Entertainment alle pijlers

Een huis vol, ook buiten het tv seizoen. Deel 4

14-01-2025 23:06 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.

:popcorn: Het nieuwe seizoen van Een huis vol begint Maandag 4 Augustus 2025, om
19.00 uur. En is elke dag te zien bij KRO-NCRV op NPO 1

Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.

aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.

Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.

(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 11-06-2025 12:17
Reden: Datum start uitzending voor het nieuw seizoen aangepast
26.89% gewijzigd
Verhuisd naar vloggers en influencers forum. Pb voor info.
En natuurlijk moeten de tortels uit feesten op de verjaardag van hun oogappeltje..
Wij hadden vroeger ook een quad, was een gezamenlijk cadeau ipv voor 1 iemand. Zoiets is leuk als je met meerdere kan doen, niet als je alleen bent. En je moet daar echt de ruimte voor hebben. Zal hij dat op het gras in de tuin doen? Blijft er zo niets over van het gras.
Wij gingen daarmee naar mijn oom, onze buurman, maar alleen door de wei en dat was een kilometer. Of koeien halen ermee, was ook leuk.
Maar anders heb je niets aan een quad, hij mag er de straat niet mee op (al trekken ze zich daar waarschijnlijk niets van aan).
myname1 schreef:
21-03-2025 21:49
Junior heeft een cadeau gekregen van 775 euro!
Echt niet normaal!
Nog duurder zelfs, 865 euro!
Maar afgeprijsd van 1195 euro, dus eigenlijk een koopje :bonk:

https://www.accuautoshop.nl/elektrische ... hless.html
Leuk dat het weer begonnen is!
Die familie Verleg vind ik wel okay eigenlijk. Gewoon relaxed.
En die kinderen ook prima. Een beetje saai dus :-D
En inderdaad: veel liefde bij de familie Kraan. Mooi!

Merk wel dat ik het programma kijk om me te kunnen ergeren ofzo.
Dat ging heel goed bij die enge Va Jelies of het gehinnik van Priscilla Wildeman.
Nu heb ik alleen nog maar de eeeeeee’s van Linda Kraan om me aan te ergeren. Jammer wel :cry:
Bij de laatste aflevering heb ik hardop gelachen en ook gehuild. Je bent gewaarschuwd 🤣 (zal verder niks zeggen)
Ik heb ook gekeken en vond het een leuke aflevering!

Kraantjes weer als vanouds, Anne erg lief voor haar broertje en lezen in het Duits :thumbsup:
Leuk dat Quinten en Caressa ook naar Luxemburg verhuizen, al ben ik benieuwd hoe dat gaat met 3x “vuur” 😊

Moest wel wennen aan de nieuwe familie, vooral de vader. Hij stelt zichzelf voor als Ik ben Pim en ik zorg voor het geld 🫢 Ben benieuwd hoe dit gaat, van bed and breakfast naar bed and breakfast, omdat je huis nog niet rond is en dat met 5 kinderen! Moest bij het beeld van het huis wel aan de Jelies denken, ook een soort vallei 😂
Byrma schreef:
20-03-2025 16:59
De Jelies denk ik:

Na Grote Gezinnen, Grote Vakanties komt SBS6 dit voorjaar met nóg een realityprogramma’s waar grote gezinnen in de hoofdrol staan. Ditmaal namelijk Grote Gezinnen over de Grens, waar twee families gevolgd gaan worden.
Als de Jelies net zo worden neergezet als de gezinnen uit grote gezinnen, grote vakanties kunnen ze hun lol op! Eigenlijk komt dot concept toch gewoon neer op een huis vol emigreert?
Miamia schreef:
22-03-2025 10:45
Ik heb ook gekeken en vond het een leuke aflevering!

Kraantjes weer als vanouds, Anne erg lief voor haar broertje en lezen in het Duits :thumbsup:
Leuk dat Quinten en Caressa ook naar Luxemburg verhuizen, al ben ik benieuwd hoe dat gaat met 3x “vuur” 😊

Moest wel wennen aan de nieuwe familie, vooral de vader. Hij stelt zichzelf voor als Ik ben Pim en ik zorg voor het geld 🫢 Ben benieuwd hoe dit gaat, van bed and breakfast naar bed and breakfast, omdat je huis nog niet rond is en dat met 5 kinderen! Moest bij het beeld van het huis wel aan de Jelies denken, ook een soort vallei 😂
Zei vader Verleg nu dat er bomen/wortels in de slaapkamer groeide? :-o
Ik heb de eerste aflevering ook gekeken. Leuk om de Kraantjes weer te zien.

Verleg lijkt me een lief gezin, maar vind ik ook niet echt pakkend. 5 kinderen is toch ook weer niet zó schokkend groot gezin.
En ze gaan emigreren omdat ze met name meer ruimte willen en die huizen zijn in Nederland niet te betalen. Daar hadden de ouders en zus van Melissa duidelijk geen gebrek aan.

Ik denk dat ik het vooral niet zo boeiend vind om een gezin met 5 kinderen te zien die gaat emigreren. Heeft weinig met EHV te maken.
smorre schreef:
22-03-2025 07:23
En inderdaad: veel liefde bij de familie Kraan. Mooi!

Merk wel dat ik het programma kijk om me te kunnen ergeren ofzo.
Dat ging heel goed bij die enge Va Jelies of het gehinnik van Priscilla Wildeman.
Nu heb ik alleen nog maar de eeeeeee’s van Linda Kraan om me aan te ergeren. Jammer wel :cry:

Ik vind Linda echt een superleuk mens! Ik neem haar gehinnik op de koop toe, zij is gewoon lekker normaal. Hele leuke vrouw.
Kinderen zijn ook heel leuk. Quinten een beetje een oud wijf, die lijkt wel 60 en heeft echt door dat ie gefilmd wordt. Net als Anne. De rest is gewoon lekker zichzelf volgens mij. Arie echt een topgozer! Die wil je wel in je bedrijf hebben.

De familie Verleg vind ik geweldig. Apart, dat wel. Maar zo relaxed met de kinderen vooral. Zou me niet verbazen als daar autisme of hoogbegaafdheid meespeelt. Leuke ouders met stabiele kinderen!
Zo cute, de Kraantjes wat lief die Anne voor haar broertje en zusjes en de jongste twee meiden ook voor elkaar. Dan herken ik veel in Julia, je bent puber, heeft je mening. Of dat nou subtiel is of niet :cheer:
Quinten en Caressa ook lief met haar.
Mooi om te zien ook hoe hij verder ontwikkeld is na de eerste deelname van puber tot volwassene.

Verleg, dat weet ik nog niet goed. Ze weten het zelf ook niet.
Vader moet zichzelf niet zo kleineren, dat hij a technisch is.
Zijn vrouw rijdt die caravan weg, prima toch. Ieder zijn ding.
Ze lijken niet te kunnen plannen.
Verhuisd naar vloggers en influencers forum. Pb voor info.
De Verlegjes vind ik niet zo veel aan tot nu toe. Niet raar of stom, maar ook niet boeiend.
De Kraantjes kids zijn über cute.
Onder elkaar ook schattig. Zelfkennis Linda, Marlynn en Quinten zijn vuur.
Heerlijk eerlijk.
Rombertus Horlepiep, zo heet ik officieel. Dat is beter dan Jan Jansen.Want zo heten er zo veel.
myname1 schreef:
21-03-2025 21:49
Junior heeft een cadeau gekregen van 775 euro!
Echt niet normaal!
Dit is wat ze doen. Iets kopen in plaats van echt iets doen met een kind. Of omgekocht?
Die schoenen die mama foeilelijk vond omruilen voor een set kleding die mama heel mooi vindt en dan krijgt hij dit. :hihi:
Ze kan die kleinste nog in haar smaak wurmen. De rest niet meer.
Haar Ken en mini Ken poppen.
De suiker traktatie mag op de nieuwe school ook.
Rombertus Horlepiep, zo heet ik officieel. Dat is beter dan Jan Jansen.Want zo heten er zo veel.
Onbekend werk, en met je naasten werken dat gaat zeker wel eens knetteren.
Ik bedenk me dat je buiten het seizoen ook echt op elkaar aangewezen bent. (Ik weet niet hoe ver de camping is van woonhuizen waar vriendjes wonen?)
Dat zal ook wel voor irritaties zorgen.
Maar als de band goed is, overleef je die strubbelingen ook.
Dat zit wel goed bij hun.
Fijn dat de klik met de schoonzoon en schoondochter ook goed is.
Dat heb je ja, met de een heb je aan 2 woorden of 1 blik genoeg. Met de ander moet je een gebruiksaanwijzing op papier zetten stap voor stap instructies, en gaat het nog mis.
En ik slinger het nog een keer de lucht in: Ivan is een stuk relaxter dan in Boskoop. Tenminste, van wat wij dan zien op tv. En Linda ook.
Het lijkt me wel pittig voor hun en voor Sam dat hij, als enige, niet in Luxemburg was. Dat is een tweestrijd natuurlijk. Dan is de digitale connectie je kunt maken tegenwoordig wel super fijn.
Quinten en Caressa zijn terug toch?
(geen spoiler, dat is hier al besproken maanden geleden)

Kwam de familie Verleg uit Urk?
Ik hoor dat helemaal niet aan hun accent.
Die huizen met grond, en bijelkaar, zijn fijn van zus en ouders.
En niks zo leuk als water en zand. :)
Voor kinderen dan.
Verhuisd naar ander forum, over vloggers,influencers reality series pb voor info.
Wereldje van Linda was in Boskoop ook wel heel klein. Enorm gefocust op schoonmaken. Ik denk dat dit werk haar veel meer voldoening geeft.

Zelfde voor Ivan. Bloemenveiling is ook niet echt een leuke werkplek. Dit is veel uitdagender lijkt me.
Ik moest zo lachen ook. Quinten heel trots op zijn Pikachu. Ivan heel droog die opmerking, ligt dubbel en Anne heel wijs dat hij er niet om moet lachen.En dan Olav later buiten nog dat hij hem eng vond.
:rofl: het is een collectors item nu.

Tip voor Marlynn voor de wintertijd: je hebt ook schilderen op nummer waar je je eigen foto kunt schilderen.
Leuke foto's van het gezin, Baco, de camping of omgeving bijvoorbeeld .
Verhuisd naar ander forum, over vloggers,influencers reality series pb voor info.
scottiewinkie schreef:
22-03-2025 12:31
Zo cute, de Kraantjes wat lief die Anne voor haar broertje en zusjes en de jongste twee meiden ook voor elkaar. Dan herken ik veel in Julia, je bent puber, heeft je mening. Of dat nou subtiel is of niet :cheer:
Quinten en Caressa ook lief met haar.
Mooi om te zien ook hoe hij verder ontwikkeld is na de eerste deelname van puber tot volwassene.

Verleg, dat weet ik nog niet goed. Ze weten het zelf ook niet.
Vader moet zichzelf niet zo kleineren, dat hij a technisch is.
Zijn vrouw rijdt die caravan weg, prima toch. Ieder zijn ding.
Ze lijken niet te kunnen plannen.

Zo lief Anne :heart: die haar jas wil uitlenen aan Olav, het koud heeft.
Ik herinner me nog dat hij haar beet of zoiets? Helemaal in den beginne, broer en zus. Mooi om te zien hoe ze nu omgaan met elkaar, ook de oudste kinderen. Echt iets om trots op te zijn als ouders.
makiko schreef:
22-03-2025 13:54
Onbekend werk, en met je naasten werken dat gaat zeker wel eens knetteren.
Ik bedenk me dat je buiten het seizoen ook echt op elkaar aangewezen bent. (Ik weet niet hoe ver de camping is van woonhuizen waar vriendjes wonen?)
Dat zal ook wel voor irritaties zorgen.
Maar als de band goed is, overleef je die strubbelingen ook.
Dat zit wel goed bij hun.
Fijn dat de klik met de schoonzoon en schoondochter ook goed is.
Dat heb je ja, met de een heb je aan 2 woorden of 1 blik genoeg. Met de ander moet je een gebruiksaanwijzing op papier zetten stap voor stap instructies, en gaat het nog mis.
En ik slinger het nog een keer de lucht in: Ivan is een stuk relaxter dan in Boskoop. Tenminste, van wat wij dan zien op tv. En Linda ook.
Het lijkt me wel pittig voor hun en voor Sam dat hij, als enige, niet in Luxemburg was. Dat is een tweestrijd natuurlijk. Dan is de digitale connectie je kunt maken tegenwoordig wel super fijn.
Quinten en Caressa zijn terug toch?
(geen spoiler, dat is hier al besproken maanden geleden)

Kwam de familie Verleg uit Urk?
Ik hoor dat helemaal niet aan hun accent.
Die huizen met grond, en bijelkaar, zijn fijn van zus en ouders.
En niks zo leuk als water en zand. :)
Voor kinderen dan.
De familie Verleg komt volgens mij uit Doetinchem.
Niet mijn regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Laatste avondje lifeplus waarbij iedereen leuk aangekleed is, staat Johan in z'n korte spijkerbroek en wit tshirtje.
Sun.lover schreef:
22-03-2025 14:14
De familie Verleg komt volgens mij uit Doetinchem.
Ah,👍🏼 ik dacht dat ik gelezen had dat ze uit de omgeving van de Jelies kwamen.
Johan heeft de hele week voor joker gelopen. Zijn pet continu op, ook in in de eetzaal, werkshirt, lompe schoenen. Toonbeeld van onverschilligheid.
Wat hebben de Verlegjes een prachtige kinderen (ik kijk nu terug). Die ogen 🤩🤩🤩
Loesiepoesie2 schreef:
22-03-2025 15:16
Laatste avondje lifeplus waarbij iedereen leuk aangekleed is, staat Johan in z'n korte spijkerbroek en wit tshirtje.
Hij heeft een zwaar kruis om zijn nek.
Ze springen er over all niet positief uit. Vallen erg uit de boot.
Die foto van de dames die springen. Eentje komt niet van de grond.
De Verlegjes lijken wel op de Jelies qua totaal onvoorbereid richting Spanje
te vertrekken.
Maar ze lijken wel te willen integreren daar, en zijn bezig met Spaans leren.
Dat doen va en moe jelies dus absoluut niet.
Verder vind ik nog niet zoveel van de familie Verleg.

Wel raar trouwens dat die oude matrassen naar de kringloop gingen.
Die leken me eerder rijp voor de vuilnisbelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven