Esprit reclames
donderdag 12 april 2012 om 22:50
Zijn er hier meer mensen die zich dood ergeren aan dat mens uit de esprit reclames dat hele verhandelingen houdt over niets?
Its's like ehhh...you know.....i want my clothes to be normal but special. You know....like.....this jacket...like its normal, but the gold makes it special. Special and normal....yeah i like that.
Of dat gewauwel over kleuren..... I like bright colors..you know..like blue, or red, or purple....like really brighr colors...yeah you know...its like..yeah really nice
Pffff ik vind het een beetje "kijk mij eens cool engels spreken" en het gaat werkelijk nergens over
Its's like ehhh...you know.....i want my clothes to be normal but special. You know....like.....this jacket...like its normal, but the gold makes it special. Special and normal....yeah i like that.
Of dat gewauwel over kleuren..... I like bright colors..you know..like blue, or red, or purple....like really brighr colors...yeah you know...its like..yeah really nice
Pffff ik vind het een beetje "kijk mij eens cool engels spreken" en het gaat werkelijk nergens over
donderdag 12 april 2012 om 23:32
quote:snoopylynn schreef op 12 april 2012 @ 23:22:
Over irritante reclames gesproken: Chilly, mijn chilly overal chilly, chilly doekjes, chilly gel chilly aghhh
Intieme doekjes voor een fris en fruitig gevoel
Ik zeg, probeer het eens met wassen
Inderdaad! Tenenkrommend.
Die Esprit-reclame met Gisele is anders dan de gewoonlijke reclames voor modemerken, en dat vind ik eigenlijk wel verfrissend. Zeker niet iets om je over te ergeren.
Over irritante reclames gesproken: Chilly, mijn chilly overal chilly, chilly doekjes, chilly gel chilly aghhh
Intieme doekjes voor een fris en fruitig gevoel
Ik zeg, probeer het eens met wassen
Inderdaad! Tenenkrommend.
Die Esprit-reclame met Gisele is anders dan de gewoonlijke reclames voor modemerken, en dat vind ik eigenlijk wel verfrissend. Zeker niet iets om je over te ergeren.
donderdag 12 april 2012 om 23:39
donderdag 12 april 2012 om 23:42
Nouquote:giuliettacapuletti schreef op 12 april 2012 @ 23:19:
En toch schijnt het zo te werken. Of een reclame nou irritant is of niet, toch zal je onbewust vaker naar het merk gaan kijken en het soms kopen. Omdat het nou eenmaal in je hoofd zit. Stel je moet drie kledingmerken noemen... Dan zit Esprit daar zeker bij nu.Nou, ik vind het jasje toch wel erg mooi van dichtbij.
En toch schijnt het zo te werken. Of een reclame nou irritant is of niet, toch zal je onbewust vaker naar het merk gaan kijken en het soms kopen. Omdat het nou eenmaal in je hoofd zit. Stel je moet drie kledingmerken noemen... Dan zit Esprit daar zeker bij nu.Nou, ik vind het jasje toch wel erg mooi van dichtbij.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 13 april 2012 om 00:22
vrijdag 13 april 2012 om 01:07
quote:obim schreef op 12 april 2012 @ 23:32:
Die Esprit-reclame met Gisele is anders dan de gewoonlijke reclames voor modemerken, en dat vind ik eigenlijk wel verfrissend. Zeker niet iets om je over te ergeren.
Vind ik ook. Leuke reclame. Althans, de manier waaróp.
De kleding vind ik drie keer niks. Kleuren die niet matchen. Of juist te veel op elkaar lijken. Ik vind niet dat ze erg vrouwelijk gekleed is - wat zij draagt zou een man niet misstaan, geloof ik.
Die Esprit-reclame met Gisele is anders dan de gewoonlijke reclames voor modemerken, en dat vind ik eigenlijk wel verfrissend. Zeker niet iets om je over te ergeren.
Vind ik ook. Leuke reclame. Althans, de manier waaróp.
De kleding vind ik drie keer niks. Kleuren die niet matchen. Of juist te veel op elkaar lijken. Ik vind niet dat ze erg vrouwelijk gekleed is - wat zij draagt zou een man niet misstaan, geloof ik.
vrijdag 13 april 2012 om 01:15
vrijdag 13 april 2012 om 08:50
quote:EvyBlissy schreef op 13 april 2012 @ 00:22:
Maar op die posters langs de weg ziet ze er stuk voor stuk uit als een verwassen luizenmoeder uit Almere-Haven. (no offence A-H)
hahahahaha
Ik vind die reclames ook té erg voor woorden
"hmmm like...you know...it's like..hmm"
En idd: ze lult over kleuren maar ik zie haar in elk spotje in mega-fletse pantalons en blousjes voorbij hobbelen??
Iemand hier die vroeg of een BH ook een accesoire was... nou idd!
Maar goed, aan de ene kant is de reclame wel eens anders dan anders maar ik vind het zó gemaakt. Het is echt zo "kijk mij eens lekker relaxed kletsen over mn modegevoel" en het komt zo fake over
Maar op die posters langs de weg ziet ze er stuk voor stuk uit als een verwassen luizenmoeder uit Almere-Haven. (no offence A-H)
hahahahaha
Ik vind die reclames ook té erg voor woorden
"hmmm like...you know...it's like..hmm"
En idd: ze lult over kleuren maar ik zie haar in elk spotje in mega-fletse pantalons en blousjes voorbij hobbelen??
Iemand hier die vroeg of een BH ook een accesoire was... nou idd!
Maar goed, aan de ene kant is de reclame wel eens anders dan anders maar ik vind het zó gemaakt. Het is echt zo "kijk mij eens lekker relaxed kletsen over mn modegevoel" en het komt zo fake over
vrijdag 13 april 2012 om 09:02
quote:pastiche schreef op 12 april 2012 @ 23:11:
[...]
Ja dat hoor ik wel vaker. Maar als ik me dooderger aan een reclame, erger ik me ook aan het merk en dan koop ik het zeker niet meer . Lijkt me niet dat ik de enige ben met dat soort, wellicht wat kromme, logica?En toch werkt het zo, je hebt er zelfs een topic over geopend, dwz dat het marketingbureau zijn werk goed gedaan heeft. er gaat aandacht uit naar hun spotje(al dan niet negatief) en dat is de bedoeling.
[...]
Ja dat hoor ik wel vaker. Maar als ik me dooderger aan een reclame, erger ik me ook aan het merk en dan koop ik het zeker niet meer . Lijkt me niet dat ik de enige ben met dat soort, wellicht wat kromme, logica?En toch werkt het zo, je hebt er zelfs een topic over geopend, dwz dat het marketingbureau zijn werk goed gedaan heeft. er gaat aandacht uit naar hun spotje(al dan niet negatief) en dat is de bedoeling.