Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 6 (ZONDER SPOILERS)

14-07-2020 22:10 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.
Vanaf maandag 13 juli tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
          - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
            - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

            Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
            - Familie Nagelkerke, met moeder baasje Sofie en vader Jan en acht kinderen.
            - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordy.
            - Familie Adema, het gezin met de vierling
            - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen
            - Willy Vink en haar 11 kinderen.

            Linkjes naar eerdere topics:

            Deel 1 entertainment/een-huis-vol/list_messages/249622
            Deel 2 entertainment/een-huis-vol-deel-2/list_messages/316491
            Deel 3 entertainment/een-huis-vol-deel-3/list_messages/433888
            Deel 4 entertainment/een-huis-vol-deel-4-zonde ... ges/454679
            Deel 5 entertainment/een-huis-vol-deel-5-zonde ... ges/460340
            Alle reacties Link kopieren
            Idris schreef:
            07-08-2020 13:11
            Het andere topic van Een huis vol, over de BB, is verwijderd. Terecht.
            Ja, eens.
            Alle reacties Link kopieren
            Idris schreef:
            07-08-2020 13:11
            Het andere topic van Een huis vol, over de BB, is verwijderd. Terecht.
            Eens. Dat gezeik over geld e.d. Rob is een man die keihard werkt om zijn gezin te onderhouden, ben alleen maar blij voor ze dat ze na die ellende van het faillissement van zijn vorige bedrijf het nu beter hebben dan ooit.
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            07-08-2020 13:11
            Ja, eens.
            Ik vond het ook geen leuk topic, maar wat is de reden van verwijderen? Laster?
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Pingu schreef:
            07-08-2020 13:17
            Ik vond het ook geen leuk topic, maar wat is de reden van verwijderen? Laster?
            Of omdat er al een topic is?
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            Byrma schreef:
            07-08-2020 17:00
            Of omdat er al een topic is?
            Nee, ik zag in het moderatortopic dat het vanwege laster is.
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Pingu schreef:
            07-08-2020 17:10
            Nee, ik zag in het moderatortopic dat het vanwege laster is.
            Ah okay.Ik heb er verder niet meer gelezen na dat ik mijn mening gegeven had.
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Pingu schreef:
            07-08-2020 17:10
            Nee, ik zag in het moderatortopic dat het vanwege laster is.
            En terecht, de TO insinueerde fraude en hoopte op medestanders. In dit topic wordt ook best wel allerlei insinuaties neergeplet, maar genoeg tegenwicht. En vaak op wat de gezinnen zelf laten zien in EHV of social media.
            Alle reacties Link kopieren
            Was eens aan t kijken wat er op t menu van libreije staat ,komt de groente van hen ook uit de moestuin onbespoten en vlees van lokale goede beesten ,nou hier wel op mijn bord ,sorry mensen ik denk dat ik heerlijker eet.
            Vladimiertje schreef:
            07-08-2020 18:35
            Was eens aan t kijken wat er op t menu van libreije staat ,komt de groente van hen ook uit de moestuin onbespoten en vlees van lokale goede beesten ,nou hier wel op mijn bord ,sorry mensen ik denk dat ik heerlijker eet.
            Het is het eten en alles eromheen zoals hier al eerder geschreven werd.
            Alle reacties Link kopieren
            Na Carolien heeft Noud ook zijn sleutelbeen gebroken.Dat had ook in Barcelona kunnen gebeuren.Xavier is uit de gips maar heeft een laarsspalk. Tot zover de breuken.
            Je kon't altaid nog bakker worre
            Alle reacties Link kopieren
            Nadiaah79 schreef:
            07-08-2020 13:15
            Eens. Dat gezeik over geld e.d. Rob is een man die keihard werkt om zijn gezin te onderhouden, ben alleen maar blij voor ze dat ze na die ellende van het faillissement van zijn vorige bedrijf het nu beter hebben dan ooit.
            Ook mee eens .
            Wat lijkt Shaëlle veel op Gidiën , op die foto's als twee druppels water.Dat jongste zoontje vind ik helemaal niet lijken op een broer of zus.Kapsel van papa wel :mrgreen:
            Je kon't altaid nog bakker worre
            Alle reacties Link kopieren
            Toetie is 3 geworden. Is Rob ook gewond , hebben ze tape op het inpakpapier gedaan of is wat om zijn vingers dit de plakband van de verjaardagskado's? Wat een rust daar met uitpakken. O_O op de baby na hoor je geen herrie.
            Je kon't altaid nog bakker worre
            Alle reacties Link kopieren
            De Jelies hebben ook weer wat gepost. Harrie is met Janneke mee geweest naar de sportschool. Wat is Janneke afgevallen, ze ziet er echt goed uit!
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Inderdaad goed bezig,ik eet gezond en ben nu met suiker en zout aan t minderen ,ercmag wel iets vanaf vandaar maar ik doe t meer om de gezondheid hoor.ik sport niet masr loop genoeg etc
            Alle reacties Link kopieren
            Ahhhhh de Jelies. Wat een leuk gezin. Ze hebben echt mijn hart gestolen. Soms wat wereldvreemd maar zit echt geen kwaad in. Zo vriendelijk, netjes, lief voor elkaar. ❤️
            Alle reacties Link kopieren
            AngelEyes0192 schreef:
            08-08-2020 13:53
            Ahhhhh de Jelies. Wat een leuk gezin. Ze hebben echt mijn hart gestolen. Soms wat wereldvreemd maar zit echt geen kwaad in. Zo vriendelijk, netjes, lief voor elkaar. ❤️
            Wat is er wereldvreemd aan?
            Een of 2 dagen terug . Noud met junior naar de binnenspeeltuin.
            Guusje ga jij mee? Neehhhh
            Oh noud doe maar ff filmen daar
            Guusje: zal ik meegaan of niet

            Uiteindelijk ging ze dus mee
            Zou zij dat vloggen dus (nog) leuk vinden?

            En ook zon bonusvlog met maddy. Dat ze alles krijgt wat ze aanraakt
            Waaa r ommmm
            Alle reacties Link kopieren
            Nadine plaatst nu meer foto’s van de kinderen, een paar als misdienaartjes, ze gaat dus wel naar de kerk. Wie weet heeft ze het daarom over mijn man steeds, en wil ze snel trouwen, want samenwonen mag natuurlijk eigenlijk niet dan. Heeft ook wel weer iets moois maar laten ze toch niets overhaasten. Misschien kan de pastoor nog wat in goede banen leiden....
            Alle reacties Link kopieren
            De pastoor? Die wil zieltjes winnen dus een dertiende baby is helemaal zijn ding! En een veertiende, en een vijftiende...
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Pingu schreef:
            09-08-2020 12:28
            De pastoor? Die wil zieltjes winnen dus een dertiende baby is helemaal zijn ding! En een veertiende, en een vijftiende...
            Inderdaad hoe meer nakomelingen hoe beter,ja ik zag een keer ,dat ze katholiek zijn,niks mis mee hoor bij deze.
            Ik zag Romano reageren bij de Nagelkerkjes op FB. Wat zie je er goed uit! bij een foto van Jan en Sofie bij het zwembad. Echt niet helemaal gezond.
            Alle reacties Link kopieren
            Rosalind schreef:
            09-08-2020 13:42
            Ik zag Romano reageren bij de Nagelkerkjes op FB. Wat zie je er goed uit! bij een foto van Jan en Sofie bij het zwembad. Echt niet helemaal gezond.
            Zijn ook jongens van 15 die reageren met kk lekkere milf (bij andere vrouwen dan)
            Liever zo'n Romano dan.
            Vladimiertje schreef:
            09-08-2020 13:33
            Inderdaad hoe meer nakomelingen hoe beter,ja ik zag een keer ,dat ze katholiek zijn,niks mis mee hoor bij deze.
            Dan had Nafine beter een gesprek met een pastoor kunnen hebben om met zichzelf in het Reine te komen, dan met een medium. Ik kan me niet voorstellen dat een medium past in het katholiek geloof.
            Had haar ook geld bespaart.
            Doordat de macht van de kerk ook in Limburg flink is teruggedrongen is er meer ruimte voor alternatieve spiritualiteit. Het is niet raar meer om je kind te laten dopen en vervolgens een bijeenkomst van een medium bij te wonen of een New Age boekje te kopen.
            https://www.nemokennislink.nl/publicati ... of-medium/

            Dat verklaart misschien iets van Nadine haar 'geloof'.
            .
            anoniem_391504 wijzigde dit bericht op 09-08-2020 19:03
            Reden: Verkeerde topic
            98.98% gewijzigd

            Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
            Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

            Terug naar boven