zo werelds zijn en hun kinderen een vrije keuze hebben maar hoe vrij is die echt? We zijn nml allemaal een product van onze opvoeding en niemand van ons (zeker als kind niet) is echt vrij. En reken maar dat ze 'teleurgesteld´ zullen zijn als de kinderen de kerk de rug toe keren en misschien worden ze zelfs wel verstoten dus so far voor de vrije keuze.
            Hun wereldje is natuurlijk super veilig met allemaal mensen van de kerk en hun reformatorische school. Spannender dan een honk in de tuin onder toezicht wordt het niet dus.
            Dat geldt voor alle ouders toch? Je voedt ze toch allemaal op met jouw wereldbeeld? En dan ben je ook teleurgesteld als je kind andere keuzes maakt dan jij goed vindt.
            En heel spannend is het misschien niet, maar de kinderen weten wel waar ze aan toe zijn, veilige basis.
            Alleen kalmte kan ons redden.
            Alle reacties Link kopieren
            Idris schreef:
            15-07-2020 09:27
            Ze moeten wel mee naar de kerk. Dat mogen ze (nog) niet zelf bepalen.
            Als t moeten is ,hoeft t al niet meer voor mij,ik ben redelijk vrij opgevoed ,we hebben respect voor iedereen en dat hebben mijn ouders goed gedaan ,al zeg ik t zelf ,soms streng maar wel rechtvaardig.en ze zijn er altijd voor je.
            Alle reacties Link kopieren
            Fam Q vind ik verschrikkelijk. Zo zielig dat de kinderen moeten opgroeien in een bouwval. Ik weet zeker dat ze voor het einde van het jaar weer zwanger is.

            Fam B.... volkse types. Tja.

            Fam K en Fam J vind ik top! Lieve, rustige kinderen en begripvolle ouders. Al denk ik wel dat ze Quinten soms anders kunnen benaderen.
            Alle reacties Link kopieren
            Pingu schreef:
            15-07-2020 14:15
            Ja, dat wel hè? Sofie, die hier meeleest, vindt het vast ook fijn dat de aandacht wat is afgeleid. Hoewel, ze houdt van aandacht. Die krijgt ze wel weer zodra ze heeft aangekondigd dat ze weer zwanger is.

            Hoe zit het precies met de Baumgardts? De 1e aflevering heb ik met een half oog gezien. Zou een van de meisjes danseres worden en heeft zij dat ongeluk gehad? Of is er een ander meisje dat de dansacademie doet?
            Volgensmij vind Sophie het vooral jammer dat ze niet in het programma zitten.
            Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
            Thaila wordt fantastisch ondertiteld trouwens: als jou, als hun :rofl:
            Alle reacties Link kopieren
            blauwebessensap schreef:
            15-07-2020 15:52
            Thaila wordt fantastisch ondertiteld trouwens: als jou, als hun :rofl:
            Waarom wordt trouwens pa Baumgardt ondertiteld? Die is toch wel te verstaan?
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Pingu schreef:
            15-07-2020 15:54
            Waarom wordt trouwens pa Baumgardt ondertiteld? Die is toch wel te verstaan?
            Hij praat vaak best wel binnensmonds ,ik versta het ook niet altijd .
            Maar misschien komt dat omdat hij toch niks te zeggen heeft thuis.
            een èigen vàllei, een èigen vàllei
            Pingu schreef:
            15-07-2020 15:54
            Waarom wordt trouwens pa Baumgardt ondertiteld? Die is toch wel te verstaan?
            Dat is voor Samantha. Die hoort hem niet namelijk :rofl:
            Alle reacties Link kopieren
            [...]
            moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-07-2020 08:36
            Reden: Op de man
            99.59% gewijzigd
            Alle reacties Link kopieren
            Goh ja sommige reacties snap ik ook niet ,ik zie wel goede dingen bij de gezinnen maar ook heel verkeerde ,dit is een forum met een topic waar we het hebben over de gezinnen die meedoen aan een programma daar màg je over meepraten hier. Net als over Boer zoekt vrouw , André Hazes en weet ik wie nog meer
            Bij welk gezin hoor jij ?
            scottiewinkie wijzigde dit bericht op 15-07-2020 16:43
            Reden: ..
            14.90% gewijzigd
            een èigen vàllei, een èigen vàllei
            Alle reacties Link kopieren
            :bye:
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Eh de gezinnen daar spreken we mee als ze meepraten ,kijk maar terug in de vorige topics.
            't is wat als je meedoet aan een tv programma ,dan hebben meer mensen een mening over je dan de mensen die je zo in je omgeving kunnen zien .

            Ik zie overigens wel liefde bij de gezinnen naar de kinderen , op 1 na maar die doen niet mee dit jaar .
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            Is niet relevant. De respectloze en denigrerende reacties wel! Besef dat er een groot verschil is tussen praten over een gezin dan wel onderbouwend of letterlijk iemand door de stront te halen.
            Een vriendin wees mij naar dit forum en ben even aan het lezen geslagen 😂🤣 zou bijna zeggen dat ikzelf geen leven heb, man wat een teksten.
            We weten donders goed als volwassene dat het meeste hier besproken in dit topic in strijd is met het Viva reglement. Denk daar eens over na voor men bull shit begint te verkondigen.
            Alle reacties Link kopieren
            Pices1978 schreef:
            15-07-2020 16:29
            Ik vraag me serieus af of jullie werkelijk huiswerk doen betreffende jullie uitspraken naar de verschillende gezinnen toe?
            Die is te gemaakt! Dat is te nep! Die is aso!
            Enz.....
            Iemand druk vinden of chaotisch geen enkel probleem. Ik zie hier alleen maar in helaas de meeste gevallen laffe reacties ondoordacht speculerend maar vooral, respectloos. En dat weet schijnbaar alles beter dan betreffende personen zelf. Spreek de gezinnen eens persoonlijk aan! Durven jullie niet omdat jullie geen ruggengraat, eer zelfrespect, eigenwaarde waarde en normen hebben zoals jullie schijnbaar wel doen voorkomen.
            Alles 1000x uitvergroot 1000 x omgedraaid en doorgelicht zijn jullie ineens gebombardeerd tot gedragswetenschapper!😂😂 levenloos die Idris. Als ze een man heeft is ze een controle freak 🤣 veel succes daarmee maar vooral laf om de gezinnen niet aan te spreken met haar echte naam. En zo gaat dat in ons lieve kikkerlandje. Liever Aso en eerlijk dan aardig en huichelaar! Ieder zijn meuk. Jelies is geloof. Prima toch? Lieve mensen. Kraantje pubers en eerdere relaties. Moet het maar kunnen ook veel respect. Buddenbruck simpele gezellige drukke mensen. Baumgarts ook hele leuke mensen. Quadackers doen ook hun best dusja al met al verschillende stijlen maar om te zeggen geen liefde ...... wat ik allemaal voorbij heb zien komen dat vind ik intriest en zegt meer over jullie.
            Veel succes verder stelletje mafklappers!
            :sun: jouw mening ,en mag je van mij hebben
            Alle reacties Link kopieren
            Vertel, wat is er precies in strijd met het Viva-reglement?

            We hebben inderdaad een troll gehad, maar die is in een dwangbuis afgevoerd.
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Bijdehand Pingu! Weten jullie vast wel ;)
            Alle reacties Link kopieren
            Pices1978 schreef:
            15-07-2020 16:50
            Bijdehand Pingu! Weten jullie vast wel ;)
            Nee, dat is flauw. Jij beweert iets en dan moet je dat ook staven met 'bewijs', ik ben namelijk echt benieuwd waar je op doelt.
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Als ik iets typ in strijd met het reglement dan hoop ik dat iemand dat zegt
            ,ik weet niet of het op mij gericht was ?
            een èigen vàllei, een èigen vàllei
            Pices1978 schreef:
            15-07-2020 16:29
            Ik vraag me serieus af of jullie werkelijk huiswerk doen betreffende jullie uitspraken naar de verschillende gezinnen toe?
            Die is te gemaakt! Dat is te nep! Die is aso!
            Enz.....
            Iemand druk vinden of chaotisch geen enkel probleem. Ik zie hier alleen maar in helaas de meeste gevallen laffe reacties ondoordacht speculerend maar vooral, respectloos. En dat weet schijnbaar alles beter dan betreffende personen zelf. Spreek de gezinnen eens persoonlijk aan! Durven jullie niet omdat jullie geen ruggengraat, eer zelfrespect, eigenwaarde waarde en normen hebben zoals jullie schijnbaar wel doen voorkomen.
            Alles 1000x uitvergroot 1000 x omgedraaid en doorgelicht zijn jullie ineens gebombardeerd tot gedragswetenschapper!😂😂 levenloos die Idris. Als ze een man heeft is ze een controle freak 🤣 veel succes daarmee maar vooral laf om de gezinnen niet aan te spreken met haar echte naam. En zo gaat dat in ons lieve kikkerlandje. Liever Aso en eerlijk dan aardig en huichelaar! Ieder zijn meuk. Jelies is geloof. Prima toch? Lieve mensen. Kraantje pubers en eerdere relaties. Moet het maar kunnen ook veel respect. Buddenbruck simpele gezellige drukke mensen. Baumgarts ook hele leuke mensen. Quadackers doen ook hun best dusja al met al verschillende stijlen maar om te zeggen geen liefde ...... wat ik allemaal voorbij heb zien komen dat vind ik intriest en zegt meer over jullie.
            Veel succes verder stelletje mafklappers!
            Excuse me? Waar heb ik deze 'op de man' aan verdiend?
            Over het viva-reglement gesproken... Op de man mag niet.
            Alle reacties Link kopieren
            Ik denk dat hij/zij op spoilers doelt?
            Tis trouwens zeker familie van een van de fams.
            't Is al met al een heel gedoe

            Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
            Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

            Terug naar boven