Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 9 (ZONDER SPOILERS)

04-01-2021 15:23 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=472685&p=32363564&start=#p32363564)
        cookielover wijzigde dit bericht op 11-01-2021 16:01
        8.98% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        20-01-2021 14:12
        Joh, dat is helemaal niet zo moeilijk hoor. Gewoon de negatieve reacties verwijderen en de schrijvers daarvan veel liefde en positiviteit toewensen.
        :proud:

        Maar wacht even, ik moet eerst een Rosalind Insta-account maken want met een "anoniem" account meekijken mag niet, heb ik vanochtend begrepen.
        :proud:
        Alle reacties Link kopieren
        Wat vallen die Rob en Thaila door de mand. en Rob kan goed fantaseren. Even je bril opdoen op Fok!, Rob.
        Alle reacties Link kopieren
        Rob1978 schreef:
        20-01-2021 16:00
        Btw op FOK spugen ze ook bepaalde Viva dames uit en zeker zijn er overal negatieve reacties maar er staan er des te meer positief tegenover.
        Dus?
        Doorenvogel schreef:
        20-01-2021 17:36
        Wat vallen die Rob en Thaila door de mand. en Rob kan goed fantaseren. Even je bril opdoen op Fok!, Rob.
        🤦‍♂️😂😴

        Val door de mand...... man man ik denk dat andere hulp nodig hebben.
        Vooral die fictie boven waarheid verkiezen en daar ben jij 1 van 😴😴
        Alle reacties Link kopieren
        Wel mooi hoe Rob Thaila ontlast in de zware taak van het verdedigingswerk op het viva forum. Kan Thaila gelukkig even wat anders doen...
        Alle reacties Link kopieren
        Ditje schreef:
        20-01-2021 18:31
        Wel mooi hoe Rob Thaila ontlast in de zware taak van het verdedigingswerk op het viva forum. Kan Thaila gelukkig even wat anders doen...
        :P teamwork.
        Alle reacties Link kopieren
        'Schat, houd jij deze week even het Vivaforum in de gaten?' 🤦‍♂️😂😴
        Ik denk dat ze door dit gedoe niet teruggevraagd zullen worden voor het programma. De makers/assistenten houden alle media en social media in de gaten en zullen hier ook wel meelezen of meegelezen hebben.
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        20-01-2021 18:53
        Ik denk dat ze door dit gedoe niet teruggevraagd zullen worden voor het programma. De makers/assistenten houden alle media en social media in de gaten en zullen hier ook wel meelezen of meegelezen hebben.
        Omdat de Nagelkerkjes ook niet opnieuw gevraagd zijn? Denk dat het niet per se uitmaakt als de kijkcijfers er naar verwachting niet minder om zijn.
        prada schreef:
        20-01-2021 18:53
        Ik denk dat ze door dit gedoe niet teruggevraagd zullen worden voor het programma. De makers/assistenten houden alle media en social media in de gaten en zullen hier ook wel meelezen of meegelezen hebben.
        Dat moet mij hoeveel boeien? 😂😂
        Ditje schreef:
        20-01-2021 18:31
        Wel mooi hoe Rob Thaila ontlast in de zware taak van het verdedigingswerk op het viva forum. Kan Thaila gelukkig even wat anders doen...
        💪😂
        Alle reacties Link kopieren
        Beste Forummers,

        En dan specifiek de deelnemers. Ik had zo het idee dat ik wel duidelijk was toen ik verzocht om een eigen topic te openen. Maar helaas moet ik constateren dat dit niet het geval is. Vanaf nu ga ik modereren op offtopic en dus óók bannen. Dit topic is bedoeld om te praten over het programma en de kijk erop door de rest van de wereld. Het is niet de bedoeling om te gaan verdedigen, verklaren, uitleggen, vragen te beantwoorden etc. Daarbij is het op een negatieve wijze kritiek leveren op de rest ook niet de bedoeling. Dit is enorm storend en bovendien offtopic.

        Overigens het constant opnieuw "lollig" aanhalen van de regels in dit topic vind ik ook nergens voor nodig.

        Voor vragen of opmerkingen hierover kunnen jullie terecht op het 'vraag het de mods' topic.

        Met vriendelijke groet,

        Moderator Viva.
        moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-01-2021 20:00
        Reden: Tikfout
        0.12% gewijzigd
        Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

        Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
        Alle reacties Link kopieren
        Rob1978 schreef:
        20-01-2021 19:16
        Dat moet mij hoeveel boeien? 😂😂
        Ze had het dan ook niet tegen jou, sneuneus.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik snap wel beter het media advies van niet op alles willen reageren. Wat kun je je eigen (beperkte) imago dan volledig om zeep helpen....Wel jammer, want mijn blik is nu wel een stuk negatiever dan eerst.
        Alle reacties Link kopieren
        Rob1978 schreef:
        20-01-2021 19:16
        Dat moet mij hoeveel boeien? 😂😂
        En ons boeit het niet of het jou boeit. Open lekker je eigen topic. 😂😂😴😴
        Alle reacties Link kopieren
        ModeratorViva schreef:
        20-01-2021 19:19
        Beste Forummers,

        En dan specifiek de deelnemers. Ik had zo het idee dat ik wel duidelijk was toen ik verzocht om een eigen topic te openen. Maar helaas moet ik constateren dat dit niet het geval is. Vanaf nu ga ik modereren op offtopic en dus óók bannen. Dit topic is bedoeld om te praten over het programma en de kijk erop door de rest van de wereld. Het is niet de bedoeling om te gaan verdedigen, verklaren, uitleggen, vragen te beantwoorden etc. Daarbij is het op een negatieve wijze kritiek leveren op de rest ook niet de bedoeling. Dit is enorm storend en bovendien offtopic.

        Overigens het constant opnieuw "lollig" aanhalen van de regels in dit topic vind ik ook nergens voor nodig.

        Voor vragen of opmerkingen hierover kunnen jullie terecht op het 'vraag hde t de mods' topic.

        Met vriendelijke groet,

        Moderator Viva.
        Prima!
        ModeratorViva schreef:
        20-01-2021 19:19
        Beste Forummers,

        En dan specifiek de deelnemers. Ik had zo het idee dat ik wel duidelijk was toen ik verzocht om een eigen topic te openen. Maar helaas moet ik constateren dat dit niet het geval is. Vanaf nu ga ik modereren op offtopic en dus óók bannen. Dit topic is bedoeld om te praten over het programma en de kijk erop door de rest van de wereld. Het is niet de bedoeling om te gaan verdedigen, verklaren, uitleggen, vragen te beantwoorden etc. Daarbij is het op een negatieve wijze kritiek leveren op de rest ook niet de bedoeling. Dit is enorm storend en bovendien offtopic.

        Overigens het constant opnieuw "lollig" aanhalen van de regels in dit topic vind ik ook nergens voor nodig.

        Voor vragen of opmerkingen hierover kunnen jullie terecht op het 'vraag het de mods' topic.

        Met vriendelijke groet,

        Moderator Viva.
        Jammer zeg.
        Thanks mod. Hopelijk wordt het weer een gezellig topic waarin beiden partijen zich aan de regels houden.
        ModeratorViva schreef:
        20-01-2021 19:19
        Beste Forummers,

        En dan specifiek de deelnemers. Ik had zo het idee dat ik wel duidelijk was toen ik verzocht om een eigen topic te openen. Maar helaas moet ik constateren dat dit niet het geval is. Vanaf nu ga ik modereren op offtopic en dus óók bannen. Dit topic is bedoeld om te praten over het programma en de kijk erop door de rest van de wereld. Het is niet de bedoeling om te gaan verdedigen, verklaren, uitleggen, vragen te beantwoorden etc. Daarbij is het op een negatieve wijze kritiek leveren op de rest ook niet de bedoeling. Dit is enorm storend en bovendien offtopic.

        Overigens het constant opnieuw "lollig" aanhalen van de regels in dit topic vind ik ook nergens voor nodig.

        Voor vragen of opmerkingen hierover kunnen jullie terecht op het 'vraag het de mods' topic.

        Met vriendelijke groet,

        Moderator Viva.
        🙌🥳🙏
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        20-01-2021 18:53
        Ik denk dat ze door dit gedoe niet teruggevraagd zullen worden voor het programma. De makers/assistenten houden alle media en social media in de gaten en zullen hier ook wel meelezen of meegelezen hebben.
        Maak je dit topic en ons erin niet een beetje te belangrijk?
        SiMaNo schreef:
        21-01-2021 02:03
        Maak je dit topic en ons erin niet een beetje te belangrijk?
        Ik denk ook dat ze op andere gronden wel/niet worden gevraagd. Daar staat dit topic volledig buiten, schat ik zo in.
        Ditje schreef:
        20-01-2021 19:34
        Ik snap wel beter het media advies van niet op alles willen reageren. Wat kun je je eigen (beperkte) imago dan volledig om zeep helpen....Wel jammer, want mijn blik is nu wel een stuk negatiever dan eerst.
        Je kunt als gezin ook niet overal op reageren. Ik heb twitter open staan, als de aflveringen er zijn. Als je dat allemaal zou lezen, dan word je daar echt niet gelukkig van. Laat staan dat je daarop zou kunnen reageren. Het bij jezelf houden, je gezin laten zien zoals het is, zoals bijv via foto's en filmpjes is volgens mij het beste. Dagelijkse verhaaltjes hoef ik niet. Hoe komt het eigenlijk dat de gezinnen daarmee zijn begonnen?
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        21-01-2021 08:35
        Je kunt als gezin ook niet overal op reageren. Ik heb twitter open staan, als de aflveringen er zijn. Als je dat allemaal zou lezen, dan word je daar echt niet gelukkig van. Laat staan dat je daarop zou kunnen reageren. Het bij jezelf houden, je gezin laten zien zoals het is, zoals bijv via foto's en filmpjes is volgens mij het beste. Dagelijkse verhaaltjes hoef ik niet. Hoe komt het eigenlijk dat de gezinnen daarmee zijn begonnen?
        Korte verhaaltjes vind ik leuk zoals bij moeder Jelies. Ik vind dat echt een leuk mens.
        Maar Doorenvogel, dat is toch elke dag hetzelfde? Het was vandaag weer een heerlijk dagje. Lekker thuisonderwijs, wie waar gaat logeren, waar ze koffie heeft gedronken, blokje om en lekker poetsen. Als het lukt nog een vage foto van het eten en dat is het dan.

        Waarom niet 2x per week en er de echte highlights uithalen.
        De echt spannende dingen laten ze op die vlogs niet zien, want die zijn voor een huis vol...

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven