Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 12

28-04-2022 12:39 3007 berichten
Hier praten we verder over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommy vloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Marianka schreef:
27-05-2022 08:18
AM..ben benieuwd hoe ze overkomen in dar tv programma.
Als er iemand niet met de generatie na ons bezig is dan zijn hun het wel.
Dat wordt zonder twijfel een "mijn kinderen werken in de zorg, die wassen straks jouw billen"-verhaal.
Polgara schreef:
27-05-2022 07:18
Ik lees hier af en toe zijdelings wat mee. Waar kan ik die Wendy vinden waar het nu over gaat? :)
wendy_wylenzek
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit nu al tof staan bij Wendy. Kun je nagaan als zij straks naar een kapper is geweest en het leuk heeft laten knippen en evt heeft laten kleuren. :hyper: Ik ben zelf geen fan van dreads. Vind het altijd een beetje smoezelig ogen. Maar geloof wel dat Wendy ze goed verzorgde. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
27-05-2022 09:33
Dat wordt zonder twijfel een "mijn kinderen werken in de zorg, die wassen straks jouw billen"-verhaal.
Pfff ja, dat denk ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Frederique schreef:
27-05-2022 09:30
Heb een tijdje hier niet meer meegelezen en AM ontvolgd, want voorspelbaar en saai...

Lijkt het nou zo, of negeert AM deze ochtend Jet volledig die tegen haar iets zegt om richting Lot te lopen en tegen haar te gaan praten?
AM negeer Jet inderdaad straal en richt zich alleen op Lot. Gebeurt helaas vaker.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
27-05-2022 09:33
Dat wordt zonder twijfel een "mijn kinderen werken in de zorg, die wassen straks jouw billen"-verhaal.

Ze heeft wel een punt, want Nederland vergrijst in dramatisch rap tempo :biggrin:

Wendy ziet er leuk uit met het haar zo; meer volume bovenop. Ik vond de dread trouwens ook erg leuk bij haar. Volgens mij kan zij zo ongeveer alles wel hebben qua kapsel.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Wat staat het Wendy goed!
RainyDays schreef:
27-05-2022 10:13
Ze heeft wel een punt, want Nederland vergrijst in dramatisch rap tempo :biggrin:
Ehm, Jim werkt/leert in de zorg, en misschien Julia?
Sam niet en de rest is nog te jong.
1 of 2 op de 8 in de zorg is niet hetzelfde als "mijn kinderen werken in de zorg". Wat ik denk dat ze gaat zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Lekker joh, die motor met zoveel lawaai aanslingeren. En dat 's avonds laat. Dat vind ik wel echt asociaal hoor. Fijn dat jij vrij bent, maar je buren moeten wellicht gewoon werken de dag erna.
Ik vind dat gedoe met de motors ook aso. AM zei laatst tegen Jim dat ze hem altijd vanaf het begin van de straat al hoorde aankomen, vanwege het knallen. En tegenwoordig is dat zo´n beetje elke dag.
Een van de jongens van Schelvis heeft opeens een veel leuker kapsel. Beetje gel zit erin en het is al een heel ander gezicht.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan1 schreef:
27-05-2022 11:57
Een van de jongens van Schelvis heeft opeens een veel leuker kapsel. Beetje gel zit erin en het is al een heel ander gezicht.
Nou he, staat leuk!
Alle reacties Link kopieren
Maarten gaat met 4 kinderen boodschappen doen.. AM kan echt niet mee want die moet een weekmenu maken. En de kinderen konden natuurlijk ook absoluut niet even bij AM blijven.

Die man moet wel overspannen zijn als ie terug komt :-D

Voor de kinderen is het natuurlijk wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
27-05-2022 10:18
Ehm, Jim werkt/leert in de zorg, en misschien Julia?
Sam niet en de rest is nog te jong.
1 of 2 op de 8 in de zorg is niet hetzelfde als "mijn kinderen werken in de zorg". Wat ik denk dat ze gaat zeggen.

Nee dat ben ik met je eens. Ze moet het werken in de zorg niet generaliseren ten aanzien van alle acht de kinderen, want dat klopt niet.

Maar ik bedoelde ook dat het krijgen van veel kinderen misschien milieutechnisch niet vriendelijk is, maar dat het - gezien de enorme vergrijzing die er in Nederland al is en die nog veel erger gaat worden - niet zo slecht is als er meer kinderen komen.

Niet alleen als medewerkers in de zorg, maar gewoon als deelnemers op de arbeidsmarkt. Omdat de AOW wel betaald moet kunnen blijven worden en dat wordt steeds lastiger als de verhouding werkenden/gepensioneerden steeds schever wordt.

Maargoed dat is een beetje off topic, maar ik dacht ik vul nog even aan wat ik ermee bedoelde.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk inderdaad, die motoren. Ik zou er helemaal gek van worden. Even optrekken en wegrijden is nog tot daar aan toe, maar lawaai maken en uitstellen om te vertrekken is wel echt super irritant.
Here am I in my little bubble
Hocuspocus schreef:
27-05-2022 12:05
Maarten gaat met 4 kinderen boodschappen doen.. AM kan echt niet mee want die moet een weekmenu maken. En de kinderen konden natuurlijk ook absoluut niet even bij AM blijven.

Die man moet wel overspannen zijn als ie terug komt :-D

Voor de kinderen is het natuurlijk wel leuk.
Ik snap niet waarom er weer vier kinderen mee moeten. Dezelfde vier als die altijd samen met AM op pad gaan.
Wat meer individuele aandacht is voor elk kind goed.
Ga met alleen demeiden, of Jet. Of doe eens gek en neem Saar en Lot mee, of Suus en Jet.
Rosalind* schreef:
27-05-2022 12:18
Of doe eens gek en neem Saar en Lot mee, of Suus en Jet.
Nu zeg je wel iets heel gewaagds ;-D.

Maar positief: ze gingen gelukkig gewoon op de fiets (2 kinderen passen natuurlijk niet op de brommer).
Die motoren vond ik ook niet zo netjes gisterenavond. Ik snap sowieso niet waarom je je motor start en dan blijft wachten en niet andersom.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
27-05-2022 12:18
Ik snap niet waarom er weer vier kinderen mee moeten. Dezelfde vier als die altijd samen met AM op pad gaan.
Wat meer individuele aandacht is voor elk kind goed.
Ga met alleen demeiden, of Jet. Of doe eens gek en neem Saar en Lot mee, of Suus en Jet.
Precies dat. Een kind mee en de rest thuis kan natuurlijk prima.
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
27-05-2022 13:08
Precies dat. Een kind mee en de rest thuis kan natuurlijk prima.
Heel apart idd.

Wat zal het voor Wendy heerlijk voelen met douchen!
Doorenvogel schreef:
27-05-2022 08:45
Ik vind het haar zo al leuk. Niets meer aan doen.
Dat vind ik ook. Veel beter dan die dreads.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
27-05-2022 11:43
Ik vind dat gedoe met de motors ook aso. AM zei laatst tegen Jim dat ze hem altijd vanaf het begin van de straat al hoorde aankomen, vanwege het knallen. En tegenwoordig is dat zo´n beetje elke dag.
Leuk als het je buren zijn bij deze herrie.
Alle reacties Link kopieren
Pippo4321 schreef:
27-05-2022 13:48
Leuk als het je buren zijn bij deze herrie.
Ikke ikke ikke en de rest kan stikke bij de fam Geerts.

Denk dat Lot ook nog wel eens een verwend bijdehandje kan worden. Wordt behandeld als een prinsesje, ten koste van vooral Jet.
Alle reacties Link kopieren
Marianka schreef:
27-05-2022 14:13

Denk dat Lot ook nog wel eens een verwend bijdehandje kan worden. Wordt behandeld als een prinsesje, ten koste van vooral Jet.
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen krijgen. Iedereen vind Lot geweldig om te zien (ik ook hoor) en dat uit zich door steeds maar met haar bezig zijn en ik zie regelmatig dat ze haar zin krijgt, of dat alles moeten wijken zodra Lot in beeld is, denk vanmorgen aan Jet. Maar ik denk dat dat wel vaker gebeurt met de jongste in een groot gezin kijk maar naar Junior bij de fam. N. Dus ik ben benieuwd hoe dat over een aantal jaar is.
Alle reacties Link kopieren
Marianka schreef:
27-05-2022 14:13
Ikke ikke ikke en de rest kan stikke bij de fam Geerts.

Denk dat Lot ook nog wel eens een verwend bijdehandje kan worden. Wordt behandeld als een prinsesje, ten koste van vooral Jet.
Werd me zostraks ook duidelijk bij het elastieken. Lot loopt er doorheen en staat er middenin en AM corrigeert het niet. Ze maakt er een grapje van.
Lekker dan als je dreumes zusje de hele tijd door je spel heel waggelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven