Everybody dance now!
vrijdag 22 februari 2013 om 15:01
vrijdag 22 februari 2013 om 21:46
quote:Liezze schreef op 22 februari 2013 @ 21:44:
[...]
Tssskkkk!
Nieuwe serie Flikken Maastricht is begonnen.Hoef ik die niet meer op te nemen
En echt echt echt....ik heb mijn best gedaan, maar ik vind dit gewoon een bloedje irritant program met bloedje irritante mensen!
[...]
Tssskkkk!
En echt echt echt....ik heb mijn best gedaan, maar ik vind dit gewoon een bloedje irritant program met bloedje irritante mensen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 22 februari 2013 om 21:47
quote:Summerdance schreef op 22 februari 2013 @ 21:46:
[...]
En echt echt echt....ik heb mijn best gedaan, maar ik vind dit gewoon een bloedje irritant program met bloedje irritante mensen!Dat! Ik wacht ook wel weer op de nieuwe Eksfekter of zo. Of is er vandeweek iets met Sjon te doen?
[...]
En echt echt echt....ik heb mijn best gedaan, maar ik vind dit gewoon een bloedje irritant program met bloedje irritante mensen!Dat! Ik wacht ook wel weer op de nieuwe Eksfekter of zo. Of is er vandeweek iets met Sjon te doen?
Huts!
vrijdag 22 februari 2013 om 21:53
quote:BellatrixVanDetta schreef op 22 februari 2013 @ 21:47:
[...]
Dat! Ik wacht ook wel weer op de nieuwe Eksfekter of zo. Of is er vandeweek iets met Sjon te doen?
Donderdag komt Help mijn man is klusser volgens mij.
Of nog een keer Help mijn man heeft een Hobby en dan komen de klussers de week daarna.
[...]
Dat! Ik wacht ook wel weer op de nieuwe Eksfekter of zo. Of is er vandeweek iets met Sjon te doen?
Donderdag komt Help mijn man is klusser volgens mij.
Of nog een keer Help mijn man heeft een Hobby en dan komen de klussers de week daarna.