Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2021

13-08-2021 13:21 1808 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 29 augustus start het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson.

Deze deelnemers zijn tot nu toe bekendgemaakt:
Stefano Keizers (cabaretier)
Jasmine Sendar (actrice)
Jan van Halst (oud-voetballer)
Eva van de Wijdeven (actrice)
Défano Holwijn (rapper)
Annemiek Koekoek (Boer zoekt vrouw)
Britte Lagcher (actrice)
Robbert Rodenburg (YouTuber)
Dyantha Brooks (Shownieuws)
Jasper Demollin (acteur)
Sandra Ysbrandy (tv-kok)
Sterrin Smalbrugge (ecologe en herpetologe)
John de Bever (zanger)
Sylvana IJsselmuide (presentatrice)
René van Meurs (cabaretier)
Dennis Schouten (verslaggever)
Sieneke (zangeres)
Yuki Kempees (zanger)
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager

Er zullen 2 uitzendingen per week zijn, op zondag en donderdag geloof ik. Ben benieuwd waar het is opgenomen!
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 29-08-2021 22:03
46.24% gewijzigd
Ik begrijp Jasmine niet. Na het toneelstuk van Britte had ik gewoon toegezegd en vervolgens was ik all in op Yuki gegaan. Jasmine had toch geen schijn van kans en dat was haar enige kans. Ze had kunnen gokken en dan hopen dat ze de laatste proef voor de halve finale zou winnen.

Ik vond het spel van Britte echt te ver gaan. Vooral omdat ze die verbaasde blik ook nog tijdens de uitslag van de stemming vast hield. Dan denk ik: heb dan gewoon de ballen om te zeggen: het was eten of gegeten worden. Sorry.
Maar doe niet alsof je verbaasd bent.
Sowieso ben ik wel klaar met dat kinderlijke gedrag van haar. Die taart, die reactie bij die octopus. Ze mag er heel snel uit. Sowieso krijgen ze wel echt belachelijk veel eten dit seizoen of ligt dat aan mij?

Anouk gun inmiddels wel echt de finale. Ik vond haar in het begin irritant, maar ze verdient het wel gewoon. Wat een doorzettertje!

Sandra mag er wat betreft ook echt enorm snel uit. Echt jammer dat die proeven nu zo in haar straatje zijn. Vind haar heel nietszeggend.

Hoop wel dat er nog laatste samensmelting komt. En hoop op een finale met Yuki, Jayjay en Anouk.
Miss_Travel schreef:
01-12-2021 19:04
Ik vond het spel van Britte echt te ver gaan. Vooral omdat ze die verbaasde blik ook nog tijdens de uitslag van de stemming vast hield. Dan denk ik: heb dan gewoon de ballen om te zeggen: het was eten of gegeten worden. Sorry.
Maar doe niet alsof je verbaasd bent.
Sowieso ben ik wel klaar met dat kinderlijke gedrag van haar. Die taart, die reactie bij die octopus.
Dat Britte zo blij was over haar verjaardag en de taart vond ik wel oké, maar dat huilen in de biechtstoel vond ik dan wel weer kinderachtig.
Altea schreef:
01-12-2021 19:18
Dat Britte zo blij was over haar verjaardag en de taart vond ik wel oké, maar dat huilen in de biechtstoel vond ik dan wel weer kinderachtig.
Dat geloof ik dan wel weer. Denk dat er gewoon veel emotie los komt in zo'n spel.
Miss_Travel schreef:
01-12-2021 19:25
Dat geloof ik dan wel weer. Denk dat er gewoon veel emotie los komt in zo'n spel.
Als je het spel zo speelt als Britte moet je zelf niet huilen, vind ik eigenlijk, maar oké, als ik zo weinig eten krijg zou ik overal om moeten huilen.
Altea schreef:
01-12-2021 20:10
Als je het spel zo speelt als Britte moet je zelf niet huilen, vind ik eigenlijk, maar oké, als ik zo weinig eten krijg zou ik overal om moeten huilen.
Zit wat in😁
Alle reacties Link kopieren
Miss_Travel schreef:
01-12-2021 19:04

Sowieso krijgen ze wel echt belachelijk veel eten dit seizoen of ligt dat aan mij?

Ik denk dat het medisch gezien noodzakelijk is. Er is hier ook extreem minder eten dan op de Filipijnen (?). Daar was altijd wel fruit en veel meer vis. Daarnaast was de temperatuur beter. Hier vangen ze af en toe een visje en ze vinden uien, maar daar houdt het ook mee op. Daarnaast is het kouder vooral aan het begin, dat heeft ook meer energie gevreten.
Alle reacties Link kopieren
Woord van 8 letters: Robinson?
Eric07 schreef:
02-12-2021 20:58
Woord van 8 letters: Robinson?
Nee, dat kan toch niet? Er kunnen toch geen dubbele letters in het woord zitten?
Alle reacties Link kopieren
Leuke proef: zoeken naar iets dat er niet is :-D
De Q kan wel aan de kant waarschijnlijk.
Knap van Bo. Ze komt echt in de finale als het zo doorgaat.
Oh sorry, ze heet Do.
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Doei Annemiek
Alle reacties Link kopieren
Annemiek !!! Yes!!
Sorry, maar ik vond haar niet echt leuk.
Leukere mensen blijven er nu over.
Ik vind het jammer.
Alle reacties Link kopieren
Altea schreef:
02-12-2021 21:07
Knap van Do. Ze komt echt in de finale als het zo doorgaat.
Zou het haar ook echt gunnen
Alle reacties Link kopieren
Ik van nu Annemiek wel oké. Geen problemen mee.
Jasmine ziet er wel heel mooi uit bij Eilandpraat.
Alle reacties Link kopieren
Ik herkende jasmine eerst niet bij eilandprsat door haar kapsel. Annemiek vind ik er ook heel mooi uitzien.
Alle reacties Link kopieren
Altea schreef:
02-12-2021 21:28
Ik vind het jammer.
Ik ook. Vind Do niks aan.
Alle reacties Link kopieren
Vond het wel vreemd dat ze tijdens de na praat niets zeiden over de nare manier hoe Jasmine er uit is gestemd. Heel Twitter en Instagram ging los, maar nu was het de kans om jasmine te vragen wat ze er van vond en werd er niet over gesproken.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, raar dat ze het daar niet over hebben gehad. Misschien willen ze eerst met Britte er over hebben als ze donderdag eruit gaat ;-D

Jammer dat Annemiek eruit is.. en heerlijk hoe ze los ging op al dat eten, gezonde boerenmeid zonder poespas. Ik hou ervan!
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat Britte en Sandra nog afvallen.
Persoonlijk zou ik een finale met JJ, Anouk en Robert wel leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
JJ sowieso in de finale. Voor de rest maakt het me niet meer uit aangezien de beste Robinsons al naar huis zijn...
Alle reacties Link kopieren
Het was wel tijd voor Annemiek om te gaan. Ik vind Jayjay en Robert leuk en Do is gewoon echt goed bezig. Dus van deze 4 is het goed dat ze er uit is.

Klopt het nu dat dit eiland nog 4 mensen heeft en het andere 3? Ze zullen nu toch mensen samen moeten gaan voegen òf winnaarseiland afschaffen. Anders valt er weinig te stemmen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven