Entertainment alle pijlers

Films en series algemeen (geen spoilers!)

12-11-2019 12:40 2150 berichten
Er is al een Netflix topic, maar er zijn natuurlijk nog veel meer films en series te vinden.

Waar kijk jij momenteel naar, wat raad je anderen aan en waar kijk je naar uit?

Geen spoilers s.v.p., en geef ook even aan wáár je de film of serie kunt kijken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-11-2019 13:49
Reden: Vraag van schrijver
11.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Begonnen aan Making The Cut op Amazon.
Ik hou een zwak voor Heidi en Tim, dus fijn dat ze na Project Runway nu een soortgelijk programma samen hebben.

Wel ouderwets elke week wachten op nieuwe afleveringen, maar dat heeft ook wel wat.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
Unorthodox op Netflix vind ik wel een aanrader! Hebben nu 2 van de 4 afleveringen gezien en ik wil eigenlijk wel verder maar we gaan zo een film kijken dus morgen verder.
Alle reacties Link kopieren Quote
lollypopje schreef:
17-04-2020 16:43
Begonnen aan Making The Cut op Amazon.
Ik hou een zwak voor Heidi en Tim, dus fijn dat ze na Project Runway nu een soortgelijk programma samen hebben.

Wel ouderwets elke week wachten op nieuwe afleveringen, maar dat heeft ook wel wat.
Niet wekelijks, ze hebben het gewoon in twee delen er opgezet. Dus vanavond kijk ik de rest :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
Fauda serie 3 is uit op Netflix.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Saved By the Bell krijgt een reboot (of is het meer een vervolg?). Hier de trailer:

https://www.youtube.com/watch?v=6GzbWrP6h6M
Er komt trouwens ook een serie over The Shining, bij HBO en gemaakt door J.J. Abrams. Dat lijkt me wel interessant.
Ik kijk nu Vera op NPO plus.

Vera is een Britse detective-politieserie gebaseerd op de boeken van de misdaadauteur Ann Cleeves. De hoofdfiguur in deze serie is Detective Chief Inspector Vera Stanhope. Zij is obsessief over haar werk en gedreven door haar eigen demonen. Ze is eenzaam en bekijkt de wereld met bijtende humor, list en moed

10 seizoenen met 4 afleveringen (90 minuten) per seizoen. Iedere aflevering een afgerond verhaal.

https://www.imdb.com/title/tt1693592/
The Night Of, op Ziggo XL in een ruk gekeken. Goed acteerwerk, goed verhaal en mooi gefilmd. Echt een aanrader.

Een student heeft een onverwachte spannende nacht met een onbekende dame. Wat volgt zet zijn hele leven op z'n kop.
Alle reacties Link kopieren Quote
downtown abbey is weer begonnen op BBC first.
lig in een deuk om Maggie smith :lol:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een ander "soort" korte serie,maar daarom niet minder de moeite waard.En mss ook wel omdat het mijn favoriete wandelplek is.En ik daarnaast ook een passie voor films maken heb (wel op een iets bescheidener nivo :biggrin: )
Vanavond op NPO om 20.40 de eerste aflevering van de 4-delige docu-serie ,Het Wad van de Nederlandse natuurfilmmaker Ruben Smit.Hij filmde 5 jaar op het wad en heeft 500 uur aan filmmateriaal.Vanavond het eerste deel,het wad in de winter.
De komende weken telkens een volgend seizoen :-]
nighttripper wijzigde dit bericht op 06-05-2020 20:07
6.24% gewijzigd
Vraag blijft,why is the rum gone?
Alle reacties Link kopieren Quote
Sci-fi_lullaby schreef:
06-05-2020 12:09
The Night Of, op Ziggo XL in een ruk gekeken. Goed acteerwerk, goed verhaal en mooi gefilmd. Echt een aanrader.

Een student heeft een onverwachte spannende nacht met een onbekende dame. Wat volgt zet zijn hele leven op z'n kop.
Serie??? Klinkt interessant...
Account2 schreef:
06-05-2020 18:59
Serie??? Klinkt interessant...
Mini-serie, 8 afleveringen.
Peixe schreef:
18-04-2020 11:42
Ik kijk nu Vera op NPO plus.

Vera is een Britse detective-politieserie gebaseerd op de boeken van de misdaadauteur Ann Cleeves. De hoofdfiguur in deze serie is Detective Chief Inspector Vera Stanhope. Zij is obsessief over haar werk en gedreven door haar eigen demonen. Ze is eenzaam en bekijkt de wereld met bijtende humor, list en moed

10 seizoenen met 4 afleveringen (90 minuten) per seizoen. Iedere aflevering een afgerond verhaal.

https://www.imdb.com/title/tt1693592/
Vera is fijn , ik heb ze ook allemaal uit ondertussen.
Sci-fi_lullaby schreef:
06-05-2020 12:09
The Night Of, op Ziggo XL in een ruk gekeken. Goed acteerwerk, goed verhaal en mooi gefilmd. Echt een aanrader.

Een student heeft een onverwachte spannende nacht met een onbekende dame. Wat volgt zet zijn hele leven op z'n kop.
Die vond ik ook heel erg goed.
Klaar met seizoen 3 van Westworld (Ziggo XL). Ik vond deze beter dan het vorige seizoen, al vlogen ze op het eind weer een beetje uit de bocht. Er schijnt nog een seizoen 4 te komen.
Kent iemand de serie van 12 Monkeys op Netflix? Is dat wat?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk altijd op vrijdag "A million little things" op videoland die woensdag steeds nieuw er op staat.......maar.....zeg niet dat DIT EEN CLIFHANGER IS?!! Whaaaaaaa!
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
08-05-2020 21:24
Klaar met seizoen 3 van Westworld (Ziggo XL). Ik vond deze beter dan het vorige seizoen, al vlogen ze op het eind weer een beetje uit de bocht. Er schijnt nog een seizoen 4 te komen.
Oh wij hebben volgens mij 2 niet afgekeken. Was er klaar mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Account2 schreef:
08-05-2020 21:40
Ik kijk altijd op vrijdag "A million little things" op videoland die woensdag steeds nieuw er op staat.......maar.....zeg niet dat DIT EEN CLIFHANGER IS?!! Whaaaaaaa!
Ik ga morgen even kijken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dead to me 2 staat nu op Netflix! Zit er weer helemaal in. Ik vind Christina Applegate zo geweldig hierin.
't Is al met al een heel gedoe
dolfje schreef:
08-05-2020 21:53
Oh wij hebben volgens mij 2 niet afgekeken. Was er klaar mee.

Seizoen 2 was veel te ingewikkeld, daar klaagde iedereen over. Was niet te volgen.
Ze hebben het derde seizoen wat simpeler gehouden, al moet je nog steeds wel goed opletten. Het was in ieder geval spannender.
Wat ik wel heel jammer vind is dat het, voor een serie die Westworld heet, verdomd weinig in Westworld afspeelt. :wtf:
Account2 schreef:
08-05-2020 21:40
Ik kijk altijd op vrijdag "A million little things" op videoland die woensdag steeds nieuw er op staat.......maar.....zeg niet dat DIT EEN CLIFHANGER IS?!! Whaaaaaaa!

Heb je gedronken?
RikM schreef:
08-05-2020 21:31
Kent iemand de serie van 12 Monkeys op Netflix? Is dat wat?

Mwoa.. ooit (een paar jaar geleden) mee begonnen maar na een paar afleveringen afgehaakt.


Edit: even op Netflix gekeken hoeveel afleveringen ik het volgehouden heb maar ik zag dat seizoen 1 en 2 eraf zijn.
Nu alleen seizoen 3. Lijkt me raar kijken als je de voorgaande 2 niet gezien hebt.
anoniem_386970 wijzigde dit bericht op 08-05-2020 22:50
31.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
08-05-2020 21:54
Ik ga morgen even kijken!
Yep, ik heb even op internet gekeken. Het is de laatste van het seizoen...zucht...nou dan ga ik voortaan op de vrijdag wel Netflix "Dead to me kijken."
Peixe schreef:
08-05-2020 22:45
Mwoa.. ooit (een paar jaar geleden) mee begonnen maar na een paar afleveringen afgehaakt.
Ja dit had ik ook. Kon me niet genoeg boeien.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven