Entertainment alle pijlers

Farmville - DEEL 2

01-03-2010 18:02 1940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.

Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.

Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.

Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:

- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick

- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.

Veel succes met 'boeren'!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
Hmm, ik dacht maar 50 items. Komt goed uit..

Ik heb per ongeluk iemands farmville berichten geblokkeerd, ik zie helemaal niets meer van die persoon. Ik heb al lopen zoeken maar krijg het niet meer goed. Iemand van jullie een idee?

Hoe kunnen we je vinden Noorz?
Begrijp ik het nu goed dat je je farm weer kunt upgraden als je 5 buren toevoegd?
quote:dolfje schreef op 07 juli 2010 @ 22:20:

Begrijp ik het nu goed dat je je farm weer kunt upgraden als je 5 buren toevoegd?En 2 miljoen coins...
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik sta hier op viva met mijn viva naam, borodini borodinisen, en ik vind het geen probleem als mensen een vriendschapsverzoek doen om buren te worden ( daarvoor heb ik een Viva account gemaakt ) , maar zég even in je berichtje wie je bent. Ik weet namelijk niet uit mijn hoofd wie Jannie de bruin is , of Arie van drimmelen. En die accepteer ik dus niet zomaar. ( Deze namen zijn verzonnen btw )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:tonkje schreef op 07 juli 2010 @ 22:48:

[...]

En 2 miljoen coins...Oh dat is wel veel.....
quote:dolfje schreef op 07 juli 2010 @ 22:20:

Begrijp ik het nu goed dat je je farm weer kunt upgraden als je 5 buren toevoegd?

Nee, het ligt er aan hoeveel buren je al hebt. Ik heb er 67, en kan pas upgraden bij 81.

Dus zoek je nog buren of weet je nog iemand in jouw lijst die nog wel interesse heeft: roept u maar!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb een stel van die lelijke kabouters gekregen, m'n schuurtje zit vol dus ik wil er eigenlijk wel vanaf.

Heb ik die later in het spel nog nodig of kan ik die gewoon verkopen?
Volgens mij kan je die verkopen.

Ik heb nu genoeg buren om te kunnen upgraden maar heb geen 2 miljoen..
2 miljoen?!

Ik zit te sparen voor een expansion á 250.000, heb het daar al moeilijk mee.
quote:noahtb schreef op 08 juli 2010 @ 20:03:

Ik heb een stel van die lelijke kabouters gekregen, m'n schuurtje zit vol dus ik wil er eigenlijk wel vanaf.

Heb ik die later in het spel nog nodig of kan ik die gewoon verkopen?Lekker verkopen die laven
quote:borodini schreef op 07 juli 2010 @ 23:54:

Ik sta hier op viva met mijn viva naam, borodini borodinisen, en ik vind het geen probleem als mensen een vriendschapsverzoek doen om buren te worden ( daarvoor heb ik een Viva account gemaakt ) , maar zég even in je berichtje wie je bent. Ik weet namelijk niet uit mijn hoofd wie Jannie de bruin is , of Arie van drimmelen. En die accepteer ik dus niet zomaar. ( Deze namen zijn verzonnen btw )Arie van Drimmelen is trouwens een leuke naam:P
quote:misschicken schreef op 09 juli 2010 @ 00:03:

[...]

Lekker verkopen die laven ik vind ze juist zo leuk die kabouters...jammmer dat je ze niet kunt doorgeven
Inderdaad jammer, heb net 5 van die lelijkerTs verkocht .
Wat ik eigenlijk wilde vragen; soms wil ik een collectible of ei nemen maar dan krijg ik de melding "you can not celebrate your own reward" (of zoiets) terwijl ik er niets mee van doen heb.

Hebben meer mensen hier last van?

Nog een bug; ik kan bij niemand langs op de farm. Als ik naar iemand toe wil word ik terug gelinkt naar m'n eigen boerderie.
Dat 'cannot celebrate your own reward' heb ik ook wel eens, heel raar. Soms lukt het dan wel door naar het prikbord van diegene te gaan (dus op de betreffende naam bij het ei o.i.d. te klikken) en dan alsnog de actie doen.
Vandaag is het weer huilen met de pet op daar in boerenland...

Net mijn pompoenen moeten unwitheren en kunnen zaaien maar kom nu nergens meer op.
Dolfje, heb je het al geprobeerd via Google Chrome of Firefox?
Ik gebruik standaard Firefox, op IE loopt het programma niet bij mij.

Die toolbar heb ik er ook weer afgegooit omdat het zoveel van m'n cpuspeed trok dat ik m'n pc verder niet meer kon gebruiken.
Heeft iemand enig idee hoe je de mededelingen weer op de startpagina ziet verschijnen? Een kennis van mij heeft ooit per ongeluk op 'verbergen' gedrukt en nu vallen er dus geen eieren en collectibles etc te scoren, waardoor haar lol er vanaf is.

Ik heb al bij 'toepassingen' gekeken en alles aangeklikt wat ik ook heb staan, o.a. bij Farmville. Maar er verschijnt nog steeds niets...
quote:himalaya schreef op 10 juli 2010 @ 21:43:

Heeft iemand enig idee hoe je de mededelingen weer op de startpagina ziet verschijnen? Een kennis van mij heeft ooit per ongeluk op 'verbergen' gedrukt en nu vallen er dus geen eieren en collectibles etc te scoren, waardoor haar lol er vanaf is.

Ik heb al bij 'toepassingen' gekeken en alles aangeklikt wat ik ook heb staan, o.a. bij Farmville. Maar er verschijnt nog steeds niets...J. v. D (weet niet of dat haar echte naam is, dus maar even zo) heeft een schitterende tekst geplaatst bij de groep van de Boederettes, een hele handleiding hoe je dat ongedaan kan maken. Dus; even naar groepen aan de linkerkant van je scherm, daar de boederette's opzoeken
Propje én JvD, jullie zijn fantastisch!!!

Ik had zelf al heel veel bij 'account' gezocht en aangeklikt, maar nooit gedacht dat ik het onder 'vrienden' moest zoeken.

Bedankt!!
Wat is dat met die "Tuscan Wedding"?

Ik heb allerlei dingen in m'n giftbox zitten die naar een "Wedding Tent" moeten maar die kan ik nergens vinden.
Die was aan het begin van de actie te koop in de markt (en volgens mij kreeg je hem 1x cadeau) maar dat is het stomme van FV: er worden nog wel items voor weggegeven, maar je kunt er niets meer mee want de tent is niet meer te koop.

Als je voldoende olijven, melk, eieren en truffels had kon je die inruilen voor dingen: een taart, een fontein, een butterfly-struik, een party-schaap en een scheve toren van Pisa. Allemaal ter decoratie (behalve het schaap). Veel mensen hebben hem al snel weer weg gedaan, hij was te kitscherig voor woorden

Ik zou je spullen (eieren, truffels, melk en olijven) voor die tuscan wedding maar verkopen, je kunt er niets meer mee.
Fraai, heb ik van al die dingen 10 zitten sparen .

Daarom vroeg ik al hoeveel er in je giftbox past.

Dank je!
Lekker weg mikken, zal niet lang duren of je kunt weer wat bij elkaar sparen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven