Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2018 Nederland

09-08-2018 19:06 2244 berichten
Donderdag 6 september start Expeditie Robinson 2018 (te zien op RTL5).
Wie schrijft er mee in dit topic?

De deelnemers: (doorgestreept de afgevallen deelnemers)

01. Donny Roelvink (model en acteur)
02. Jody Bernal (zanger en DJ)
03. Nienke Plas (vlogger, presentatrice en cabaretiere)
04. Aisha (hiphopartieste)
05. Steven Brunswijk (cabaretier en presentator)
06. Josylvio (rapper)
07. Famke Louise (vlogger, model en zangeres)
08. Corry Konings (zangeres)
09. Sandra Spreij (coffeeshophoudster)
10. Gwenda Nielen (majoor)
11. Laurie Scheerder (student)
12. Dominique Hazeleger (student)
13. Robin Bakker (havenarbeider)
14. Jan Bronninkreef (veeboer)
15. Özgür Aksan (woonbegeleider)
16. Johnny Kraaijkamp junior (acteur)
17. Toine van Peperstraten (presentator)
18. Tony Peroni jr (dj)
19. Stijn Franssen (actrice)
20. Loiza Lamers (model)
21. Gregory Sedoc (atleet)

En de winnaar is: Jan
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 20-12-2018 22:12
83.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat Jan gewonnen heeft. Ik had dit jaar bij de 3 finalisten geen favoriet of iemand waar ik heel erg tegen was. Had alles prima gevonden maar nu Jan als zo'n blij ei over de bühne tolde gunde ik het hem het meest.

Ik vergeet steeds dat Art het volgend jaar presenteert. Ik vond Dennis prima te pruimen. Had liever Nicolette zien verdwijnen.

Maar één ding; alsjeblieft niet Soundos erbij!!!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Was erg blij met het idee van Redbulletje om het op te nemen, nu heb ik al het gezever en de reclames door kunnen spoelen :cheer:
Uiteindelijk bleef er niet veel over qua tijd voor de proef, dus ik was snel klaar met kijken :-D

Had nooit verwacht dat Jan zou winnen, dus des te leuker was het einde!! Ik gun het hem ontzettend, zeker toen ik hem net zo glunderend heen en weer over het podium zag rennen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
KimKardashi-Un schreef:
20-12-2018 21:49
Dit is toch een maaaaarteling, deze finale. Ik kan deze ellende niet meer aanzien. Gooi die eindproef er in z'n geheel op en houd het classy! Oh nee, we zitten bij de commerciëlen, die er elke bel-cent uit wringen voor anderhalf uur.
Ja, echt onvoorstelbaar hoe ze deze finale tot de laatste snik hebben uitgemolken om extra centen te verdienen :pukey:
Alle reacties Link kopieren
Tja en dan wil je terugkijken en ik dacht ik lees 'real time' mee met wat jullie al geschreven hebben, staat de uitslag al in de OP. Had ik even geen rekening mee gehouden. Maar goed, hoef ik me ook de finale niet door te slepen dat scheelt weer.

Ik had niet echt iets met Jan maar een onverwachte winnaar is altijd wel leuk op zich. Maar eigenlijk vond ik de finale vooral teleurstellend, mooi aansluitend op de rest van de serie. Ben benieuwd wat ze er volgend jaar van gaan maken, na al die bakken kritiek. Hoop dat ze er iets mee doen.
mevrouwjack wijzigde dit bericht op 21-12-2018 01:54
52.51% gewijzigd
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Dat gejuich op de achtergrond vind ik echt heel stom klinken, zo raar bij dit programma
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
21-12-2018 01:39
Tja en dan wil je terugkijken en ik dacht ik lees 'real time' mee met wat jullie al geschreven hebben, staat de uitslag al in de OP. Had ik even geen rekening mee gehouden. Maar goed, hoef ik me ook de finale niet door te slepen dat scheelt weer.

Ik had niet echt iets met Jan maar een onverwachte winnaar is altijd wel leuk op zich. Maar eigenlijk vond ik de finale vooral teleurstellend, mooi aansluitend op de rest van de serie. Ben benieuwd wat ze er volgend jaar van gaan maken, na al die bakken kritiek. Hoop dat ze er iets mee doen.
Sorry; heb direct toen de uitslag bekend werd, de OP aangepast.
Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat ze veel gaan veranderen, hoewel het wel wenselijk zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
Er is elk jaar kritiek.
Ik vond het trouwens ook erg vreemd en naïef dat Dennis een paar keer deed voorkomen alsof ze speciaal voor zijn afscheid het feest in de ziggo dome hadden georganiseerd
Alle reacties Link kopieren
Toen ik gisteren laat thuis kwam heb ik de finale er ook even doorheen gejast. Had nog niks gezien op social media en bewust hier niet gekeken.
Leuk dat Jan gewonnen heeft.
Wat zag Dominique eruit, ze leek wel 10 jaar ouder.
Het leek alsof Steven iedereen moest roasten, sommige dingen vond ik wel grappig.
Verder snap ik niet dat de Ziggo dome vol was.
Alle reacties Link kopieren
Purdey161 schreef:
20-12-2018 22:23
Art vind ik geen straf om naar te luisteren en kijken :lol:
Is dat al zeker dan? Laatst zei hij bij Twan Huys dat hij dat niet ging doen.
Alle reacties Link kopieren
Purdey161 schreef:
20-12-2018 22:23
Art vind ik geen straf om naar te luisteren en kijken :lol:
Is dat al zeker dan? Laatst zei hij bij Twan Huys dat hij dat niet ging doen.
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
21-12-2018 01:41
Dat gejuich op de achtergrond vind ik echt heel stom klinken, zo raar bij dit programma

Ook dat, en alleen bij Jan juichen tijdens de proef. Dat vond ik ook wat sneu voor de andere 2.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
21-12-2018 08:08
Toen ik gisteren laat thuis kwam heb ik de finale er ook even doorheen gejast. Had nog niks gezien op social media en bewust hier niet gekeken.
Leuk dat Jan gewonnen heeft.
Wat zag Dominique eruit, ze leek wel 10 jaar ouder.
Het leek alsof Steven iedereen moest roasten, sommige dingen vond ik wel grappig.
Verder snap ik niet dat de Ziggo dome vol was.

Wat bedoel je nou met Steven? Hij roastte de opgevers.

Volgens mij was de ziggodome niet vol... dat dennis het uitverkocht noemde zegt natuurlijk niets.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
21-12-2018 08:14
Wat bedoel je nou met Steven? Hij roastte de opgevers.

Volgens mij was de ziggodome niet vol... dat dennis het uitverkocht noemde zegt natuurlijk niets.
Ah de opgevers, ik was moe en heb niet zo goed opgelet.
Ik vond steven totaal niet grappig. En zo jammer dat de mensen niet gewoon aan een tafel zaten en zo nog even de expeditie doornamen, in de studio, met terugblikken en hoe ze er nu op terugkijken. Gewenda (als ik het gied schrijf) zag ik niet voorbijkomen was zij er niet? Volgend jaar kijken we niet meer de finale, nu mocht zoon ervoor opblijven, zelfs hij vond het enorm jammer deze manier, en zei zelf volgend jaar kijken we de finale wel de volgende dag! Ik kan me niet voorstellen dat er iemand van de kijkers blij is met deze ontwikkeling.

Verder begrijp van jullie dat Art Dennis gaat vervangen. Stopt hij met Wie is de mol? Ik vind Art Wie is de mol... maar goed uiteindelijk wen ik er wel aan. 😉

Edit: en ja leuk hoor dat Jan de winnaar is, ik was een Do fan, had het haar wel gegunt, dit is dan wel weer een leuke twist.

En ach wat was Do zenuwachtig. En op het einde omhelsde ze Jan, daarna keek ze direct naar haar jasje of alles nog goed zat, vond ik ook wel een beetje sneu, sta je zo in de kijker, wie adviseert je dan om zoiets aan te trekken? Niet dat het haar niet stond, maar het is ongemakkelijke kleding met zo’n decolleté...
Alle reacties Link kopieren
Dat Art Dennis gaat vervangen is volgens mij niet zeker. Dat hij gestopt is met Wie is de mol wel :) Rik van de Westelaken is zijn opvolger.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het opgenomen en opgezet toen ik in bed lag. Mijn man en ik volgden het samen, maar hij komt morgen pas thuis en vorig jaar gebeurde het ook dat ik in een onbewaakt moment ergens langs zag komen wie gewonnen had, dat kun je niet voorkomen. Dus gisteren gekeken. Gelukkig kon ik tijdens het kijken wat spelletjes op mijn iPad doen en de reclames doorspoelen. Ik bleek in slaap gevallen net bij de ontknoping, haha, wat een suffe uitzending was het. Toen ik wakker schrok was er een andere programma bezig. Ik terugspoelen, tijdens het spoelen het laatste stukje ook weer gemist, vloog erlangs, het was veel te kort. Waardeloze uitzending inderdaad!
Leuk dat Jan gewonnen heeft. Kan me voorstellen dat Dominique en Gregory die haak, die telkens weer van dat plankje viel, wel om willen smelten.
Ik vind Dominique wel een prachtige verschijning, heel camerageniek ook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
21-12-2018 08:16
Ah de opgevers, ik was moe en heb niet zo goed opgelet.
Toch niet alleen de opgevers? Hij heeft verschillende grappen over Corrie gemaakt, die heeft toch niet opgegeven.

Ik had trouwens liever gezien dat Nicolette ermee ging stoppen, dan Dennis. Ik vind haar helemaal geen leuke presentatrice, wat ze zegt klinkt wat mij betreft altijd gemaakt; óf overdreven enthousiast, óf onheilspellend. Ingestudeerd in elk geval.
(wie weet helpt het om dat te schrijven, haha, ik heb eens ergens op het forum opgemerkt dat ik vond dat Fons de Poel altijd praat alsof hij erge buikpijn heeft, laatst hoorde ik zijn stem weer ergens en was dat niet meer zo!)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb t net gekeken (veeeel door spoelen) en blij verrast dat Jan gewonnen heeft!
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
21-12-2018 06:52
Ik vond het trouwens ook erg vreemd en naïef dat Dennis een paar keer deed voorkomen alsof ze speciaal voor zijn afscheid het feest in de ziggo dome hadden georganiseerd
Dat was toch gewoon als grapje... juist een beetje snerend om de manier waarop dat volgens de media gegaan is. Ik vond het juist wel vermakelijk
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Yella78 schreef:
21-12-2018 10:13
Toch niet alleen de opgevers? Hij heeft verschillende grappen over Corrie gemaakt, die heeft toch niet opgegeven.

Jawel.
Alle reacties Link kopieren
https://www.thebestsocial.media/nl/24-o ... -robinson/

Leuke tweets :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ER opgenomen en heerlijk op Net5 naar the holiday gekeken.
In de pauzes van de film de stukjes finale gezien, ziggo dome gebeuren gelukkig door kunnen spoelen.

Ik hoopte natuurlijk op een overwinning voor Gregory, maar gun het Jan enorm.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Ik heb thuis nog even 5 dominostenen en 3 onderzetters gepakt omdat ik het niet kon laten om die puzzel zelf op te lossen.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
21-12-2018 03:40
Sorry; heb direct toen de uitslag bekend werd, de OP aangepast.
Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat ze veel gaan veranderen, hoewel het wel wenselijk zou zijn.
Haha misschien volgende keer niet meer doen. Ik heb bijna het hele seizoen daarom dit topic vermeden, want ik moest bijna elke keer later terugkijken en ik wilde dan nog niet weten wie eruit was.

Grappige wending wel, Jan als winnaar.
Maar ik gun het hem wel. Hij heeft gewoon gedaan wat hij moest doen. Geen rare complotjes, geen nare dingen over anderen gezegd, maar gewoon een expeditie gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven