Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2018 Nederland

09-08-2018 19:06 2244 berichten
Donderdag 6 september start Expeditie Robinson 2018 (te zien op RTL5).
Wie schrijft er mee in dit topic?

De deelnemers: (doorgestreept de afgevallen deelnemers)

01. Donny Roelvink (model en acteur)
02. Jody Bernal (zanger en DJ)
03. Nienke Plas (vlogger, presentatrice en cabaretiere)
04. Aisha (hiphopartieste)
05. Steven Brunswijk (cabaretier en presentator)
06. Josylvio (rapper)
07. Famke Louise (vlogger, model en zangeres)
08. Corry Konings (zangeres)
09. Sandra Spreij (coffeeshophoudster)
10. Gwenda Nielen (majoor)
11. Laurie Scheerder (student)
12. Dominique Hazeleger (student)
13. Robin Bakker (havenarbeider)
14. Jan Bronninkreef (veeboer)
15. Özgür Aksan (woonbegeleider)
16. Johnny Kraaijkamp junior (acteur)
17. Toine van Peperstraten (presentator)
18. Tony Peroni jr (dj)
19. Stijn Franssen (actrice)
20. Loiza Lamers (model)
21. Gregory Sedoc (atleet)

En de winnaar is: Jan
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 20-12-2018 22:12
83.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
30-08-2018 19:23
Konings en Kraaijkamp zijn dan weer veels te oud.

Nou idd. Ik zie die nog niet aan de balken slingeren.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
30-08-2018 19:18
Alsjeblieft niet zeg. Een jaar was meer dan genoeg. :proud:

Wie is Famke nog wat in godsnaam? Nooit van gehoord. Leuk Kraaijkamp, die ken ik wel. Ik heb er ook enorm veel zin in. :cheer:

Op me monnie zegt je niks?

https://www.youtube.com/watch?v=wBgsQXXkNgg
Such fun!1
Leuk weer verheug me erop.
Alle reacties Link kopieren
Corry Konings o_o
Ik vind haar sympathiek hoor. Maar ze is 66. 66! Zo kunnen ze een Seniorenversie maken. 'Robinson The Golden Oldies' of zo.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
MevrouwJack schreef:
30-08-2018 15:20
En die andere is die Famke Louise, dat is wel leuk ergermateriaal. Ik vind haar al irritant als ze nog niet eens begonnen is met praten.
Ik heb zelfs nog nooit van haar gehoord.
MarindaH schreef:
30-08-2018 20:16
Op me monnie zegt je niks?

https://www.youtube.com/watch?v=wBgsQXXkNgg
Ik geloof niet dat ik er wat aan gemist heb dat ik nog nooit van haar had gehoord. Niet mijn muziekgenre.
Ik hou stiekem van Famke Louise en hoe ze rollt binnen de YouTube industrie.

Ik pis echt in mijn broek als ze ver komt.
nachtvlinder1977 schreef:
30-08-2018 15:39

Mij lijkt Kraaijkamp een leuke deelnemer.
Dat zeiden meer mensen.
Ben ik de enige die denkt dat Kraaijkamp een zeer irritant ventje is?
Tijdschriftenverslindster schreef:
30-08-2018 23:11
Dat zeiden meer mensen.
Ben ik de enige die denkt dat Kraaijkamp een zeer irritant ventje is?
Over welke Kraaijkamp gaat het nou precies? Toch niet die ouwe?
YellowLemon schreef:
30-08-2018 23:13
Over welke Kraaijkamp gaat het nou precies? Toch niet die ouwe?
Dat lijkt me wel knappe tv ;) , Kraaijkamp sr. is nl. een aantal jaren geleden overleden.
Kraaijkamp jr. neemt deel en is nu in de 60.
https://www.expeditierobinson.nl/kandid ... kraaijkamp
Tijdschriftenverslindster schreef:
30-08-2018 23:23
Dat lijkt me wel knappe tv ;) , Kraaijkamp sr. is nl. een aantal jaren geleden overleden.
Kraaijkamp jr. neemt deel en is nu in de 60.
https://www.expeditierobinson.nl/kandid ... kraaijkamp
Ik dacht, misschien is er wel een jr jr. Kraaijkamp je vond ik 10 jaar geleden al oud. Kraaijkamp is voor mijn tijd.

Ik had net de site gevonden inderdaad. Ik vind zulke deelnemers persoonlijk een beetje zonde maar er zal wel een bepaalde gedachte achter zitten. Grotere doelgroep bereik ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Kraaijkamp jr. schijnt losse handjes te hebben als het om vrouwen gaat. Aantal ex- vriendinnen beweren dat. Ik kijk eerst de kat uit de boom met hem bij Robinson.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
YellowLemon schreef:
30-08-2018 23:25
Ik dacht, misschien is er wel een jr jr. Kraaijkamp je vond ik 10 jaar geleden al oud. Kraaijkamp is voor mijn tijd.

Ik had net de site gevonden inderdaad. Ik vind zulke deelnemers persoonlijk een beetje zonde maar er zal wel een bepaalde gedachte achter zitten. Grotere doelgroep bereik ofzo?
Geen idee eigenlijk, of er nog één is.
Vind je zulke deelnemers zonde vanwege hun leeftijd?
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 30-08-2018 23:54
4.60% gewijzigd
SweetFirefly schreef:
30-08-2018 23:31
Kraaijkamp jr. schijnt losse handjes te hebben als het om vrouwen gaat. Aantal ex- vriendinnen beweren dat. Ik kijk eerst de kat uit de boom met hem bij Robinson.
Klopt, die verhalen gingen inderdaad. Had hij ook niet een werkstraf gehad, of herinner ik me dat totaal verkeerd? Zou ook best kunnen hoor. Dan verwijder ik deze post zo. Dus quote maar even niet.
Er is in het verleden een werkstraf tegen hem geëist. Weet dus niet of hij deze daadwerkelijk opgelegd heeft gekregen.

https://www.ad.nl/tv-en-radio/om-eist-w ... ~a38edc49/
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik heb er weer zin in! Vorig jaar weer het hele seizoen gekeken, daarvoor jaren eigenlijk niet.
Ik kijk vooral voor de proeven, die vind ik vaak zo tof gemaakt
Tijdschriftenverslindster schreef:
30-08-2018 23:34
Vind je zulke deelnemers zonde vanwege hun leeftijd?
Ja puur voor dit programma he. Ik acht de kans onmogelijk dat zo’n kandidaat wint dus zo iemand doet wat dat betreft voor mij voor spek en bonen mee. Natuurlijk beïnvloeden ze het spel wel. Maar ik zou dat dus liever anders ingevuld zien worden.
Tijdschriftenverslindster schreef:
30-08-2018 23:41
Er is in het verleden een werkstraf tegen hem geëist. Weet dus niet of hij deze daadwerkelijk opgelegd heeft gekregen.

https://www.ad.nl/tv-en-radio/om-eist-w ... ~a38edc49/
Gatver, wat een walchelijk mannetje, hoe hij praat over vrouwen!
En ook nogal treurig dat ie nog steeds junior wordt genoemd.
En ik hoop dat dat domme wicht famke louise er de eerste ronde uit ligt - kan dat kind niet aanzien en vooral -horen. Wat een ongelofelijk onnozel wicht.
Suikerwafel schreef:
30-08-2018 16:44
Famke-Louise is hier toch veel te jong voor o_o . Vind het haast zielig. Hoop dat ze ons allen gaat verbazen, maar zoals ik haar heb gezien in models in Paris, vraag ik het me af. En benieuwd hoe ze het gaat doet met die smartphone verslaving ;)
Ik ken haar helemaal niet, maar als model heeft ze wel het voordeel dat ze weet wat honger lijden is.
nachtvlinder1977 schreef:
31-08-2018 00:15
Ik ken haar helemaal niet, maar als model heeft ze wel het voordeel dat ze weet wat honger lijden is.
:rofl:
nachtvlinder1977 schreef:
31-08-2018 00:15
Ik ken haar helemaal niet, maar als model heeft ze wel het voordeel dat ze weet wat honger lijden is.
Ze sport ook veel. En afgezeken worden is ze ook wel gewend, dus in dat opzicht.

Er doet ook nog een kandidaat mee van Hollands Next Top Model uit 2015.
MarindaH schreef:
30-08-2018 20:16
Op me monnie zegt je niks?

https://www.youtube.com/watch?v=wBgsQXXkNgg

Nope dat liedje heb ik gelukkig nog nergens op de radio gehoord. Ik dacht de eerste paar seconden dat ze in een andere taal aan het rappen was. Verstond er helemaal niks van. Vond het niet echt een leuk liedje en dan ben ik nog aardig. Ik verwacht niet dat zo'n meisje ver gaat komen, maar je weet het nooit. Meestal zijn dat soort jonge typjes de eerste afvallers.

Ik vind het voor het spel ook jammer dat er twee kandidaten meedoen die behoorlijk op leeftijd zijn. Dat klinkt lullig, maar die halen nooit een finale want die takelen altijd nog veel sneller af dan jongere kandidaten. Maar goed het zijn wel twee spraakmakende types gelukkig, dus wat dat betreft vind ik het ook wel weer leuk.
Ik kan gewoon niet geloven dat ik alweer 17 jaar naar deze serie kijk en er toch weer elk jaar naar uit zit te kijken. Hoop dat mijn favoriet nou eens een keer wint, dat is pas 5x gebeurd in 17 jaar.
Er winnen zo vaak mensen die ik het totaal niet gunde.

Maar goed elk jaar kijk ik weer uit naar een nieuw seizoen van avontuur, gave proeven, roddels, verrassende eilandraden, schokkende eliminaties, opgevers en ruzies over bananen ( hopelijk ). Al was het vroeger zonder BN'ers nog veel leuker dan nu. Al dat gedoe met winnaarseiland, gouden munten en tientallen stemmen vind ik maar niks. Ik vond die editie met de hemel, de hel en de aarde wel erg leuk trouwens. Dat gaf een verrassende dimensie aan het spel. Nu zijn er ook drie kampen en ik zou het leuk vinden als de dat concept zouden herhalen.
Ik vind het eigenlijk altijd wel leuk dat er ook wat oudere deelnemers bij zitten en dat zij zich door hun kalenderleeftijd niet laten afschrikken om deel te nemen aan een survivalprogramma, wat in alle opzichten veel van jezelf vraagt.
Ook zie je vaak dat oudere deelnemers andere sterke kanten hebben, die zeker ook belangrijk zijn in een groep.
Kan me de oudste deelnemer ooit (Batho Braat) nog goed herinneren. Vond het echt jammer dat hij eruit werd gestemd.
Oh ja ik vind het ook niet erg hoor, maar weet helaas uit ervaring dat ze nooit ver komen omdat ze het gewoon lichamelijk niet redden. De proeven zijn zwaar, de honger takelt ze af, etc. Dat ze oud zijn vind ik soms juist wel leuk, we hebben al een hoop hele leuke oudere kandidaten gehad. Ze zijn vaak de geliefde opa's en oma's van de groep en dat is ook erg leuk om te zien. Maar in de proeven halen ze het vaak niet waardoor ze snel weggestemd worden of moeten opgeven omdat ze het fysiek niet redden.

Dat is voor mij geen reden om alleen maar jonge mensen in te lijven hoor, ik vond Bartho een van de leukste kandidaten ooit, maar ik vind het wel jammer dat ze nooit de finale halen. Op voorhand hebben ze eigenlijk al nul procent kans om te winnen of om echt ver te komen. Dat vind ik vooral voor hun erg jammer. Maar ik vind het hartstikke leuk dat ze ook dit jaar wel weer gewoon meedoen. Ze geven wat meer kleur aan zo'n groep jonkies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven