Entertainment alle pijlers

Flatteuze/onflatteuze celebs fototopic

04-03-2023 21:55 2016 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Raver schreef:
14-12-2024 15:36
Lindsey

Afbeelding

Afbeelding
Dit vind ik hèt voorbeeld van: dit had iedere bekendheid kunnen zijn. Alles wat haar karakteristiek maakte, is verdwenen en er is een puntgaaf, dertien in een dozijn perfect nietszeggend snoetje voor in de plaats gekomen.
Ik zou haar hier in geen honderd jaar uitgehaald hebben. Is dat nou schoonheid? Het lijkt AI gegenereerd.
Jufjoke schreef:
14-12-2024 17:50
Dit vind ik hèt voorbeeld van: dit had iedere bekendheid kunnen zijn. Alles wat haar karakteristiek maakte, is verdwenen en er is een puntgaaf, dertien in een dozijn perfect nietszeggend snoetje voor in de plaats gekomen.
Ik zou haar hier in geen honderd jaar uitgehaald hebben. Is dat nou schoonheid? Het lijkt AI gegenereerd.
Ik herken haar wel meteen, maar ben ietwat verbaasd hoe goed ze tegenwoordig de scalpel hanteren. Verder vind ik het allemaal bullshit, de hele plastische chirurgie industrie en niemand erop vooruitgaan uiteindelijk, zeker wanneer al de eigenheid verdwenen is. Net alsof je naar een haast zielloos omhulsel kijkt. Laatst zag ik een real housewife (Dorit), en ik dacht duidelijk te zien dat ze aan het lachen was, maar dat kon echt niet gezien de gitzwarte situatie waarin ze toen zat.
Dat vind ik dus echt om te janken.
Kristin Chenoweth die momenteel in een film met Lindsey Lohan speelt is ook vaak bij de botox/ filler dokter geweest.
Eten wat de pot schaft, dat is het leven (Oogappels)
Raver schreef:
15-12-2024 10:02
Ik herken haar wel meteen, maar ben ietwat verbaasd hoe goed ze tegenwoordig de scalpel hanteren. Verder vind ik het allemaal bullshit, de hele plastische chirurgie industrie en niemand erop vooruitgaan uiteindelijk, zeker wanneer al de eigenheid verdwenen is. Net alsof je naar een haast zielloos omhulsel kijkt. Laatst zag ik een real housewife (Dorit), en ik dacht duidelijk te zien dat ze aan het lachen was, maar dat kon echt niet gezien de gitzwarte situatie waarin ze toen zat.
Dat vind ik dus echt om te janken.
Zielloos! Dat is het perfecte woord wat mij betreft.
Leuke foto van Halina
Afbeelding
Zeker een leuke foto van Halina, dat haar staat haar heel goed!
Heeft iemand die film al gezien trouwens, is het wat?
Ik vind Lindsay Lohan er heel gemaakt uitzien, maar ik vind het wel ontzettend mooi gemaakt hoor. Doe mij zo'n dokter.
Yakuzakiko schreef:
16-12-2024 10:53
Leuke foto van Halina
Afbeelding
Ik vind het leuk voor haar dat ze steeds succesvoller wordt in de VS.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Metallover schreef:
16-12-2024 14:08
Zeker een leuke foto van Halina, dat haar staat haar heel goed!
Heeft iemand die film al gezien trouwens, is het wat?

Hij is nog niet uit, ergens in januari dacht ik.
Such fun!1
Ohh ik vind Halina zo leuk! En ik kijk zoooo uit naar die film! Het is een soort erotische thriller vanuit vrouwelijk perspectief, met humor. Lijkt mij geweldig.
Zal ik deze maar even hier plaatsen? Lewis Hamilton (Formule 1-coureur) is verkozen tot GQ Style Champion 2024.

Foto's van de kandidaten hier: https://www.gq.com/story/gq-style-championships-2024

Daniel Craig heeft niet gewonnen.

Afbeelding
O_O waar is die charme van James Bond gebleven joh!
En z’n benen, for that matter
Such fun!1
Ik denk dat ie graag van z'n James Bond imago af wil :D

Afbeelding
Hij blijft lekker :heart:
Kleed hem met liefde uit die sneue outfits 8-)
Ik kom uit Ironië, dat ligt aan de Sarcastische Zee.
MarindaH schreef:
23-12-2024 08:15
En z’n benen, for that matter
:HA:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven