Entertainment alle pijlers

Flatteuze/onflatteuze celebs fototopic

04-03-2023 21:55 2016 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
VGM1980 schreef:
10-11-2024 09:48
Dat ligt dan toch aan die vent dat hij al op zoek is naar een andere dame terwijl hij net vader is geworden? Hoezo is dat haar schuld.
Had dat niet te maken met dat liedje 'Yes and ?" te maken?
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Prinses Amalia zag er prachtig uit in haar robe op het staatsbanket. De ontwerper is Tadashi Shoji. Het diadeem dat ze draagt is het exemplaar dat Maxima tijdens haar huwelijksdag droeg. Aan haar halsketting had wel een hanger gemogen vind ik persoonlijk, dan was het beter in balans met de jurk.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Maxima was ook prachtig in een Jan Taminiau.
Afbeelding
Hier haar binnenpretlachje. Zo leuk en veel spontaner.
Afbeelding
Vanaf eind juli worden er weer egeltjes geboren, zorg voor een schuilplekje in je tuin, en een klein en laag bakje water. Nooit melk. Dank je wel.
Nog wat celebjes uit de showbizz dan:

Selena Gomez en Ariana Grande kwamen elkaar tegen bij een lunch.
Afbeelding
Cardi B. ging luchtig gekleed winkelen.
Afbeelding
Dua Lipa was haar broek onderweg verloren.
Afbeelding
Idris Elba, Jim Carrey en Keanu Reeves op de rode loper bij de premiere van de Sonic 3 film.
Afbeelding
Blue Ivy, dochter van Beyonce en Jay-Z. Ze oogt veel ouder dan een meisje van 12 in deze jurk.
Afbeelding
Cynthia Erive, stijlvol als altijd.
Afbeelding
Brad Pitt in zijn rol als coureur in de film F1.
Afbeelding
Ik herkende haar niet direct; Sarah Michelle Gellarr.
Afbeelding
Jamie Foxx in een koeientrui.
Afbeelding
JLo, Haar outft vind ik niet zo geweldig, ik zie haar liever in een elegante jurk.
Afbeelding
Paris Hilton, dit vind ik helemaal een goedkope look.
Afbeelding
Vanaf eind juli worden er weer egeltjes geboren, zorg voor een schuilplekje in je tuin, en een klein en laag bakje water. Nooit melk. Dank je wel.
SweetFirefly schreef:
11-12-2024 09:28
Nog wat celebjes uit de showbizz dan:

Blue Ivy, dochter van Beyonce en Jay-Z. Ze oogt veel ouder dan een meisje van 12 in deze jurk.
Afbeelding

Paris Hilton, dit vind ik helemaal een goedkope look.
Afbeelding
Jeetje.. Blue Ivy lijkt wel 22 en geen 12..

Paris is nooit echt classy geweest/gekleed.. vind ik.
ach.. ik doe ook maar wat..
Ah leuk zeg Amalia! :-]
Wat is Amalia een prachtige jonge vrouw geworden zeg.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Cynthia Erive vind een beetje eng met dat kale hoofd en die donkere kleding
Dinsdag ontvingen Max en Lex de Portugese president op de Dam. Ze trotseerde de kou, maar wat een prachtig plaatje was ze weer.
Afbeelding
Afbeelding
Deze foto's zijn nog van november, genomen in Amsterdam vanwege het 750 jarig bestaan van de stad.
Afbeelding
Maxima in een prachtige jas, de broche had niet gehoeven. Wim-Lex oogt lekker losjes zo zonder stropdas en een wat minder formeel pak.
Afbeelding
Nax en de prinsessen. Vooral Ariane vind ik erg goed gekleed. De kleur en het model van haar jas springen er uit en mooie laarzen er onder. Amalia oog leuk maar erg casual gekleed. Alexia heeft de plank mis geslagen, haar jas oog met de donkere kleur erg log.
Afbeelding
Ik vind Ariane zo leuk.
Afbeelding
Hondje Mambo stal de show.
Afbeelding
Bron: RVD
Waarom plaats je de foto's van het koninklijk huis niet in het royal topic?
@SweetFirefly

Blue Ivy is een leuk meisje, maar zo'n enorme gouden jurk moet je met je persoonlijkheid wel aankunnen. Wat is er mis met een lieve onschuldige jurk voor dat meiske? Wees blij dat ze nog niet sexy/vampy 'hoeft' te zijn zou ik denken. Maar ja ik zit dan ook niet in de showbizz.

Cardi B, erg ordinair. Wist je dat je buikspieren ook kunt 'contouren' met make-up? Volgens mij heeft ze dat hier gedaan. Nogal een moeilijke outfit met nog zo'n loshangende denim-lap. Dat suede met witte jasje echter, zou ik zelf wel willen hebben! Wat zou het kosten? :-[
pontipiene wijzigde dit bericht op 12-12-2024 09:21
0.09% gewijzigd
Omdat daar veel minder mensen kijken en het mij ook gaat om de kleding die ze dragen.
Pontipiene schreef:
12-12-2024 09:21
Cardi B, erg ordinair. Wist je dat je buikspieren ook kunt 'contouren' met make-up? Volgens mij heeft ze dat hier gedaan. Nogal een moeilijke outfit met nog zo'n loshangende denim-lap. Dat suede met witte jasje echter, zou ik zelf wel willen hebben! Wat zou het kosten? :-[

Ja, dat jasje is zeker leuk.
Het is van het merk Azzedine Alaïa en kost 5770 dollar.

Afbeelding
Wat moet dat lekker zijn, om zoals onze 'royals' van die dure stoffen te dragen die niet gaan pillen 2 maanden na aankoop. Alleen maar dure spullen, geen kettinkje van de Action, make-up van Essence of een jas van Bershka.
De royals hergebruiken hun kleding wel, dat vind ik erg sterk. Anders is zo'n dure niet pillende japon erg jammer van het geld.
Yakuzakiko schreef:
12-12-2024 14:38
Wat moet dat lekker zijn, om zoals onze 'royals' van die dure stoffen te dragen die niet gaan pillen 2 maanden na aankoop. Alleen maar dure spullen, geen kettinkje van de Action, make-up van Essence of een jas van Bershka.
Klinkt jaloers :proud:
calvijn1 schreef:
12-12-2024 16:02
Klinkt jaloers :proud:
Beetje wel ja! Alleen op de spullen dan hoor.
Yakuzakiko schreef:
Hoewel ik best weleens zo'n jurk zou willen dragen lijkt het mij dus echt niks als je bijna ongelimiteerd spullen kan kopen.
Het wordt dan zo 'gewoon'.
Eten wat de pot schaft, dat is het leven (Oogappels)
Joppie schreef:
12-12-2024 16:30
Hoewel ik best weleens zo'n jurk zou willen dragen lijkt het mij dus echt niks als je bijna ongelimiteerd spullen kan kopen.
Het wordt dan zo 'gewoon'.
Oh, lijkt me heerlijk als ongelimiteerd kopen "gewoon" voor je is. Ja hoor, zou ik prima mee kunnen leven ;-D
Yakuzakiko schreef:
ze hebben ook geregeld kleding ed aan van mainstream ketens hoor.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
apppie schreef:
12-12-2024 16:55
Oh, lijkt me heerlijk als ongelimiteerd kopen "gewoon" voor je is. Ja hoor, zou ik prima mee kunnen leven ;-D
Hahaha mij ook hoor..
ach.. ik doe ook maar wat..
SweetFirefly schreef:
12-12-2024 09:27
Ja, dat jasje is zeker leuk.
Het is van het merk Azzedine Alaïa en kost 5770 dollar.

Afbeelding
:bonk:
Sorry, vind het geen gezicht die look van Cardi B. Zal vast heel trendy zijn met die loshangende bretels van de tuinbroek.

Royals: ik vind de look van Alexia juist de leukste. Ook helemaal in de trendkleur chocolade mousse. En de leukste laarzen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Amalia begint er echt uit te springen! Prachtig. Sowieso mooi gezin, leuk
Afbeelding

Donatella's nieuwe look

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven