Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 7 (ZONDER SPOILERS)

22-08-2020 23:26 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

Linkje naar eerdere topic:

Deel 6 entertainment/een-huis-vol-deel-6-zonde ... ges/465425

(in deel 6 staan links naar de topics daarvoor)
        cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 15:19
        39.66% gewijzigd
        Ow, dat van de Jelies heb ik niet echt meegekregen. Ik begrijp het nu wel beter (jullie reacties, niet hoe zij er mee omgaan).
        watdachtjehiervan schreef:
        11-10-2020 12:22
        Het is niet alleen de kerk. Ze gaan en krijgen ook veel visite.
        En in de kerk heb je veel contacten. En daar wordt/werd er ook nog gezongen.
        Het gaat ook niet om jouw begrip maar om besmettingen. Het is van beide gezinnen dom wat ze doen. En wij zitten met de consequenties.
        Inderdaad
        Konijn06 schreef:
        11-10-2020 11:53
        Tja, Nederland is nu ook niet bepaald veilig te noemen, dus of dat nou zoveel verschil maakt?....
        Konijn jij bent zeker jong en denkt t niet te kunnen krijgen en als je t hebt er zo vanaf te komen maar je kan anderen die zeker niet kunnen hebben zeer ziek maken...
        Sofie : jongste 5 moeten niet in quarantaine. We hebben overleg met school over de oudste 3 over online lessen.

Over Jan zegt ze niks en haarzelf of Sissy .
        Die school vinden ze ook niet belangrijk want de kinderen kunnen altijd nog bakker worden.
        Gelukkig zijn er ook mensen die wel wat zeggen tegen hun ,dit kan echt niet .
        Met 10 man naar Spanje nu en ook weer terug komen .
        Als het nu ECHT MOET om iets te regelen, ga dan alleen .Nee zij gaan gewoon met zijn allen .Ik denk dat dat online ook kan of via die makelaar .
        Dat school dat steeds goed vindt buiten de vakantie vind ik ook onzin . Eigen baas kan zelf vrij pakken wanneer hij wil en als hij er niet is draait alles ook,maakt niet uit welke week of dag .
        Verhuisd naar ander forum, over vloggers,influencers reality series pb voor info.
        Ze hebben vast oma en opa opgetrommeld. Die kunnen dan tien dagen lang de dotjes naar school brengen.
        Konijn06 schreef:
        11-10-2020 11:53
        Tja, Nederland is nu ook niet bepaald veilig te noemen, dus of dat nou zoveel verschil maakt?....
        Of je nu bent gezegend met de naam Nagelkerke of Grapperhaus .
        Of je nu sneakersokken draagt of een hoge zwarte kniekous .
        Of je nu een Koning bent of een gewone burger vent .
        Of je ouder bent van een groot gezin of je hield je in .
        Of je nu onbekend bent of bekend van Een huis vol.
        onnodig rondgaan doe je nu gewoon niet voor de lol !
        makiko wijzigde dit bericht op 11-10-2020 12:59
        0.36% gewijzigd
        Verhuisd naar ander forum, over vloggers,influencers reality series pb voor info.
        Vladimiertje schreef:
        11-10-2020 12:48
        Konijn jij bent zeker jong en denkt t niet te kunnen krijgen en als je t hebt er zo vanaf te komen maar je kan anderen die zeker niet kunnen hebben zeer ziek maken...
        Haha nee, ben zeker niet meer jong te noemen. Je leest ook nergens dat ik het niet eens ben met de maatregelen. Ik zeg alleen dat ik het niet nodig vind om deze familie continu te "bashen". Dat ze naar Spanje gaan is misschien niet verstandig, maar of ze daar meer contacten hebben betwijfel ik. Vooral die pubers zullen in Nederland meer ondernemen en contacten hebben dan in Spanje....
        Cookielover schreef:
        11-10-2020 12:51
        Ze hebben vast oma en opa opgetrommeld. Die kunnen dan tien dagen lang de dotjes naar school brengen.
        En dan zelf naar de camping ?
        geloof jij het dat die echt in quarantaine gaan ?
        Sissy is ook mee ,of moet die straks op haar kamer blijven als ze weer thuis zijn , zodat ze de boodschappen kan doen ?
        makiko schreef:
        11-10-2020 12:58
        En dan zelf naar de camping ?
        geloof jij het dat die echt in quarantaine gaan ?
        Sissy is ook mee ,of moet die straks op haar kamer blijven als ze weer thuis zijn , zodat ze de boodschappen kan doen ?
        Ik denk dat oma en opa worden opgetrommeld voor de dingen die ze prima zelf kunnen maar waar ze geen zin in hebben en dingen die ze graag zelf willen doen dat ze dat dan wel doen.

Dat was een lange zin :roll:
        Cookielover schreef:
        11-10-2020 13:02
        Ik denk dat oma en opa worden opgetrommeld voor de dingen die ze prima zelf kunnen maar waar ze geen zin in hebben en dingen die ze graag zelf willen doen dat ze dat dan wel doen.

Dat was een lange zin :roll:
        Maar niet zo langdradig als de vlogs.
        Ik ga Netflixen , al zijn die reacties ook wel leuk om te lezen :popcorn:
        makiko schreef:
        11-10-2020 13:12
        Maar niet zo langdradig als de vlogs.
        Ik ga Netflixen , al zijn die reacties ook wel leuk om te lezen :popcorn:
        Flix maar lekker,het is in nederland ikke ikke en de rest kan stiikke beleid vandaar dat de corona zo oploopt ,ik doe wat ik kan en verder bekijken ze t maar sorry
        Vladimiertje schreef:
        11-10-2020 12:48
        Ik kom echt helemaal nergens gewoon omdat ik om me heen heb gezien hoeveel lak mensen aan andere mensen hebben.
        Vlinder1963 schreef:
        11-10-2020 14:14
        Ik kom echt helemaal nergens gewoon omdat ik om me heen heb gezien hoeveel lak mensen aan andere mensen hebben.
        Dat is waar ,veel mensen houden geen afstand en doen maar .
        Onvoorstelbaar dat die familie Nagelkerke nu toch naar Spanje gaat .
        Jelies keur ik ook niet goed hoor ! die gaan overal heen , over en weer.
        Ze houden al de hele periode geen rekening met mensen die kwetsbaar zijn.
        Bij Nagelkerke vind ik dat wel heel slecht aangezien Jan en de oudste kinderen in een zaak werken met voedsel.
        Respectloos gedrag is dat .
        Verhuisd naar vloggers en influencers forum. Pb voor info.
        De nagelkerkjes gaan vloggen in spanje ,lekker reclame voor t huis verhuren :-[
        En die domme reacties op de vakantie die noodzakelijk zou zijn ja met alle kids erbij jaja :facepalm:
        Lief. Een van de BB zoontjes heeft zijn nichtje op schoot op foto.
        Trotse oom .
        ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
        Nou de Nagelkerkjes gingen supergoed voorbereid naar Spanje.
        Iedereen vanaf 13 jaar een mondkapje op, volgens Sofie. Dat klopt niet, het is verplicht vanaf 6 jaar.
        En alleen in hun eigen appartement? Ze waren even vergeten dat er ook nog gegeten en gedronken moet worden.

Maar goed, wat een leven heb je als je je zo moet verantwoorden over alles. Dat krijg je als je je hele privéleven op internet gooit. Zouden ze zichzelf niet eens achter de oren krabben?
        Ik snap helemaal niet waarom de Nagelkerkjes nog vloggen.
        Ze krijgen best veel kritiek, en ik denk dat Sofie daar wel gevoelig voor is.
        Voor het geld hoeven ze het niet te doen, en elke dag filmen/vloggen lijkt me vermoeiend en vervelend, en krijg je daarna ook nog veel negatieve reacties.
        Is het dan de bekendheid/aandacht waar ze het voor doen?
        Ik moet er niet aan denken 'smorgens dat ding al aan te moeten zetten..Plus mijn kinderen zouden daar snel klaar mee zijn en echt niet mee willen doen, die gaan echt niet elke dag dat riedeltje herhalen, ik zou het gewoon kunnen schudden :-D en terecht.
        Ik denk dat dat het is, ze willen graag bekend zijn/worden.

Ik zou er ook niet aan moeten denken, dat bedoelde ik in mijn vorige post ook.
        Met verbazing naar de vlog van gisteren zitten kijken. Met het hele gezin uren in de auto naar een fotoshoot. Ongezonde ham kaas croissants, chocoladebroodjes etc mee als lunch en 's avonds nog naar de Mac. Kreeg van Stan en Nout al helemaal de indruk dat ze er niet op zaten te wachten. Junior gaat trouwens nu wel steeds beter praten. Ja de Nagelkerkjes krijgen veel negatieve kritiek, maar vragen er zelf om. Waarom je kinderen van school thuishouden buiten de schoolvakanties? Is echt niet noodzakelijk.
        Rosalind schreef:
        12-10-2020 10:50
        Ik denk dat dat het is, ze willen graag bekend zijn/worden.

Ik zou er ook niet aan moeten denken, dat bedoelde ik in mijn vorige post ook.
        Dan willen ze dat wel; erg graag zeg.. Elke dag al die moeite en dat gefilm, voor een stukje 'bekendheid', maar voornamelijk ook veel kritiek, en je hele leven ligt ook nog op straat.
        Het zou me trouwens 'smorgens niet eens lukken om te vloggen, al zou ik willen. Dan heb je het nl juist vaak druk met de kinderen helpen, spullen inpakken etc, maar daar heeft Sofie geen last van. Die staat erbij en kijkt ernaar, dus die kan dan wel vloggen :-?
        Blondie68 schreef:
        12-10-2020 10:57
        Met verbazing naar de vlog van gisteren zitten kijken. Met het hele gezin uren in de auto naar een fotoshoot. Ongezonde ham kaas croissants, chocoladebroodjes etc mee als lunch en 's avonds nog naar de Mac. Kreeg van Stan en Nout al helemaal de indruk dat ze er niet op zaten te wachten. Junior gaat trouwens nu wel steeds beter praten. Ja de Nagelkerkjes krijgen veel negatieve kritiek, maar vragen er zelf om. Waarom je kinderen van school thuishouden buiten de schoolvakanties? Is echt niet noodzakelijk.
        Plus dat ze het zelf blijkbaar niet missen om 'gewoon' te eten thuis en vaker te koken..
        Af en toe elders eten vind ik ook heerlijk hoor, maar zou er al snel zat van worden als het zo vaak is. Dan wil ik gewoon een lekker eigengekookt prakkie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven