Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 7 (ZONDER SPOILERS)

22-08-2020 23:26 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

Linkje naar eerdere topic:

Deel 6 entertainment/een-huis-vol-deel-6-zonde ... ges/465425

(in deel 6 staan links naar de topics daarvoor)
        cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 15:19
        39.66% gewijzigd
        [...]
        moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-10-2020 03:42
        Reden: Op de man
        96.41% gewijzigd
        Deslimste1980 schreef:
        20-10-2020 21:15
        [...]
        Daar weet je toch niks van, erg suggestief,we hebben recht van meningsuiting.
        moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-10-2020 03:49
        Reden: quote verwijderd
        20.68% gewijzigd
        Deslimste1980 schreef:
        20-10-2020 21:10
        🤣🤣🤣🤣 heel duidelijk niet

Je bent niet de eerste die hier spontaan binnenvalt met een profiel van max een week oud.

Toevallig aangemeld om alleen in dit topic te posten.

Spaar je de moeite.
        Dubbel
        sushibar36 wijzigde dit bericht op 20-10-2020 21:47
        Reden: Dubbel
        96.43% gewijzigd
        Lekker negeren zulke trollen
        Dolarde schreef:
        20-10-2020 21:46
        Lekker negeren zulke trollen
        Ja misschien het beste
        Toch bijzonder ook de slimste.
        Dat er dan gekozen word voor 1980. Laat dat nou toevallig het geboortejaar zijn onsSoof.
        Utakar schreef:
        20-10-2020 22:42
        Toch bijzonder ook de slimste.
        Dat er dan gekozen word voor 1980. Laat dat nou toevallig het geboortejaar zijn onsSoof.
        Soof kan niet spellen, dus dan valt ze vanzelf op.
        Hebben jullie de leuke foto’s van Anne met haar vierling al gezien?
        Heb net even gekeken. De vierling is groot geworden. Mooie foto 's
        Ja het zijn mooie meisjes geworden!
        Ja leuk gezin is dat.
        Haha, In de insta story van de Nagelkerkjes wordt er geschreven: Oosters favoriet restaurant, vroeg eten dus een leeg restaurant. Dat wordt extra benadrukt. Met andere woorden dan is het goed.
        It's 5 o'clock somewhere
        Leuk spontaan gezin de Ademas
        Ze praten graag recht wat krom is.
        Die vakantie was gewoon aso , dom en lomp. Kijk de reacties van het volk op het koningsgezin ; ik zie geen verschil met een ander gezin of ze nu van Oranje-Nassau heten ,Pieters of Nagelkerke, dit DOE je NIET nu. Wat geregeld moest had door 1 persoon gekund,niet leuk maar ..had gekund.En noodzakelijk was het nog steeds niet. Wel ruk dat je niet kunt gaan maar noodzakelijk is het niet.En ze negeren gewoon dat ze fout zitten als ze nu zeggen ja sorry dit was niet handig van ons maar we zitten er nu toch al ..Maar nee , zij zetten de reacties uit." want de kinderen lezen mee " ik heb een paar keer gehoord dat die kinderen de vlogs niet bekijken ik denk niet dat die daar lezen en als ze dat wel doen ligt de verantwoordelijkheid bij 2 mensen en dat zijn hun ouders.Ze weten dat er kritiek is en dat is niet alleen hier op het forum. Ze kiezen er voor om door te gaan ,ja dag dan heb je kans op kritiek . So be it .
        Ze wilden gewoon op vakantie en dat begrijp ik maar het is nu not done.
        Die kritiek op hun is ook gewoon zoals men het ziet in die vlogs. Wat al gezegd is ; kom er dan gewoon in met de positieve punten . Ik ben benieuwd. Er waren hier veel mensen die eerst positief waren over hun , ik ook .

De 4 ling is inderdaad al groot , lijkt me aan 1 kant ook gezellig :-? maar pfieuw 4 tegelijk ; ik moet er toch niet aan denken de eerste 18 jaar .
        byrma wijzigde dit bericht op 21-10-2020 07:51
        0.36% gewijzigd
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Rosalind schreef:
        20-10-2020 23:34
        Ja het zijn mooie meisjes geworden!
        Inderdaad. Ik vind de Adema's het leukste gezin van een huis vol.
        watdachtjehiervan schreef:
        21-10-2020 07:51
        Inderdaad. Ik vind de Adema's het leukste gezin van een huis vol.
        Ze zijn ook de enige die op voorhand niet bewust kozen voor een groot gezin .
        Daar zit ook wel verschil in , denk ik .
        Als ik dan zwanger zou zijn van 4 had ik ze ook alle 4 laten komen .
        Al die andere gezinnen kozen bewust voor nog 1 en nog 1 etc .
        Ik vind hun ook leuk .
        poppetje2006 schreef:
        21-10-2020 07:35
        Haha, In de insta story van de Nagelkerkjes wordt er geschreven: Oosters favoriet restaurant, vroeg eten dus een leeg restaurant. Dat wordt extra benadrukt. Met andere woorden dan is het goed.
        Het restaurant kan ook leeg zijn door ehhhh een pandemie die gaande is?
        Maar nee, dat speelt in Spanje nauwelijks. Of wacht...
        En dan ben je in Spanje, en dan is je favoriete een Oosters restaurant...
        Why???
        En de vele Nederlanders die er waren waren vast de gepensioneerde overwinteraars.
        Byrma schreef:
        21-10-2020 07:54
        Ze zijn ook de enige die op voorhand niet bewust kozen voor een groot gezin .
        Daar zit ook wel verschil in , denk ik .
        Als ik dan zwanger zou zijn van 4 had ik ze ook alle 4 laten komen .
        Al die andere gezinnen kozen bewust voor nog 1 en nog 1 etc .
        Ik vind hun ook leuk .
        Ik vind het heel knap, wat een tropenjaren hebben die gehad maar het is een vrolijke gezellige familie
        Byrma schreef:
        21-10-2020 07:50
        Die vakantie was gewoon aso , dom en lomp. Kijk de reacties van het volk op het koningsgezin ; ik zie geen verschil met een ander gezin of ze nu van Oranje-Nassau heten ,Pieters of Nagelkerke, dit DOE je NIET nu. Wat geregeld moest had door 1 persoon gekund,niet leuk maar ..had gekund.En noodzakelijk was het nog steeds niet. Wel ruk dat je niet kunt gaan maar noodzakelijk is het niet.En ze negeren gewoon dat ze fout zitten als ze nu zeggen ja sorry dit was niet handig van ons maar we zitten er nu toch al ..Maar nee , zij zetten de reacties uit." want de kinderen lezen mee " ik heb een paar keer gehoord dat die kinderen de vlogs niet bekijken ik denk niet dat die daar lezen en als ze dat wel doen ligt de verantwoordelijkheid bij 2 mensen en dat zijn hun ouders.Ze weten dat er kritiek is en dat is niet alleen hier op het forum. Ze kiezen er voor om door te gaan ,ja dag dan heb je kans op kritiek . So be it .
        Die kritiek op hun is ook gewoon zoals men het ziet in die vlogs. Wat al gezegd is ; kom er dan gewoon in met de positieve punten . Ik ben benieuwd. Er waren hier veel mensen die eerst positief waren over hun , ik ook .

De 4 ling is inderdaad al groot , lijkt me aan 1 kant ook gezellig :-? maar pfieuw 4 tegelijk ; ik moet er toch niet aan denken de eerste 18 jaar .
        Ik zie vooral kinderen met een verveelt gezicht bij de Navelbreukjes. Oh en de kinderen vinden het geweldig in Spanje volgens baasje S. Nou geloof jij het. Niets te beleven daar. Saaie bende.

Oja en Ayda betweter is ook weer van de partij. Kind is denk ik 15 of 16 of zo maar praat als een oud wijf . Ze hebben het verdiend want ze werken hard volgens Ayda. Ja Jan werkt . Sofie doet niets alleen eten en luieren. Wat zal die balen van de hele week de kinderen om haar heen.
        Ik moet zeggen dat ik het ook een beetje weird begin te vinden wbt de reacties op de Nagelkerkjes. Ik heb ze ook niet hoog zitten en ik vind veel dingen die ze doen ook niet kloppen of gewoon stom maar sommige reacties die hier voorbij komen zijn gewoon kinderachtig. Zoals “baasje” en “jankbal”. Het is gewoon afzeiken. Bijna obsessief gewoon.

Die kinderen kunnen inderdaad niks aan de keuzes van de ouders doen. Het zijn allemaal kinderen die gewoon kind zijn. Ze hebben ook geen grote mond, vreten geen rare dingen uit en er is niet de hele dag ruzie onderling. Dus zo slecht doen de ouders het niet want anders had je wel hele andere kinderen gehad.

Ik ben het er wel mee eens dat ze teveel laten zien op social media, er iets meer liefde mag zijn naar de kinderen toe en dat het qua eten (suikers) ook wel anders kan. En dat ze vooral dom zijn om nu op vakantie te gaan maar ze helemaal af te branden hier dag in dag uit gaat me te ver.
        Sjiraf schreef:
        21-10-2020 10:38
        Ik moet zeggen dat ik het ook een beetje weird begin te vinden wbt de reacties op de Nagelkerkjes. Ik heb ze ook niet hoog zitten en ik vind veel dingen die ze doen ook niet kloppen of gewoon stom maar sommige reacties die hier voorbij komen zijn gewoon kinderachtig. Zoals “baasje” en “jankbal”. Het is gewoon afzeiken. Bijna obsessief gewoon.

Die kinderen kunnen inderdaad niks aan de keuzes van de ouders doen. Het zijn allemaal kinderen die gewoon kind zijn. Ze hebben ook geen grote mond, vreten geen rare dingen uit en er is niet de hele dag ruzie onderling. Dus zo slecht doen de ouders het niet want anders had je wel hele andere kinderen gehad.

Ik ben het er wel mee eens dat ze teveel laten zien op social media, er iets meer liefde mag zijn naar de kinderen toe en dat het qua eten (suikers) ook wel anders kan. En dat ze vooral dom zijn om nu op vakantie te gaan maar ze helemaal af te branden hier dag in dag uit gaat me te ver.
        En als je er wat van zegt krijg je een waarschuwing van een moderator. Maar dag en nacht een heel gezin inclusief( zie hierboven) de kinderen afbranden mag wel. Iets van 2 maten meten lijkt mij
        Deslimste1980 schreef:
        21-10-2020 12:04
        En als je er wat van zegt krijg je een waarschuwing van een moderator. Maar dag en nacht een heel gezin inclusief( zie hierboven) de kinderen afbranden mag wel. Iets van 2 maten meten lijkt mij
        Je krijgt echt niet zomaar een waarschuwing voor op de man hoor.
        Byrma schreef:
        21-10-2020 07:50

Inderdaad en ga niet zeggen dat jongeren er niet heel ziek van kunnen worden want dat is dus helemaal niet zo en dan gewoon gezond zijn he,doe t voor een ander en houd je aan de regels.je hebt toch ook gezond verstand hopelijk.... :sarcastic:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven