Entertainment alle pijlers

Een huis vol

15-12-2014 18:52 3003 berichten
Vanavond op NPO 1 om 19:25 uur, begint weer een nieuwe reeks van "een huis vol".
quote:HelgaV schreef op 22 december 2015 @ 12:26:

Dus anderen mogen niet oordelen over haar gebit, maar jij mag wel oordelen over hun kinderwens? Beetje scheef hè?

Ik heb geen moeite met het gebit van Anne, wel met het irritante lachje. En ik denk dat Anne dat zelf ook vindt als ze het terugkijkt. Ze zal zich er niet van bewust zijn. Ik gok zomaar dat als ze volgend jaar nog in de serie zit, dat ze dan in elk geval niet meer zo'n gek hinnikje heeft na elke zin.Goh zo'n reactie had ik hier al verwacht. Ik typ er speciaal het woordje persoonlijk bij. Dus ik oordeel niet over hen. Iemand uitschelden voor dracula of geit vind ik toch wat erder gaan. Ik vind wel dat ze het super goed doen!!
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 21 december 2015 @ 15:08:

[...]

Heb jij nog steeds contact met Marcel?

Jij was zijn eerste en enige fan toch 😊Ja zijn enige fan, en geen contact meer.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Nadzedzda o.i.d. gebruikt nu opeens haar echte naam. Ze heet José.
quote:stadenland schreef op 22 december 2015 @ 11:34:

Nou nou dracula tanden en een geiten lachje?? Ik vind dat echt niet normaal om te zeggen. Het is gewoon een spontane doodnormale vrouw uit een dorp, geen doutzen Kroes ofzo..Dit dus. Je hebt helemaal gelijk.
quote:Eindeloos schreef op 22 december 2015 @ 13:28:

[...]

Ja zijn enige fan, en geen contact meer. Pfieuw, gelukkig maar 😆
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:stadenland schreef op 22 december 2015 @ 11:39:

[...]

Nee op zich geen bewuste keus maar ik had peroonlijk niet aan een vruchtbaarheidsbehandeling gedaan als ik al 2 gezonde kinderen had

Waarom zou iemand die moeilijk kinderen krijgt geen derde mogen?

Een eeneiige vierling heeft niks met vruchtbaarheidsbehandelingen te maken, dat is gewoon een speling van de natuur.
quote:Nadiaah79 schreef op 23 december 2015 @ 08:34:

Nadzedzda o.i.d. gebruikt nu opeens haar echte naam. Ze heet José.Huh. Waar kwam die andere naam dan vandaan?
quote:Liene85 schreef op 23 december 2015 @ 18:44:

[...]

Huh. Waar kwam die andere naam dan vandaan?Die was toch zelfverzonnen? Haar eigen naam stond er altijd al tussen haakjes achter.
quote:Liene85 schreef op 23 december 2015 @ 18:42:

[...]

Waarom zou iemand die moeilijk kinderen krijgt geen derde mogen?

Een eeneiige vierling heeft niks met vruchtbaarheidsbehandelingen te maken, dat is gewoon een speling van de natuur.

Ze mag het wel van mij

ik zeg alleen dat ik er persoonlijk niet voor zou kiezen.

Maar met vruchtbaarheidsbehandelingen is de kans op een meerling toch groter?
quote:Liene85 schreef op 23 december 2015 @ 18:42:

[...]

Een eeneiige vierling heeft niks met vruchtbaarheidsbehandelingen te maken, dat is gewoon een speling van de natuur.Door vruchtbehandelingen heb je een groter kans om een meerling te krijgen, omdat ze soms 2 eitjes terugplaatsen.
Een vierling is bijna nooit de speling van de natuur.
Ik heb nooit die andere naam gezien, maar had wel het vermoeden dat Nadzdinges niet haar echte naam was.
Op de Fb-pagina van de familie Adema heb ik gelezen dat er geen IVF is gebruikt, alleen medicijnen om een eisprong te stimuleren, die hebben iets te goed gewerkt.
Bij IVF is tegenwoordig het beleid om maar 1 eicel per keer terug te plaatsen, om de zwangerschap van tweelingen/meerlingen te voorkomen. Ik verwachtte ook dat het zou gaan om eicelstimulerende medicatie.
Volgens mij heeft Anne een keer geschreven dat ze (=dokter/ziekenhuis) een paar eitjes over het hoofd hebben gezien o.i.d.
quote:fientje1982 schreef op 23 december 2015 @ 22:08:

[...]

Door vruchtbehandelingen heb je een groter kans om een meerling te krijgen, omdat ze soms 2 eitjes terugplaatsen.

Ja maar dit is een eeneiige vierling (toch?), dan is het bevruchte eitje in vieren gesplitst. Dat heeft niks met terugplaatsen 2 bevruchte eicellen te maken. Dan was het 1 bevruchte eicel die zich splitste.

Bij iui nog wel 2 eitjes, ivf plaatst maar 1 terug.
quote:HelgaV schreef op 23 december 2015 @ 22:16:

Een vierling is bijna nooit de speling van de natuur.

Wel bij een eeneiige vierling. Ik dacht tenminste echt dat dat hier het geval was.

Maar dan nog lag een vierling niet echt binnen de mogelijkheden.

Als ze als "eerste kind" een vierling hadden gekregen was het toch nog zo zwaar en net zo ongepland als nu.
quote:stadenland schreef op 23 december 2015 @ 19:38:

[...]

Ze mag het wel van mij

ik zeg alleen dat ik er persoonlijk niet voor zou kiezen.

Maar met vruchtbaarheidsbehandelingen is de kans op een meerling toch groter?Tweeling zullen ze vast rekening mee hebben gehouden, maar wie verwacht er nou 4 dat gebeurt toch ook echt bijna nooit.
quote:Sugarbaby schreef op 23 december 2015 @ 18:48:

[...]

Die was toch zelfverzonnen? Haar eigen naam stond er altijd al tussen haakjes achter.Haha wie verzint er zon rare naam dan..
Nou laten we maar ophouden over mijn opmerking. Jullie hebben gelijk. Ik bedoelde het niet rot
Houden we erover op, geen probleem.

Een groot gezin lijkt me soms ook wel leuk. Maar van vierling vrees ik me een inzinking. Tweeling lijkt me dan weer wel best leuk. Stadenland voor jou nog een derde in de toekomst?
Neeeeeee, straks wordt het een vierling
quote:Liene85 schreef op 23 december 2015 @ 22:57:

[...]

Ja maar dit is een eeneiige vierling (toch?), dan is het bevruchte eitje in vieren gesplitst. Dat heeft niks met terugplaatsen 2 bevruchte eicellen te maken. Dan was het 1 bevruchte eicel die zich splitste.

Bij iui nog wel 2 eitjes, ivf plaatst maar 1 terug.Moeder zei in een uitzending dat het geen eeneiige vierling was.
De kans op een 1 eiige 4 ling is er 1 op de miljoenen.

Grotendeels van de tweelingen zijn al niet 1 eiig.
José is van de site verwijderd! Ze benadeelde andere beheerders en hield zich niet aan de regels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven