Entertainment alle pijlers

Ernst of Henny?

30-12-2013 23:32 170 berichten
Een beetje laat, maar ik dacht er ineens weer aan Eergisteren was er een ontzettend leuke documentaire op tv over Doe Maar. Op een gegeven moment hadden Ernst en Henny het over hun vrouwelijke fans, en maakte Ernst de opmerking: 'Henny kreeg de knappe meisjes, en ik de uuuh hmmm'. Nou, dat vond ik toch helemaal niet aardig, en ik voelde me er dertig jaar na dato nog een beetje door aangesproken

Wie vonden jullie leuker? En nu nog?
Alle reacties Link kopieren
Doe Maar klungelde gewoon wat aan en werd pas wereldberoemd in Nederland toen Henny erbij kwam.



*Krijgt zin om het keyboard tevoorschijn te halen en te proberen 'Nachtzuster' te pingelen.*
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Doe Maar was eigenlijk voor mijn tijd, ik ben van 82.



Wel leuk hoe je er als kind dan stukje bij beetje achter komt wat Doe Maar geweest is. En de documentaire liet weer nieuwe dingen zien, voor mij.



Ik zou vroeger voor Ernst gegaan zijn. Of eigenlijk, ik zou nu gegaan zijn voor de ernst van vroeger.



Ik ken wel wat liedjes, vind ze vaak wel leuk. Door de docu kwam ik er achter dat er nog veel liedjes moeten zijn die ik nog nooit gehoord heb.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk was Jan Pijnenburg de knapste, maar die kwam niet zo vaak in beeld.







Nu ik deze foto zie, was hij niet de knapste, maar IS hij de knapste.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 31 december 2013 @ 10:57:

Ik zou Henny wel als jurylid bij tvoh willen zien. Liever hij dan die dommige Ilse.Ha ja dat zou leuk zijn!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie het leukste/mafste lied ?

Deze blijft me de slappe lach bezorgen.





www.youtube.com/watch?v=eKYM4JmT4k





http://songteksten.net/ly ... t-bang-voor-mijn-lul.html
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
t Zijn niet echt nummers voor tienjarigen eigenlijk.



Lijkt me best lullig als je als dertiger die nummers leuk vond, in die tijd. Je kon toch echt niet met goed fatsoen tussen die flauwvallende tieners gaan staan...
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 31 december 2013 @ 13:50:

Wat vinden jullie het leukste/mafste lied ?

Deze blijft me de slappe lach bezorgen.





www.youtube.com/watch?v=eKYM4JmT4k





http://songteksten.net/ly ... t-bang-voor-mijn-lul.html



Tegen die tijd was ik al afgehaakt en toen dát nummer verscheen was het voor mij helemaal over. Wat een zeiklied.



Ik heb veel favorieten en die staan allemaal op Skunk en Doris Day, zoals Situatie, Radeloos, Tijd Genoeg, Liever dan Lief, de Laatste x, Nix voor jou, Rumah Saya.... Eigenlijk bijna alles van die twee cd's.
.
wees niet bang voor m'n lul komt van de eerste elpee, nog van voor Henny dus
No brainer. Henny natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Echt waar? Goh. Ik wist niet eens dat er een cd was, voor Henny. Dat nummer heb ik ook pas later gehoord.

Misschien ben ik ook ik in de war met Je loopt je lul achterna? Dat is van later.
.
Ernst, is nog steeds een mooie man. Ik val nie op blond . . . .
Alle reacties Link kopieren
Ernst natuurlijk!!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je al afgehaakt zijn vóór ze überhaupt doorbraken ????

Dat album is van 1980. Henny deed nog niet mee.

In 1982 braken ze pas door.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Heb net lekker mijn huishouden gedaan met het album van 1980 in de cd-speler. Fijn meegalmen, gelukkig wonen we vrijstaand.



@ Impala, luister gewoon eens naar dat liedje 'Wees niet bang voor mijn lul', maar doe eerst een Tena in.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik was eigenlijk ook nog net te jong en ging niet naar concerten, maar was wel fan. Ik weet nog dat mijn vader 4us voor mij op een bandje opnam, en toen 'je loopt je lul achterna' en 'heroine godverdomme' oversloeg en ik hem vroeg waarom die liedjes er niet op stonden, want ik kon ze al lang meebleren . Ik had toen echt geen idee wat ik allemaal zong.



Leuke docu, heb nooit zo beseft hoe dat allemaal tot stand kwam en dat ze zich echt bekommerden om die meisjes. Jee, wat moet dat frustrerend zijn geweest al die tieners in de zaal terwijl je snakt naar erkenning van leeftijdsgenoten.



Ik was destijds smoorverliefd op Ernst en heb altijd een zwak voor hem gehouden, maar toen ik hem een paar jaar geleden in het theater zag en vanaf mijn balkonstoel zo op de kale plek op zijn hoofd keek was de liefde over .

Nu n.a.v die docu vind ik Henny de aantrekkelijkste van het stel.
Ernst, absoluut.

Wel een beetje vergane glorie inmiddels. Helaas.



Henny doet me tegenwoordig nogal aan Jaques d'Ancona denken.
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn we eigenlijk oppervlakkige trutten om zo af te knappen op die kale knar.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Duidelijk Ernst.
quote:Snoesje666 schreef op 31 december 2013 @ 16:36:

Wat zijn we eigenlijk oppervlakkige trutten om zo af te knappen op die kale knar.





Ja.



Gelukkig heeft die kale neet mij nog .
Alle reacties Link kopieren
@Snoesje, dat vind ik ook.. Ik had eerst in mijn bericht dus nog een zin staan die luidde: 'maar ik ken ook aantrekkelijke kale mannen hoor' (en dat is ook zo, 1 in het bijzonder zelfs).



Maar dat vond ik ook weer een beetje sneu .
Ik meende trouwens op de docu te zien dat bij Henny de maan nu toch ook door de bomen begint te schijnen .
Henny. En ik was ook fan, met posters en buttons en al dat soort meuk.

Een jaar of wat geleden heb ik ze nog wel eens gezien in de HMH, dat was een van de eerste keren dat ze weer optraden samen. De documentaire heb ik gemist, maar die ga ik zeker nog bekijken!
Alle reacties Link kopieren
@Lady_Voldemort, dat heb ik vast verdrongen. Ik houd graag de mythe in stand .
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Snoezeman het leukste met een kaalgeschoren hoofd.

Dáár ligt het blijkbaar niet aan.

Het is gewoon de verstoring van je vroegere droombeeld.



Hetzelfde bij Georgie Davis.







Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 31 december 2013 @ 13:50:

Wat vinden jullie het leukste/mafste lied ?

Deze blijft me de slappe lach bezorgen.





www.youtube.com/watch?v=eKYM4JmT4k





http://songteksten.net/ly ... t-bang-voor-mijn-lul.htmlbest een fout nummer. in dezelfde geest als

http://www.songteksten.nl ... doe-maar/belle-helene.htm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven