Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2015

03-09-2015 18:44 2286 berichten
Alle reacties Link kopieren
3 september begint het weer:

expeditie robinson 2015..

De volgende namen zijn bekend:

Ronnie Flex (rapper drank en drugs)

Sharon doorson (the voice)

Tim Douwsma (blonde god/zanger ;)

Marianne Mudder (actrice flikken)

Tesks de Schepper (YouTube)

Oscar Aerts (gtst)

Sander Janson (camping life)

Amara Onwuka (weervrouw)

Elle Bandita (rockchick)

Kim Lammers (hockey)

Kees van der Spek (oplichters in t buitenland)

Wietze de Jager (Q-music)

Klaas van der Eerden (lolbroek)

Danny Ghosen (powned)

Sandra van Nieuwland (the voice)

Anna Speller (K-otic / actrice)

Jaap Jongbloed (opa, presentator)

Wie kijkt mee??
lemonpie wijzigde dit bericht op 17-10-2015 22:16
Reden: Updeetje
% gewijzigd
Maar Anna had nog een stiekeme stem over. Die heeft ze op ryanne gezet maar als ze nou eerlijk over die stem geweest was, hadden ze samen Klaas weg kunnen stemmen.

Dom dom meisje
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
quote:vandale schreef op 12 november 2015 @ 22:06:

Maar Anna had nog een stiekeme stem over. Die heeft ze op ryanne gezet maar als ze nou eerlijk over die stem geweest was, hadden ze samen Klaas weg kunnen stemmen.

Dom dom meisje Inderdaad, hier heb ik mij wel over verbaasd. Dit was een domme actie.
Nee hoor, dan was het 5 tegen 5 geweest, vanwege de zwarte stem.

Wat gebeurt er dan eigenlijk, bij gelijkspel?
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Ja, dat dacht ik ook al vandale, maar dan over Amara. Amara mag er van mij volgende week uit, hoor.

Leuk dat Danny had gewonnen! Ik zou het wel grappig vinden als hij in de finale komt, zeker als ze moeten gaan zwemmen ;)

Oscar is tot nu toe wel de liefste van allemaal, dus ik ga maar voor Oscar als winnaar.
quote:Bruja78 schreef op 12 november 2015 @ 22:19:

Nee hoor, dan was het 5 tegen 5 geweest, vanwege de zwarte stem.

Wat gebeurt er dan eigenlijk, bij gelijkspel?Volgens mij kijken ze dan naar de hoeveelheid stemmen die ze in eerdere rondes hadden. Of ze moeten 'n proef tegen elkaar doen.
Shoot first, ask questions later!
In vorige edities moeten ze dan duelleren.

Jammer van Ryanne...
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:redbuIIetje schreef op 12 november 2015 @ 22:03:

Ik hoop dat ze die Amara er volgende keer uitkicken.

Snap zo niet dat ze die de hele tijd maar mee trekken, terwijl ze onbetekenend is. Iets waar ze Anna juist van beschuldigen.Dat vind ik ook!
Had Anna het niet hardop gezegd tegen Ryanna, dat ze dan ook op haar zou stemmen?

Of was dat alleen tegen de camera dan?

Jammer inderdaad dat team Rood elkaar gaat kannabaliseren; Ryanne stemt op Anna, Anna op Ryanne.

Maar gelukkig hebben we Oscar en Danny ook nog.
Haha ach, ik wed dat de meerderheid van de mensen zit te janken als ze hun familie een tijd niet zien. Ik vind Klaas in het spel ook niets, maar ik zie expeditie altijd wel los van het echte leven. Vind Dennis weening ook niet voor de rest van m'n leven een loser omdat hij vrijwillig uit de expeditie is gestapt.

Vind het wel enorm jammer dat Ryanne eruit is. Voor mij blijft er eigenlijk niemand over die ik het echt gun. Ik vind ze allemaal niet heel sterk moet ik zeggen... Ze zijn er met z'n allen tussendoor geglipt en nu ze met z'n allen zitten moeten ze de ene na de andere nietszeggende wegstemmen waardoor sommigen die eerder ook zo nietszeggend waren, ineens veel in beeld komen. Kijk naar Klaas, eerder was hij altijd een zwakkeling onder de rest, maar in vergelijking met de rest lijkt het net alsof hij 'leidt'. Vind het echt jammer dat ER steeds minder om de echte robinson gaat, maar wie het beste de complotjes verzint.
quote:redbuIIetje schreef op 12 november 2015 @ 21:08:

Waarom wil niemand die Amara eruit? Dat vind ik echt 'n nietszeggend typje.

Dat snap ik dus ook niet. Hoeveel stemmen ze niet kwijt zijn geraakt aan Anna.

Ik vond Rianne's eerste reactie wel weer suf, dat het haar tegen viel van de rest. Ze had het kunnen verwachten.

Leuk dat Danny van Sander won. Ergens vind ik het wel oneerlijke strijd. Danny had al flink geoefend. Maar goed. Hij mocht van mij veel liever dan Sander blijven.

Ik denk dat er ook nog een week komt dat niemand eruit gestemd wordt. Anders missen ze een week kijkcijfers door het vertrek van Sharon. Ben benieuwd.
Echt heel jammer hoor! Ryanne was echt wel een beetje de gangmaker, in ieder geval de persoon waar ik steeds het hardst om moest lachen

Wel heel erg leuk dat Danny gewonnen heeft van Sander, zag je hoe blij hij was? Echt bloedfanatiek, hou ik van!

Maar goed, wat nu?? Wie gaat er nu uit? Zal Anna wel zijn, zou ik echt van balen zeg!! Ik hoop echt dat die Amara gaat, ik kan mezelf echt aan haar irriteren zeg, schijnheilig pff...

Ik hoop nog steeds dat Danny, Oscar en Anna in de finale komen, maar ik ben bang dat het niet zover zal komen.

Op naar volgende week
Never say never and never say forever.
waarom hebben Anna, Ryanne en Oscar niet met elkaar Kim of Klaas of Amara eruit gestemd? Ik snap niet waarom ineens Anna En Ryanne op elkaar gingen stemmen terwijl ze vorige week nog zo goed konden.

Ik hoorde net trouwens dat Kim lesbisch is en ook zelfs getrouwd is met een vrouw. Niet dat dat een probleem is maar had niet het idee dat ze lesbisch was!

Whatever, dit even terzijde!
Ik denk omdat anna en ryanne al een zwarte stem hadden vanwege verliezen van de proef. Dat scheelt dus weer een stem inzetten.

Wat ik een beetje vreemd vind; wanneer de eruitgestemde nog even blijft zitten laten dennis en nicole deze een tijdje in de waan dat diegene naar huis gaat. Terug naar familie, vrienden, warm bad, thuis, gezellig etc. Diegene zit dan in feite maar haar/zijn hoofd al weer in NL.

Pas daarna stellen ze voor om in hun eentje zonder proeven op een eilandje te gaan zitten. Dat ziet dan hijna geen enkele deelnemer nog zitten en het klopt ook nog eens niet. Ze moeten wel degelijk een duel aangaan.

Intussen hebben al twee mensen ( geloof ik) bedankthiervoor en hebben ervoor gekozen meteen te stoppen. Hierdoor mis je dus best wel spannende tv en omdat Sharon ook al vertrokken is " mis" je dus al een deelnemer.

Waarom pakken ze dat zo aan?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Oscar gaf de dag voor de eilandraad al aan dat hij niet zou gaan stemmen. Vond het in eerste instantie een beetje een kutstreek (want inderdaad was daardoor Rianne's enige kans Anna eruit te stemmen), en ook dom van Anna dat ze niet zei dat ze zelf nog een stem had. Rianne en Anna hadden als ze op Klaas of Amara hadden gestemd een 5-5 kunnen behalen.

Achteraf denk ik dat Oscar gelijk heeft gehad in het kader van zelfbehoud.
quote:Frizz schreef op 13 november 2015 @ 11:07:

Oscar gaf de dag voor de eilandraad al aan dat hij niet zou gaan stemmen. Vond het in eerste instantie een beetje een kutstreek (want inderdaad was daardoor Rianne's enige kans Anna eruit te stemmen), en ook dom van Anna dat ze niet zei dat ze zelf nog een stem had. Rianne en Anna hadden als ze op Klaas of Amara hadden gestemd een 5-5 kunnen behalen.

Mee eens!

Leuk dat Danny gewonnen heeft. Ik hoop dat hij door gaat naar de halve finale. Klaas en Amara moeten er uit.
Oh en jemig hee wat zat Klaas te jánken de hele tijd. En dan bedoel ik niet betreft dat filmpje, maar dat slachtoffergedrag steeds. Pfffffffffff. Man up.
Louise1, ik denk om de verrassing op de gezichten goed te kunnen vastleggen.

Misschien ook om te horen hoe ze de expeditie hebben gevonden, omdat als ze naar het eilandje gaan en dan de proef verliezen, ze gelijk eruit vliegen en zonder praatje naar huis (hoewel dat natuurlijk wel geregeld kan worden daar).
quote:Frizz schreef op 13 november 2015 @ 11:07:

Ja dat denk ik ook. Ik vind het stemgedrag de afgelopen keren idioot, vier stemmen in een ronde inzetten bijvoorbeeld. Slim juist van Oscar, als je weet dat twee anderen een zwarte stem hebben, om gewoon niet te stemmen. Hij kan wel met het team meestemmen, maar houdt dan niets over. Wat heeft hij eraan om Klaas eruit te stemmen of Amara? Hij kan ze waarschijnlijk allebei in een proef wel aan (of niet, maar dan gaat het om mikken, handigheid en dan kan hij ook van Anna of Ryanne verliezen). De enige 'sterke' waar Oscar nog bang voor moet zijn, is Kim, en die had immuniteit.

Ik ben ook benieuwd naar het aantal rondes dat nog komt trouwens. Zoals Amara zei zouden er 7 eilandraden zijn, dat zou betekenen dat er twee finalisten zijn en iemand van Verliezerseiland?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
quote:sunny_mar schreef op 13 november 2015 @ 12:01:

[...]

Ik ben ook benieuwd naar het aantal rondes dat nog komt trouwens. Zoals Amara zei zouden er 7 eilandraden zijn, dat zou betekenen dat er twee finalisten zijn en iemand van Verliezerseiland?Ja, dat dacht ik eerst dus ook en dat ze dan ook zouden kunnen weten dat er een verliezerseiland is. Maar...Sharon was er ook nog en die is er uitgegaan zonder stemmen. Dat had eigenlijk ook een eilandsraad moeten zijn. Dus zijn er nu geloof ik nog 2 eilandraden te gaan.
Hoe leuk Ryanne ook is, ze heeft t er wel zelf naar gemaakt. Zoals ze zelf al zei: ik ga ook konkelen en kutten etc. Ja, dan wordt je gestraft. Zeker zo opzichtig.

Wat ik stom vind was dat D en N niet exact t verhaal vertelde van t andere eiland. Ze zeiden, je zit daar alleen, geen proeven, geen eilandraad etc.

Hadden ze verteld van t weg moeten spelen oude bewoner met proef etc etc dan had Ryanne dat wellicht getriggerd..een vlammetje doen oplaaien.

Vond dit niet t hele verhaal iig.

Kan natuurlijk ook montage zijn.
Vond ik ook vrouwzondernaam.
quote:Frizz schreef op 13 november 2015 @ 11:26:

Oh en jemig hee wat zat Klaas te jánken de hele tijd. En dan bedoel ik niet betreft dat filmpje, maar dat slachtoffergedrag steeds. Pfffffffffff. Man up.Echt he! Hij gedraagt zich vaak als een verongelijkte kleuter. Vorige keer ook met zijn zogenaamde kleine letter 'n'...
Ik vind Oscar trouwens wel tof, en slim dat hij laatst niet heeft gestemd. Volgens mij is hij nu degene die nog de meeste stemmen over heeft. Misschien is hij na de volgende eilandraad de enige die überhaupt nog stemmen heeft! (Als hij er niet uit gestemd wordt natuurlijk).

Ik hoop ook dat Danny uiteindelijk weer terugkomt in het spel. Ik vind hem wel tof. Amara en Klaas mogen er van mij wel uit. Kim vind ik een beetje een saai figuur, maar ik heb niks tegen haar. En Anna vind ik wel een lieverd.
quote:-Courage- schreef op 12 november 2015 @ 22:49:

Had Anna het niet hardop gezegd tegen Ryanna, dat ze dan ook op haar zou stemmen?

Of was dat alleen tegen de camera dan?

Jammer inderdaad dat team Rood elkaar gaat kannabaliseren; Ryanne stemt op Anna, Anna op Ryanne.

Maar gelukkig hebben we Oscar en Danny ook nog.Nee dat heeft ze niet tegen haar gezegd. Ryanne was in de veronderstelling dat Anna geen stemmen meer had.
Net nog even met schuin oog naar de herhaling gekeken.

Vooral op het aantal stemmen gelet en zitten rekenen na de eilandraad.

Als ik het goed heb, heeft Amara nu nog 1 stem, Klaas ook en Oscar waarschijnlijk 3.

Dat laatste heb ik niet in beeld zien staan, maar dat werd door Ryanne gezegd en hij stemde vervolgens niet. Kim en Anna hebben geen stemmen meer.

Oscar heeft dus inderdaad bijna alle troeven in handen - afhankelijk van wie immuniteit wint.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven