Entertainment
alle pijlers
Flatteuze/onflatteuze celebs fototopic
maandag 11 november 2024 om 14:44
Had dat niet te maken met dat liedje 'Yes and ?" te maken?
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
woensdag 11 december 2024 om 09:09
Prinses Amalia zag er prachtig uit in haar robe op het staatsbanket. De ontwerper is Tadashi Shoji. Het diadeem dat ze draagt is het exemplaar dat Maxima tijdens haar huwelijksdag droeg. Aan haar halsketting had wel een hanger gemogen vind ik persoonlijk, dan was het beter in balans met de jurk.
Maxima was ook prachtig in een Jan Taminiau.
Hier haar binnenpretlachje. Zo leuk en veel spontaner.
Maxima was ook prachtig in een Jan Taminiau.
Hier haar binnenpretlachje. Zo leuk en veel spontaner.
Vanaf eind juli worden er weer egeltjes geboren, zorg voor een schuilplekje in je tuin, en een klein en laag bakje water. Nooit melk. Dank je wel.
woensdag 11 december 2024 om 09:28
Nog wat celebjes uit de showbizz dan:
Selena Gomez en Ariana Grande kwamen elkaar tegen bij een lunch.
Cardi B. ging luchtig gekleed winkelen.
Dua Lipa was haar broek onderweg verloren.
Idris Elba, Jim Carrey en Keanu Reeves op de rode loper bij de premiere van de Sonic 3 film.
Blue Ivy, dochter van Beyonce en Jay-Z. Ze oogt veel ouder dan een meisje van 12 in deze jurk.
Cynthia Erive, stijlvol als altijd.
Brad Pitt in zijn rol als coureur in de film F1.
Ik herkende haar niet direct; Sarah Michelle Gellarr.
Jamie Foxx in een koeientrui.
JLo, Haar outft vind ik niet zo geweldig, ik zie haar liever in een elegante jurk.
Paris Hilton, dit vind ik helemaal een goedkope look.
Selena Gomez en Ariana Grande kwamen elkaar tegen bij een lunch.
Cardi B. ging luchtig gekleed winkelen.
Dua Lipa was haar broek onderweg verloren.
Idris Elba, Jim Carrey en Keanu Reeves op de rode loper bij de premiere van de Sonic 3 film.
Blue Ivy, dochter van Beyonce en Jay-Z. Ze oogt veel ouder dan een meisje van 12 in deze jurk.
Cynthia Erive, stijlvol als altijd.
Brad Pitt in zijn rol als coureur in de film F1.
Ik herkende haar niet direct; Sarah Michelle Gellarr.
Jamie Foxx in een koeientrui.
JLo, Haar outft vind ik niet zo geweldig, ik zie haar liever in een elegante jurk.
Vanaf eind juli worden er weer egeltjes geboren, zorg voor een schuilplekje in je tuin, en een klein en laag bakje water. Nooit melk. Dank je wel.
woensdag 11 december 2024 om 14:04
Jeetje.. Blue Ivy lijkt wel 22 en geen 12..SweetFirefly schreef: ↑11-12-2024 09:28Nog wat celebjes uit de showbizz dan:
Paris is nooit echt classy geweest/gekleed.. vind ik.
ach.. ik doe ook maar wat..
donderdag 12 december 2024 om 09:07
donderdag 12 december 2024 om 09:13
Deze foto's zijn nog van november, genomen in Amsterdam vanwege het 750 jarig bestaan van de stad.
Maxima in een prachtige jas, de broche had niet gehoeven. Wim-Lex oogt lekker losjes zo zonder stropdas en een wat minder formeel pak.
Nax en de prinsessen. Vooral Ariane vind ik erg goed gekleed. De kleur en het model van haar jas springen er uit en mooie laarzen er onder. Amalia oog leuk maar erg casual gekleed. Alexia heeft de plank mis geslagen, haar jas oog met de donkere kleur erg log.
Ik vind Ariane zo leuk.
Hondje Mambo stal de show.
Bron: RVD
Maxima in een prachtige jas, de broche had niet gehoeven. Wim-Lex oogt lekker losjes zo zonder stropdas en een wat minder formeel pak.
Nax en de prinsessen. Vooral Ariane vind ik erg goed gekleed. De kleur en het model van haar jas springen er uit en mooie laarzen er onder. Amalia oog leuk maar erg casual gekleed. Alexia heeft de plank mis geslagen, haar jas oog met de donkere kleur erg log.
Ik vind Ariane zo leuk.
Hondje Mambo stal de show.
Bron: RVD
donderdag 12 december 2024 om 09:21
@SweetFirefly
Blue Ivy is een leuk meisje, maar zo'n enorme gouden jurk moet je met je persoonlijkheid wel aankunnen. Wat is er mis met een lieve onschuldige jurk voor dat meiske? Wees blij dat ze nog niet sexy/vampy 'hoeft' te zijn zou ik denken. Maar ja ik zit dan ook niet in de showbizz.
Cardi B, erg ordinair. Wist je dat je buikspieren ook kunt 'contouren' met make-up? Volgens mij heeft ze dat hier gedaan. Nogal een moeilijke outfit met nog zo'n loshangende denim-lap. Dat suede met witte jasje echter, zou ik zelf wel willen hebben! Wat zou het kosten?
Blue Ivy is een leuk meisje, maar zo'n enorme gouden jurk moet je met je persoonlijkheid wel aankunnen. Wat is er mis met een lieve onschuldige jurk voor dat meiske? Wees blij dat ze nog niet sexy/vampy 'hoeft' te zijn zou ik denken. Maar ja ik zit dan ook niet in de showbizz.
Cardi B, erg ordinair. Wist je dat je buikspieren ook kunt 'contouren' met make-up? Volgens mij heeft ze dat hier gedaan. Nogal een moeilijke outfit met nog zo'n loshangende denim-lap. Dat suede met witte jasje echter, zou ik zelf wel willen hebben! Wat zou het kosten?
pontipiene wijzigde dit bericht op 12-12-2024 09:21
0.09% gewijzigd
donderdag 12 december 2024 om 09:21
donderdag 12 december 2024 om 09:27
Pontipiene schreef: ↑12-12-2024 09:21Cardi B, erg ordinair. Wist je dat je buikspieren ook kunt 'contouren' met make-up? Volgens mij heeft ze dat hier gedaan. Nogal een moeilijke outfit met nog zo'n loshangende denim-lap. Dat suede met witte jasje echter, zou ik zelf wel willen hebben! Wat zou het kosten?
Ja, dat jasje is zeker leuk.
Het is van het merk Azzedine Alaïa en kost 5770 dollar.
donderdag 12 december 2024 om 16:02
Klinkt jaloersYakuzakiko schreef: ↑12-12-2024 14:38Wat moet dat lekker zijn, om zoals onze 'royals' van die dure stoffen te dragen die niet gaan pillen 2 maanden na aankoop. Alleen maar dure spullen, geen kettinkje van de Action, make-up van Essence of een jas van Bershka.
Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 12 december 2024 om 16:30
Hoewel ik best weleens zo'n jurk zou willen dragen lijkt het mij dus echt niks als je bijna ongelimiteerd spullen kan kopen.Yakuzakiko schreef: ↑12-12-2024 14:38Wat moet dat lekker zijn, om zoals onze 'royals' van die dure stoffen te dragen die niet gaan pillen 2 maanden na aankoop. Alleen maar dure spullen, geen kettinkje van de Action, make-up van Essence of een jas van Bershka.
Het wordt dan zo 'gewoon'.
Eten wat de pot schaft, dat is het leven (Oogappels)
donderdag 12 december 2024 om 16:55
donderdag 12 december 2024 om 18:51
ze hebben ook geregeld kleding ed aan van mainstream ketens hoor.Yakuzakiko schreef: ↑12-12-2024 14:38Wat moet dat lekker zijn, om zoals onze 'royals' van die dure stoffen te dragen die niet gaan pillen 2 maanden na aankoop. Alleen maar dure spullen, geen kettinkje van de Action, make-up van Essence of een jas van Bershka.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 13 december 2024 om 19:10
SweetFirefly schreef: ↑12-12-2024 09:27Ja, dat jasje is zeker leuk.
Het is van het merk Azzedine Alaïa en kost 5770 dollar.
vrijdag 13 december 2024 om 20:19
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in