Entertainment alle pijlers

Film gezocht.

18-11-2019 00:57 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben me suf aan het googelen maar kan het niet vinden.
In de film speelt een psychotische dakloze man. Door de film heen zoekt hij naar een sleutel. Ik kan me verder niet veel herinneren helaas. Aan het einde vraagt iemand of "dit ze zijn' en krijgt hij een bijtring met plastic sleutels er aan. Dan blijkt dat zijn psychose veroorzaakt is door het vergeten van zijn kleine kind op de achterbank van zijn auto. Wie o wie.

(kind is dus overleden en als hij de autodeur opentrekt valt er die ring uit)
Ik heb geen idee, maar als je een bijzondere film zoekt met een dergelijke inhoud, dan zou ik een naar The Fisherking kijken, met Robin Williams en Jeff Bridges, dat is een film om nooit te vergeten.
The Keyman (2001).

https://m.imdb.com/title/tt0284233/
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
18-11-2019 01:10
Ik heb geen idee, maar als je een bijzondere film zoekt met een dergelijke inhoud, dan zou ik een naar The Fisherking kijken, met Robin Williams en Jeff Bridges, dat is een film om nooit te vergeten.
Idd, ook een steengoeie film. Maar niet degene die ik zoek.
Vooral het einde waar de puzzelstukjes ineens in elkaar vallen is me bijgebleven. Hij is druk en het is niet zijn dag om kind weg te brengen. Hij wordt in de auto gebeld en racet naar kantoor waar hij vergeet dat hummel nog achterin zit.
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
18-11-2019 01:11
The Keyman (2001).

https://m.imdb.com/title/tt0284233/
Die titel dacht ik ook. Maar er kwam niets uit. Nu nog niet! Pas met het jaartal er bij wel! Dat is 'm. Thanks!
Wel érg obscuur hoor, maar 110 stemmen op IMDB dat zie je niet vaak. :P
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
18-11-2019 01:22
Wel érg obscuur hoor, maar 110 stemmen op IMDB dat zie je niet vaak. :P
:D
RégineFilange schreef:
18-11-2019 01:22
Wel érg obscuur hoor, maar 110 stemmen op IMDB dat zie je niet vaak. :P
Wauw! Hoe wist jij het dan? Goed googlen of ken je de film?
floddertjezoveel schreef:
18-11-2019 01:34
Wauw! Hoe wist jij het dan? Goed googlen of ken je de film?
Heb in het Engels gegoogeld op de woorden movie homeless man, searching key, baby car.

Toen kwamen er een paar links van IMDB, van die films heb ik de userreviews gelezen om te kijken of ik daaruit het plot kon afleiden, en ja. :)
RégineFilange schreef:
18-11-2019 11:20
Heb in het Engels gegoogeld op de woorden movie homeless man, searching key, baby car.

Toen kwamen er een paar links van IMDB, van die films heb ik de userreviews gelezen om te kijken of ik daaruit het plot kon afleiden, en ja. :)
:worship: Knap speurwerk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven