Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2021

13-08-2021 13:21 1808 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 29 augustus start het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson.

Deze deelnemers zijn tot nu toe bekendgemaakt:
Stefano Keizers (cabaretier)
Jasmine Sendar (actrice)
Jan van Halst (oud-voetballer)
Eva van de Wijdeven (actrice)
Défano Holwijn (rapper)
Annemiek Koekoek (Boer zoekt vrouw)
Britte Lagcher (actrice)
Robbert Rodenburg (YouTuber)
Dyantha Brooks (Shownieuws)
Jasper Demollin (acteur)
Sandra Ysbrandy (tv-kok)
Sterrin Smalbrugge (ecologe en herpetologe)
John de Bever (zanger)
Sylvana IJsselmuide (presentatrice)
René van Meurs (cabaretier)
Dennis Schouten (verslaggever)
Sieneke (zangeres)
Yuki Kempees (zanger)
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager

Er zullen 2 uitzendingen per week zijn, op zondag en donderdag geloof ik. Ben benieuwd waar het is opgenomen!
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 29-08-2021 22:03
46.24% gewijzigd
fashionvictim schreef:
17-10-2021 21:29
Ja, ze hebben het echt niet slim gespeeld. Britte (of Yuki) had de rest ervan moeten overtuigen om "slim' Rene weg te stemmen. Rene had dan zijn immuniteitsring in kunnen zetten en bam, Robbert of Dyantha had eruit gelegen.
Wat gebeurt er dan als degene met de meeste stemmen de immuniteitsring heeft ingezet?
Alle reacties Link kopieren
Altea schreef:
17-10-2021 21:43
Wat gebeurt er dan als degene met de meeste stemmen de immuniteitsring heeft ingezet?
Dan vervallen die stemmen en vertrekt degene met de meeste stemmen.
...
Ik heb respect voor hoe sportief en sterk Saar was toen ze de proef verloren had. Dat siert haar.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het erg jammer dat Saar eruit ligt. Vind haar echt een stoer wijf.

Ik hoop echt op een finale met Yuki, Sterrin en Saar.

Dyantha vind ik zo’n niet leuk mens…..hoop iedere keer dat ze haar eruit stemmen…
Alle reacties Link kopieren
Wat deed die chef bitchy tijdens de eetproef over hoe lekker ze hadden gegeten.
Ik vond mandje nr. 5 echt minder erg dan de geitenogen of geitentong.

Misschien vind Britte het wel best dat yuki eruit gaat?
Alle reacties Link kopieren
marjon1980 schreef:
17-10-2021 21:50
Ik vind het erg jammer dat Saar eruit ligt. Vind haar echt een stoer wijf.

Ik hoop echt op een finale met Yuki, Sterrin en Saar.

Dyantha vind ik zo’n niet leuk mens…..hoop iedere keer dat ze haar eruit stemmen…

O_o
Such fun!1
marjon1980 schreef:
17-10-2021 21:50
Ik vind het erg jammer dat Saar eruit ligt. Vind haar echt een stoer wijf.

Ik hoop echt op een finale met Yuki, Sterrin en Saar.

Dyantha vind ik zo’n niet leuk mens…..hoop iedere keer dat ze haar eruit stemmen…
Weinig kans.
Fishie44 schreef:
17-10-2021 21:54
Wat deed die chef bitchy tijdens de eetproef over hoe lekker ze hadden gegeten.
Ik vind haar sowieso ontzettend onsympathiek overkomen. Heel team blauw vind ik nietszeggend behalve Jan.

Ik had het dus ook wel cool gevonden als Britte met Yuki en René Dyantha weggestemd had. Dan had Britte sowieso heel sterk gestaan in dat team, want ook dikke vriendjes met Robbert.

Hoop echt dat Defano, Dyantha en Sandra die samensmelting niet halen.
Net als elk jaar trok ik de eetproef niet. Heb echt ff een andere kant opgekeken gatver de gatver.
Wat een flauwe opmerking van de verliezer (ik weet niet meer wie het was) was dat trouwens, dat Sylvana blijkbaar gewend is om ballen in haar mond te hebben.
Ik ken trouwens niet iedereen, dus soms ga ik één van de deelnemers googelen en als ik dan zie hoe de vrouwen er uitzien met make-up en styling, dan vind ik ze er bijna altijd veel mooier uitzien in Expeditie Robinson.
Alle reacties Link kopieren
Altea schreef:
18-10-2021 07:37
Wat een flauwe opmerking van de verliezer (ik weet niet meer wie het was) was dat trouwens, dat Sylvana blijkbaar gewend is om ballen in haar mond te hebben.
Dat was inderdaad kinderachtig, Wietze zei dat geloof ik.
Ik weet van andere seizoenen dat er in zo'n oog ook bot zit of iets heel hards in ieder geval, zou het niet gevaarlijk zijn om zoiets in één keer door te slikken?
Alle reacties Link kopieren
Fishie44 schreef:
18-10-2021 13:45
Dat was inderdaad kinderachtig, Wietze zei dat geloof ik.
Ik weet van andere seizoenen dat er in zo'n oog ook bot zit of iets heel hards in ieder geval, zou het niet gevaarlijk zijn om zoiets in één keer door te slikken?
dat is knap, want Wietze zit op een heel ander eiland. Het was René.
En het was gewoon een grap.
Alle reacties Link kopieren
Ah.. goed dat je het rechtzet.

Natuurlijk was het een grap, maar wel een flauwe/makkelijke/kinderachtige.
Alle reacties Link kopieren
Pelle schreef:
18-10-2021 13:52
dat is knap, want Wietze zit op een heel ander eiland. Het was René.
En het was gewoon een grap.
Dit. Kunnen we nergens meer om lachen? Mijn hemel.
Alle reacties Link kopieren
Fishie44 schreef:
18-10-2021 14:19
Ah.. goed dat je het rechtzet.

Natuurlijk was het een grap, maar wel een flauwe/makkelijke/kinderachtige.
hij is cabaretier he. Ik vind die ook niet allemaal even grappig
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me altijd afvraag bij zo'n eetproef, toevallig niet bij deze.
Maar in voorgaande seizoenen zat er vaak iets bij waarvan dan gezegd werd: jullie moeten er goed op kauwen.
Ik denk dan altijd: ja, doei. Ik zou het gewoon helemaal doorslikken als het me zou lukken. In je maag zit zoutzuur. Daar gaat het echt wel dood hoor.
Denken jullie dat ook?
Rocking schreef:
18-10-2021 14:51
Dit. Kunnen we nergens meer om lachen? Mijn hemel.
Niet om dit soort dom geneuzel.
Alle reacties Link kopieren
bartjes schreef:
18-10-2021 15:14
Wat ik me altijd afvraag bij zo'n eetproef, toevallig niet bij deze.
Maar in voorgaande seizoenen zat er vaak iets bij waarvan dan gezegd werd: jullie moeten er goed op kauwen.
Ik denk dan altijd: ja, doei. Ik zou het gewoon helemaal doorslikken als het me zou lukken. In je maag zit zoutzuur. Daar gaat het echt wel dood hoor.
Denken jullie dat ook?
dat was ook de tactiek van Defano met die reepjes van koeienmaag volgens mij. Maar zo'n oog of testikel is best groot o_o
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het wel een goeie opmerking.. ;-D

Blij dat Annemiek had gewonnen, had ik echt niet verwacht.. Al zie ik liever anderen vertrekken dan Saar.

Van mij mag Robbert er echt uit, heb niets met hem en vind het geen Robinson. Jammer dat hij niet moest eten, had ik wel willen zien.

Binnenkort zal er wel een proef komen op afvallerseiland en dat er maar 1 ofzo door mag naar de samensmelting.. Ben benieuwd!
bartjes schreef:
18-10-2021 15:14
Wat ik me altijd afvraag bij zo'n eetproef, toevallig niet bij deze.
Maar in voorgaande seizoenen zat er vaak iets bij waarvan dan gezegd werd: jullie moeten er goed op kauwen.
Ik denk dan altijd: ja, doei. Ik zou het gewoon helemaal doorslikken als het me zou lukken. In je maag zit zoutzuur. Daar gaat het echt wel dood hoor.
Denken jullie dat ook?
Ik zou niet alles door kunnen slikken, maar die stukjes maag bijvoorbeeld leken niet zo groot, dus daar zou ik niet op gaan kauwen. Neus dichtknijpen, slikken en weg.

Ik weet niet of levend eten dood is door het maagzuur voordat het schade aan kan richten van binnen.
Alle reacties Link kopieren
Altea schreef:
18-10-2021 15:20
Ik zou niet alles door kunnen slikken, maar die stukjes maag bijvoorbeeld leken niet zo groot, dus daar zou ik niet op gaan kauwen. Neus dichtknijpen, slikken en weg.

Ik weet niet of levend eten dood is door het maagzuur voordat het schade aan kan richten van binnen.
levend eten? bedoel je rauw misschien? Alles was echt wel dood
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
18-10-2021 15:22
levend eten? bedoel je rauw misschien? Alles was echt wel dood
Niet altijd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
18-10-2021 15:16
dat was ook de tactiek van Defano met die reepjes van koeienmaag volgens mij. Maar zo'n oog of testikel is best groot o_o
Ja, klopt. Maar er was nu niet gezegd jullie moeten er goed op kauwen.

Dat zeggen ze wel bij zo'n embryo ei.
Dan denk ik altijd dat zeggen jullie gewoon voor het grote kokhals effect, niet omdat het zo gevaarlijk is. Een beetje uit sadistisch oogpunt vanuit de productie.

Ik zou dan eigenwijs toch proberen zo snel mogelijk door te slikken. Als ik er überhaupt al aan zou beginnen.

Ik heb ook altijd medelijden met de verliezers. Heb je die gorigheid gegeten en dan is het nog voor niks ook.

En zouden dit echt kroatische delicatessen zijn geweest? Of zeggen ze dat gewoon.
Zo'n embryo ei is wel echt een delicatesse.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nog steeds maar heb eigenlijk geen idee waarom ik kijk.
Ik vind de proeven wel lang duren en dat eeuwige gejank ben ik ook wel zat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven