Entertainment alle pijlers

Films en series algemeen (geen spoilers!)

12-11-2019 12:40 2150 berichten
Er is al een Netflix topic, maar er zijn natuurlijk nog veel meer films en series te vinden.

Waar kijk jij momenteel naar, wat raad je anderen aan en waar kijk je naar uit?

Geen spoilers s.v.p., en geef ook even aan wáár je de film of serie kunt kijken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-11-2019 13:49
Reden: Vraag van schrijver
11.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Moiren schreef:
17-10-2023 14:08
Loki :love:
Ik denk de beste Marvel serie die er is gemaakt.
Helemaal mee eens.
Seizoen 1 was al goed.

Tom Hiddleston is een fenomenale acteur!
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Explorista schreef:
17-10-2023 14:42
Helemaal mee eens.
Seizoen 1 was al goed.

Tom Hiddleston is een fenomenale acteur!
Ik vind 2 nu al beter. En zo heerlijk dat je hem niet kan bingen. Geeft veel meer rust en kijkplezier :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Explorista schreef:
17-10-2023 12:58
Eens.

Alle drie de seizoenen zijn leuk.
Steve Martin, Martin Short en Selena Gomez: wonderbaarlijk goede combi.

In seizoen 3 mooie bijrollen. Kijkje achter de schermen in de theaterwereld.

Voor wie denkt dat Selena Gomez zwanger was in seizoen 3: nee, de actrice slikt bepaalde medicijnen, waardoor ze aankomt.
ze hebben echt mega Chemistry samen, de overige personages zijn ook leuk , Bunny & Howard zijn mijn favorieten. iedere afl zeiden we "wie denk jij dat de dader is?''

ik dacht dat het door haar ziekte kwam(ze lijdt aan lupus)


baal dat Schitt Creek alleen op HBO is, heb op vakantie een paar afleveringen gezien en ik ben fan, Catherine O'Hara is een fantasische actrice en ik heb een crush op Dan Levy dat hij gay is vergeten we even :hihi:

S22 van Law&Order SVU is er op prime :cheer:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was helemaal weg van The fall of the House of Usher. Enige kennis van de verhalen van Edgar Allan Poe is wel nuttig maar niet noodzakelijk. Briljant in elkaar gezet met prachtig acteerwerk en veel verrassingen.
Ik ben sowieso een Poe-fan dus heb dubbel genoten.
Te zien op Netflix.
Rouge__ schreef:
18-10-2023 13:15
baal dat Schitt Creek alleen op HBO is, heb op vakantie een paar afleveringen gezien en ik ben fan, Catherine O'Hara is een fantasische actrice en ik heb een crush op Dan Levy dat hij gay is vergeten we even :hihi:

Die is fantastisch inderdaad. Ik weet niet hoe je het noemt wat zij doen in die serie (satire denk ik? of droge humor?) maar zij heeft dat echt tot een kunst verheven.
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
18-10-2023 14:22
Die is fantastisch inderdaad. Ik weet niet hoe je het noemt wat zij doen in die serie (satire denk ik? of droge humor?) maar zij heeft dat echt tot een kunst verheven.
I :heart: her. die vrouw heeft het allemaal , ik denk vooral saire idd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ze heeft veel van dat soort films gedaan ook met Eugene Levy. Kijk ook eens naar Best in Show en A Mighty Wind. Hilarisch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn man heeft 3 maanden apple TV (nog maar twee weken over) en dus kan ik eindelijk verder met The Morning Show en Servant. Al zal ik een kortdurende abbo moeten nemen om ze weer af te zien.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
18-10-2023 15:43
Mijn man heeft 3 maanden apple TV (nog maar twee weken over) en dus kan ik eindelijk verder met The Morning Show en Servant. Al zal ik een kortdurende abbo moeten nemen om ze weer af te zien.
Ik vond op Apple tv Ted Lasso erg leuk (zelf geen abonnement, gekeken toen ik een paar weken in het huis van vrienden was).
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
17-10-2023 11:53
Only muders in the building op Disney + wat een leuke serie hen genoten
Die kijken wij ook maar zitten pas in seizoen 1 nog. Heel leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
18-10-2023 13:15
ik dacht dat het door haar ziekte kwam(ze lijdt aan lupus)
(...)
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-10-2023 07:23
Reden: Spoiler, het is niet de bedoeling om spoilers te plaatsen!
50.18% gewijzigd
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Explorista schreef:
18-10-2023 21:30
Nou weg verrassing :|
Alle reacties Link kopieren Quote
Zeggen dat Brendan Fraser in film -piep- speelt is spoileren.

Wat een armoe.
explorista wijzigde dit bericht op 19-10-2023 09:44
74.11% gewijzigd
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja jammer maar helaas. Hopelijk vergeet ik het snel :P
Alle reacties Link kopieren Quote
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-10-2023 07:24
Reden: Spoiler en reactie verwijderd
99.31% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
WAAAAAAT?

Namen van acteurs noemen is spoileren?

Nou, je hebt me gestaft
en de mods hebben me een waarschuwing gegeven.

Fijne dag verder.
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
juist.... :-[
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat zijn die hoofdrolspelers van Heartstoppers toch een scheetjes. Wat een fijne queer positieve serie. Minder uitbundig dan Euphorhia. Typisch Brits. Mooi.
It won't stop until you wise up
Alle reacties Link kopieren Quote
Campanula schreef:
19-10-2023 21:21
Wat zijn die hoofdrolspelers van Heartstoppers toch een scheetjes. Wat een fijne queer positieve serie. Minder uitbundig dan Euphorhia. Typisch Brits. Mooi.
Is daar alweer een nieuw seizoen van?
Alle reacties Link kopieren Quote
Elizabethie schreef:
20-10-2023 09:42
Is daar alweer een nieuw seizoen van?

Er zijn 2 seizoenen. 2e was in augustus online bij Netflix. 3e komt volgend jaar.
It won't stop until you wise up
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ook Disney en vind Only Murders in the building echt zo geweldig leuk. Heb het zo uitgekeken die drie seizoenen. Je vliegt er echt doorheen en het drietal heeft inderdaad een geweldige chemie samen.
Ik heb er echt van genoten.

Loki heb ik een seizoen gezien en toen vond ik het wel mooi geweest, vond het niet bijzonder. The Falcon en the Winter soldier vond ik wel oke en die Black Widow serie ook wel.

The Mandalorian vond ik 2 seizoenen best leuk maar seizoen 3 viel me enorm tegen.
Iemand nog tips voor Disney series? Lost ben ik nu weer aan het terug kijken, dat is ook jaren geleden en blijft echt goed.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.
Miss_Edwards schreef:
20-10-2023 10:22
Ik heb ook Disney en vind Only Murders in the building echt zo geweldig leuk. Heb het zo uitgekeken die drie seizoenen. Je vliegt er echt doorheen en het drietal heeft inderdaad een geweldige chemie samen.
Ik heb er echt van genoten.
Ik vind het een aardige serie voor niet nadenken en de was vouwen, maar meer ook niet. Het leek veelbelovend, maar het niveau van een goede whodunnit wordt bij lange na niet gehaald.
Alle reacties Link kopieren Quote
Miss_Edwards schreef:
20-10-2023 10:22
Ik heb ook Disney en vind Only Murders in the building echt zo geweldig leuk. Heb het zo uitgekeken die drie seizoenen. Je vliegt er echt doorheen en het drietal heeft inderdaad een geweldige chemie samen.
Ik heb er echt van genoten.

Loki heb ik een seizoen gezien en toen vond ik het wel mooi geweest, vond het niet bijzonder. The Falcon en the Winter soldier vond ik wel oke en die Black Widow serie ook wel.

The Mandalorian vond ik 2 seizoenen best leuk maar seizoen 3 viel me enorm tegen.
Iemand nog tips voor Disney series? Lost ben ik nu weer aan het terug kijken, dat is ook jaren geleden en blijft echt goed.
The Killing al gekeken? Laatst weer eens (voor de zoveelste keer) gekeken, blijft zo ontzettend goed.

The Clearing was ook wel goed. Gaat over een sekte.
People are people, so why should it be?
You and I should get along so awfully
Alle reacties Link kopieren Quote
Vast al genoemd, ik vond de serie Exit heel vermakelijk. Over 4 ontzettende rijke Noorse klootzakken die steeds verder gaan in hun extreme gedrag, uit verveling en door drugs. En over hoe hun vrouwen daarmee omgaan.

Ik vond het heel goed geacteerd, mooi gefilmd, en het heeft ook best grappige of onverwachte plotwendingen. En is minder dan The Wolf of Wallstreet een verheerlijking van dat soort asociale klootzakken en gold diggers.

Te zien bij NPO Plus.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren Quote
"Misschien een beetje overbodig dit maar zijn jullie bekend met de HBO misdaadseries The Sopranos en The Wire? Ze zijn al oud maar worden nog steeds gezien als twee van de beste series ooit gemaakt. Als je ze nog niet kent, zeker de moeite waard!
Beide zijn te zien bij Ziggo Movies & Series XL."

Voor wie The Sopranos leuk vond, raad ik Lilyhammer op Netflix aan. Een soort spin-off met een van die mannetjes die (moord)klusjes moest opruimen voor de baas, al blijft het volgens mij onduidelijk of het echt een spin-off is van The Sopranos, of 'zomaar' een Amerikaanse maffioos die zijn mensen heeft verlinkt aan de politie / FBI en die daardoor in witness protection is beland. Hij kiest geen tropisch eiland, maar die Noorse plaats Lillehammer omdat hij die zo mooi vond tijdens de Olympische winterspelen. (Dit zijn allemaal bekende gegevens meteen bij het begin van de serie Lilyhammer dus geen spoilers.)

Lilyhammer gaat over hoe die maffioos vervolgens zijn leven opbouwt in Lillehammer, maar wel op de enige manier die hij kent. In een setting van slaperig, braaf Noors stadje, met van die heerlijke Scandinavische understated humor en sulligheid. Ik heb zo vaak hardop zitten lachen bij die serie.

Ik las dat de naam van een acteur verraden als spoiler wordt gezien (???) maar als je Lilyhammer gaat kijken, zoek dan ook even op waar die hoofdrolspeler nog meer bekend van is (hint: muziek).
You can never have too many hats, gloves and shoes

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven