Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 12

28-04-2022 12:39 3007 berichten
Hier praten we verder over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommy vloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
En we zitten vol! Rosalind, open je een nieuwe?
Alle reacties Link kopieren
Ik zal wel ouderwets zijn maar ik zou mijn kinderen niet in badkleding over straat laten fietsen.
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
15-06-2022 17:53
Ik zal wel ouderwets zijn maar ik zou mijn kinderen niet in badkleding over straat laten fietsen.
Waarom niet dan? Voor een klein stukje toch niet zo erg?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel onder de indruk van AMs oppompkwaliteiten, want ik vind een supboard oppompen echt een hele zware klus (zweet op mijn rug en voorhoofd). Vooral de laatste bar is vreselijk. Ik zou dat dus niet doen voor een klein uitje naar het strandje en dan weer leeg lopen en mee naar huis.
Samarkand schreef:
15-06-2022 17:55
Ik ben wel onder de indruk van AMs oppompkwaliteiten, want ik vind een supboard oppompen echt een hele zware klus (zweet op mijn rug en voorhoofd). Vooral de laatste bar is vreselijk. Ik zou dat dus niet doen voor een klein uitje naar het strandje en dan weer leeg lopen en mee naar huis.
Ik heb zelfs geïnvesteerd in een elektrische pomp, omdat ik het echt de horror vindt, dat oppompen. Ik ben een half uur bezig en ik heb dan het zweet in mijn onderbroek.
entertainment/familievloggers-deel-13/l ... ges/490893
Snaky schreef:
15-06-2022 17:53
Ik zal wel ouderwets zijn maar ik zou mijn kinderen niet in badkleding over straat laten fietsen.
Ik ook niet. Maar ik zou ze ook niet met ontbloot bovenlichaam laten eten zoals ik de jongens van de Schelvisjes wel eens zie doen. (En misschien heb ik een selectief geheugen en is dat bij mijn jongens vroeger ook wel eens gebeurd hoor ;-) ) Dat is in ieder geval te lang geleden om het me te herinneren haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven