Entertainment alle pijlers

Een huis vol, ook buiten het tv seizoen. Deel 4

14-01-2025 23:06 2363 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.

:popcorn: Het nieuwe seizoen van Een huis vol emigreert zie je vanaf Vrijdag 21 Maart 2025, tien weken lang bij KRO-NCRV op NPO 1.
(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.

aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.

Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.

(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 21-01-2025 12:48
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
29.05% gewijzigd
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
Loesiepoesie2 schreef:
02-05-2025 19:31
Ik zie die reactie niet.
Zouden ze hier meelezen en die reactie hebben verwijderd?

Als je zoekt op jelies hond op Facebook kom je snel dat bericht tegen.
het is een reactie op een reactie van iemand anders.
Iemand vraagt of ze het hondje nog hebben of dat het al is opgehaald.
Dit is de reactie:

dit hondje is vermist in La Romana, helaas reageert @famjelies niet op het verzoek van de eigenaar om contact met ze op te nemen !!!

Als de Jelies het idd aan iemand hebben meegegeven, dan kunnen ze dat toch zeggen?
Niet reageren kan echt niet! Als dat mij hond was, stond ik daar op de stoep!
Makkelijk te vinden die vallei van hun.
Loesiepoesie2 schreef:
02-05-2025 19:31
Ik zie die reactie niet.
Zouden ze hier meelezen en die reactie hebben verwijderd?

Als je zoekt op jelies hond op Facebook kom je snel dat bericht tegen.
Het stond in een reactie onder een bericht op de pagina Veronica Superguide. Daar wordt meestal niks verwijderd, kunnen de Jelies zelf ook niet doen daar.
Loesiepoesie2 schreef:
02-05-2025 19:32
Ook weer apart, hoezo heeft oom koen geen eigen woning?? Hij is toch zo succesvol?
👀👀
Er waren in een vlog toch wel eens beelden te zien van de villa van Koen en Muriël compleet met zwembad? Gaan de zaken van Koen niet zo goed? En deze vakantie wordt Koen niet genoemd.
Waar wordt het genoemd dat Koen in hun appartement heeft gewoond?
Blondie68 schreef:
02-05-2025 19:58
Er waren in een vlog toch wel eens beelden te zien van de villa van Koen en Muriël compleet met zwembad? Gaan de zaken van Koen niet zo goed? En deze vakantie wordt Koen niet genoemd.
Koen en Muriël zijn uit elkaar dus wellicht zit zij in de villa of is die verkocht. Toch fijn dat Sofie en Jan zulke lieve vrienden zijn en Koen in hun appartement laten wonen :biggrin:
Oops, ik was te laat.

Oh Arie met die boom.
Dat is wel een hele hap er uit.

Melissa is een beetje emotioneel, goed dat ze het zegt.
Je kon't altaid nog bakker worre
Melissa heeft daar met die kleine kids 6 weken. Alleen lopen jongleren.
Nu die caravan aankoppelen.
Oops Arie ergert zich.

Nog steeds die auto, caravan aankoppelen en kleine kids.🙈
Melissa 💪🏻
Wat een verschil meteen andere vrouw in Spanje.
makiko schreef:
02-05-2025 21:40
Oops, ik was te laat.

Oh Arie met die boom.
Dat is wel een hele hap er uit.

Melissa is een beetje emotioneel, goed dat ze het zegt.
Reden waarom ik geen camping wil, man o man gaan mensen klagen dat er takken voor hun uitzicht hangen. Ik zou op mijn tong moeten bijten
Melissa doet het allemaal toch maar even met die kleine kinderen. Ik vind Pim een beetje een praatjesmaker. Vlotte babbel maar verder zie ik hem niet zo veel bijdragen in de vorige afleveringen.
Beetje sneu, zonder Pim naar het huis.

:mrgreen: die kleine Kraantjes, dat snap ik wel, leuk is dat : al die vriendjes.
Het is ook maar een korte tijd van het jaar zo.
Oh Grapjas, dat wordt weer sporten ! 🍔
Aah die Thijmen: papa!
Is daar een zwembad bij Verleg?
Je kunt die kids niet in de gaten houden zo.
Oh zo'n matras lag hier vroeger in de hondenmand.
En die beet het ook stuk !
:rofl:
Ja Caressa, zo is het.
Ik heb het idee dat Koen geen lieve vriend meer is.
Ga ik over nadenken.
Craziestcatlady schreef:
02-05-2025 21:50
Reden waarom ik geen camping wil, man o man gaan mensen klagen dat er takken voor hun uitzicht hangen. Ik zou op mijn tong moeten bijten
Is dat echt normaal om te gaan klagen dat er takken vóór je uitzicht staan???? Ik zou zeggen verplaats de stoelen ofzo,,,,

Ik zou daar denk ik nooit over nadenken om iemand te vragen een stuk van de boom af te snoeien o_o
Popcorn schreef:
03-05-2025 06:57
Is dat echt normaal om te gaan klagen dat er takken vóór je uitzicht staan???? Ik zou zeggen verplaats de stoelen ofzo,,,,

Ik zou daar denk ik nooit over nadenken om iemand te vragen een stuk van de boom af te snoeien o_o
Ik vond het ook erg apart. Arie ging ook behoorlijk rigoureus te werk. In het hoogseizoen is het dus best wel erg aanpoten . En wat de Jelies betreft met hun jaren 50 ideeën over de positie van de vrouw: ik denk dat de pillenbusiness van Janneke hun er boven op heeft gehouden financieel. De heer des huizes droeg niet zo veel bij behalve blaten. En nu dan de deal met SBS. Als Johan voor de inkomsten had moeten zorgen waren ze in complete armoe terecht gekomen denk ik.
Ik erger me ondertussen echt kapot aan de Jelies. En Johan, wat een walgelijke vent is dat toch.
En dan lees ik alleen maar de berichten hier :-D
Popcorn schreef:
03-05-2025 06:57

Zeikgasten heb je vrees ik dus altijd.
makiko schreef:
02-05-2025 22:09
Oh zo'n matras lag hier vroeger in de hondenmand.
makiko schreef:
02-05-2025 22:10
En die beet het ook stuk !
:rofl:
:HA: ik lig dubbelgevouwen.
Die hapjes eruit.

Wat een bikkel, die Melissa. Die zes weken waren niet niks. Zij blijft zo kalm, reageert zo vlak. Zegt wel hoe ze zich voelt, alles op èèn toon. Geen paniek.
Ze komen wel wat anders over, nu Pim duidelijk maakte dat ze andere keuzes gemaakt hadden, als ze geweten hadden hoe moeizaam het zou verlopen in Spanje.
En Pim in zijn werkomgeving lieten zien. Die kids hebben allemaal een koddig en mooi snoetje.

Quinten heeft graag regelmaat, hij zal dat strakke schema nodig hebben.
Als het anders loopt werkt dat niet bij hem. Dan is een camping wel onvoorspelbaar. Het lijkt wel een kinderboek van mij vroeger; de Kraantjes op de camping. Ik kreeg spontaan zin in een boterham met vlokken.
Mensen die gaan kamperen, en dan
klagen dat een paar boomtakken hun uitzicht verpest o_o . En dat die dan ook rigoreus werden weggehaald, voor mensen die er waarschijnlijk hooguit drie weken zitten.
Arie ergerde zich er volgens mij aan, en aan die pauze ook. Leuk dat hij zo met Stan mee ging.
Ivan en Linda hebben gelijk dat ze aangeven dat iedereen zich aan de afspraken moet houden.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Craziestcatlady schreef:
03-05-2025 09:24
Zeikgasten heb je vrees ik dus altijd.
De volgende gasten gaan misschien wel klagen dat de boom er niet uitziet. Of dat ze te veel in het zicht zitten.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven