Entertainment alle pijlers

Esprit reclames

12-04-2012 22:50 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier meer mensen die zich dood ergeren aan dat mens uit de esprit reclames dat hele verhandelingen houdt over niets?



Its's like ehhh...you know.....i want my clothes to be normal but special. You know....like.....this jacket...like its normal, but the gold makes it special. Special and normal....yeah i like that.



Of dat gewauwel over kleuren..... I like bright colors..you know..like blue, or red, or purple....like really brighr colors...yeah you know...its like..yeah really nice





Pffff ik vind het een beetje "kijk mij eens cool engels spreken" en het gaat werkelijk nergens over
Oja Yfke !! dubbel zo irritant
quote:snoopylynn schreef op 12 april 2012 @ 23:22:

Over irritante reclames gesproken: Chilly, mijn chilly overal chilly, chilly doekjes, chilly gel chilly aghhh



Intieme doekjes voor een fris en fruitig gevoel



Ik zeg, probeer het eens met wassen



Inderdaad! Tenenkrommend.



Die Esprit-reclame met Gisele is anders dan de gewoonlijke reclames voor modemerken, en dat vind ik eigenlijk wel verfrissend. Zeker niet iets om je over te ergeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:hellonijntje schreef op 12 april 2012 @ 23:27:

BB met Daphne Dekkers Yfke Sturm is ook zo irritantwel een lekker cremetje trouwens!
Ow BieBiekriem.

I-Rri-Tan-Te reclame

Biebiebiebiebiebie...
En ik weet nog steeds niet wat Biebiekriem nou is...
Alle reacties Link kopieren
Of de Hunkemöller actie met Sylvie... De hele dag dat liedje in mijn hoofd
Alle reacties Link kopieren
quote:danivo schreef op 12 april 2012 @ 23:35:

En ik weet nog steeds niet wat Biebiekriem nou is...



een soort van gekleurde dagcreme die ook vlekjes en oneffenheidjes wegwerkt.

Ondanks de irri reclame ben ik blij met Biebiebiebiecriem,niet zo plamurend als foundation maar toch wat egaler.
Alle reacties Link kopieren
Nouquote:giuliettacapuletti schreef op 12 april 2012 @ 23:19:

En toch schijnt het zo te werken. Of een reclame nou irritant is of niet, toch zal je onbewust vaker naar het merk gaan kijken en het soms kopen. Omdat het nou eenmaal in je hoofd zit. Stel je moet drie kledingmerken noemen... Dan zit Esprit daar zeker bij nu.Nou, ik vind het jasje toch wel erg mooi van dichtbij.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Ja vooral hoe ze Hunkemulle zegt op het einde.... iiieeeeuwquote:ster89 schreef op 12 april 2012 @ 23:37:

Of de Hunkemöller actie met Sylvie... De hele dag dat liedje in mijn hoofd
quote:Tickel schreef op 12 april 2012 @ 23:42:

Nou

[...]



Nou, ik vind het jasje toch wel erg mooi van dichtbij. Iets Goold det meeksit spesjal.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind beige niksig en goud ook ,samen vind ik het nog meer niksigerder

sorry Tickel
Danivo, je bent op dreef!



Bekos jor wurt it!
Alle reacties Link kopieren
Blehhhhh Yfke.. Bijna net zo erg als die Frederique vd Wal.
Alle reacties Link kopieren
quote:boterblommetje schreef op 12 april 2012 @ 23:51:

Ik vind beige niksig en goud ook ,samen vind ik het nog meer niksigerder

sorry Tickel No problemo.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Haha ik ben blijkbaar de enige die het een goede reclame vind en plezierig om naar te kijken. Ook vind ik de posters op straat leuk om naar te kijken. Ieder z'n eigen mening
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht al dat ik de enige was, maar wat een vreselijk irritante reclames zijn dat zeg!



Was ooit een groot Esprit fan, maar de laatste jaren is het zowel qua collectie als kwaliteit huilen met de pet op, maar dit doet echt de das om...
Alle reacties Link kopieren
Goed dat hier een topic over is!



is natuurlijk een van de mooiste vrouwen op Aarde.



Maar op die posters langs de weg ziet ze er stuk voor stuk uit als een verwassen luizenmoeder uit Almere-Haven. (no offence A-H)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:giuliettacapuletti schreef op 12 april 2012 @ 23:52:



Bekos jor wurt it!Nog zo'n tenenkruller.
Alle reacties Link kopieren
quote:obim schreef op 12 april 2012 @ 23:32:

Die Esprit-reclame met Gisele is anders dan de gewoonlijke reclames voor modemerken, en dat vind ik eigenlijk wel verfrissend. Zeker niet iets om je over te ergeren.

Vind ik ook. Leuke reclame. Althans, de manier waaróp.



De kleding vind ik drie keer niks. Kleuren die niet matchen. Of juist te veel op elkaar lijken. Ik vind niet dat ze erg vrouwelijk gekleed is - wat zij draagt zou een man niet misstaan, geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 12 april 2012 @ 23:37:

Of de Hunkemöller actie met Sylvie... De hele dag dat liedje in mijn hoofd Ook deze werkt bij mij ave-rechts; het is net of ze drie keer dezelfde (soort) bh draagt en ze beweegt ook zo vreemd, onnatuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Groen en geel! En ze duren ook zo lang
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Vreselijk! En Chilly ook idd :(
Alle reacties Link kopieren
quote:EvyBlissy schreef op 13 april 2012 @ 00:22:

Maar op die posters langs de weg ziet ze er stuk voor stuk uit als een verwassen luizenmoeder uit Almere-Haven. (no offence A-H)



hahahahaha



Ik vind die reclames ook té erg voor woorden

"hmmm like...you know...it's like..hmm"



En idd: ze lult over kleuren maar ik zie haar in elk spotje in mega-fletse pantalons en blousjes voorbij hobbelen??

Iemand hier die vroeg of een BH ook een accesoire was... nou idd!



Maar goed, aan de ene kant is de reclame wel eens anders dan anders maar ik vind het zó gemaakt. Het is echt zo "kijk mij eens lekker relaxed kletsen over mn modegevoel" en het komt zo fake over
Alle reacties Link kopieren
Dat t Giselle was , wist ik trouwens ook niet haha
Alle reacties Link kopieren
quote:pastiche schreef op 12 april 2012 @ 23:11:

[...]





Ja dat hoor ik wel vaker. Maar als ik me dooderger aan een reclame, erger ik me ook aan het merk en dan koop ik het zeker niet meer . Lijkt me niet dat ik de enige ben met dat soort, wellicht wat kromme, logica?En toch werkt het zo, je hebt er zelfs een topic over geopend, dwz dat het marketingbureau zijn werk goed gedaan heeft. er gaat aandacht uit naar hun spotje(al dan niet negatief) en dat is de bedoeling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven