Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2018 Nederland

09-08-2018 19:06 2244 berichten
Donderdag 6 september start Expeditie Robinson 2018 (te zien op RTL5).
Wie schrijft er mee in dit topic?

De deelnemers: (doorgestreept de afgevallen deelnemers)

01. Donny Roelvink (model en acteur)
02. Jody Bernal (zanger en DJ)
03. Nienke Plas (vlogger, presentatrice en cabaretiere)
04. Aisha (hiphopartieste)
05. Steven Brunswijk (cabaretier en presentator)
06. Josylvio (rapper)
07. Famke Louise (vlogger, model en zangeres)
08. Corry Konings (zangeres)
09. Sandra Spreij (coffeeshophoudster)
10. Gwenda Nielen (majoor)
11. Laurie Scheerder (student)
12. Dominique Hazeleger (student)
13. Robin Bakker (havenarbeider)
14. Jan Bronninkreef (veeboer)
15. Özgür Aksan (woonbegeleider)
16. Johnny Kraaijkamp junior (acteur)
17. Toine van Peperstraten (presentator)
18. Tony Peroni jr (dj)
19. Stijn Franssen (actrice)
20. Loiza Lamers (model)
21. Gregory Sedoc (atleet)

En de winnaar is: Jan
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 20-12-2018 22:12
83.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
18-10-2018 21:58
Ik vind die andere meid nog onzichtbaarder, weet niet eens hoe ze heet
Ik ook niet!
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
18-10-2018 21:56
Sandra zal wel naar duivelseiland gestuurd worden als ze wil
oneerlijk eigenlijk dat gwenda die optie niet kreeg
ok ik had het mis haha
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
18-10-2018 21:56
Sandra zal wel naar duivelseiland gestuurd worden als ze wil
oneerlijk eigenlijk dat gwenda die optie niet kreeg
Zeer oneerlijk als dat zo is.
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
18-10-2018 21:56
Sandra zal wel naar duivelseiland gestuurd worden als ze wil
oneerlijk eigenlijk dat gwenda die optie niet kreeg
Toine ook niet.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Ik vind het team van bekende Nederlanders zoveel leuker. Ik heb niks met de onbekenden. Allemaal schijnheilig, zogenaamde vriendschappen, zogenaamd heel moeilijk ermee..ach houdt toch op!
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
18-10-2018 21:59
Ik vind het team van bekende Nederlanders zoveel leuker. Ik heb niks met de onbekenden. Allemaal schijnheilig, zogenaamde vriendschappen, zogenaamd heel moeilijk ermee..ach houdt toch op!
+1. Ik was er altijd voor dat er onbekenden mee zouden gaan doen maar ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
18-10-2018 21:59
Ik vind het team van bekende Nederlanders zoveel leuker. Ik heb niks met de onbekenden. Allemaal schijnheilig, zogenaamde vriendschappen, zogenaamd heel moeilijk ermee..ach houdt toch op!
Die twee knullen vind ik leuk, die mogen van mij wel ver komen.
...
Alle reacties Link kopieren
Zo. Met make up ziet Sandra er veel charmanter uit. Corry had een ander lipstickje moeten kiezen. Dit is wel erg in your face.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Ik vind de belgische versie geweldig. Allemaal onbekenden, maar dan leer je hen allemaal kennen. Zo ken ik die twee jongens niet. Eigenlijk alleen Jan en Laurie. Gek toch eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
vind het gewoon sowieso leuker dat iedereen die wordt weggestemd nog een kans krijgt om terug te komen, was dat in 2016 met afvallerseiland?
SweetFirefly schreef:
18-10-2018 22:02
Zo. Met make up ziet Sandra er veel charmanter uit. Corry had een ander lipstickje moeten kiezen. Dit is wel erg in your face.
Ik vind de meeste vrouwen daar knapper zonder make up. Corrie vons ik een prachtige vrouw op expeditie. Hier een stuk minder. Ook met Gwenda zo.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
18-10-2018 22:02
Zo. Met make up ziet Sandra er veel charmanter uit. Corry had een ander lipstickje moeten kiezen. Dit is wel erg in your face.
Sandra heeft wel even een extra botoxje in haar voorhoofd laten zetten, zo te zien.
...
Alle reacties Link kopieren
Corrie heeft/had wel mascara op.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
18-10-2018 22:06
Corrie heeft/had wel mascara op.
Ik denk nepwimpers
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
18-10-2018 21:59
Ik vind het team van bekende Nederlanders zoveel leuker. Ik heb niks met de onbekenden. Allemaal schijnheilig, zogenaamde vriendschappen, zogenaamd heel moeilijk ermee..ach houdt toch op!

Ik vind ze best leuk, ze laten alleen veel teveel Laurie zien in verhouding tot de rest.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
18-10-2018 22:04
Sandra heeft wel even een extra botoxje in haar voorhoofd laten zetten, zo te zien.
D'r bovenlip heeft ze ook laten doen met botox zo te zien.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
18-10-2018 22:06
Corrie heeft/had wel mascara op.
wimperextensions, ze had ook gelnagels op het eiland
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
18-10-2018 22:21
wimperextensions, ze had ook gelnagels op het eiland
Kan ook idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zou leuk zijn als die presentator van eilandpraat een keer meedoet met expeditie. Ik ben benieuwd hoe hij het zou doen. Voor de rest vind ik deze eilandpraat wat saai.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
18-10-2018 22:35
Zou leuk zijn als die presentator van eilandpraat een keer meedoet met expeditie. Ik ben benieuwd hoe hij het zou doen. Voor de rest vind ik deze eilandpraat wat saai.
Luuk zal nooit meedoen zei hij vorig jaar. Hij gruwelt van beestjes en volgens mij alles wat met natuur te maken heeft. Zou wel leuke tv opleveren :lol:
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
18-10-2018 22:12
Ik vind ze best leuk, ze laten alleen veel teveel Laurie zien in verhouding tot de rest.
Ja inderdaad en ik trek nou net die Laurie heel slecht. Ik vind het echt een heel konkelend negatief vervelend arrogant meisje.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik vond t maar een saaie boel. De BNers vind ik allemaal leuk, alleen aan Stijn erger ik me en net als al door anderen genoemd kan ik mijn vinger er niet op leggen. Misschien dat altijd blije, zelfs nu ze zogenaamd chagrijnig was door de regen vertelt ze me dat iets te opgewekt. Volgens mij is het iemand die altijd 'aan' staat. Ik trek dat soort mensen slecht. Komt waarschijnlijk omdat ik zelf niet altijd even vrolijk en soms ronduit lui ben.

Van mij mag Laurie in ieder geval weg. Ik vind haar niet sympathiek en behalve zeiken op anderen kan ze niet zoveel.
En daarna die andere meid zonder naam. Enorm nietszeggend en meer dan dom achter Laurie aanhobbelen heb ik dr niet zien doen. Niet voor niets dat niemand haar naam weet. Volgens mij hoorde ik iets van Do bij het stemmen, kan zijn dat ze Dominique heet. De twee jongens vind ik ok, maar ook niet meer dan dat. Jan vind ik saai. Er zijn daar op eiland Onbekend gewoon weinig leuke spannende persoonlijkheden. Niet in positieve zin en ook niet in negatieve zin (behalve Laurie). Ik vind ze vooral erg saai en zou me kapot vervelen tussen die mensen.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
18-10-2018 21:17
Ik wil haar eigenlijk slaan, zo irritant vind ik haar.
:HA: ik ben dus niet de enige!
Als we Stijn gaan slaan doe ik mee. Laurie ook trouwens. :yes:
Alle reacties Link kopieren
ImMorticia schreef:
18-10-2018 23:23
Als we Stijn gaan slaan doe ik mee. Laurie ook trouwens. :yes:
Ik bedoelde Laurie :-D Met Stijn heb ik minder moeite, al zou ik het totaal niet erg vinden als ze naar huis gaat hoor,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven