Flatteuze/onflatteuze celebs fototopic
donderdag 13 november 2025 om 11:37
Evert Santegoeds zou door de manager van Sylvie Meis gebeld zijn omdat hij een niet zo flatteuze foto van Sylvie wilde plaatsten. Het gaat om deze foto waarbij Santegoeds schreef dat het hem deed denken aan Marijke Helwegen.

Onderstaande foto's zijn van dezelfde avond, ze zag er prachtig uit in een robe in een beeldschone kleur.

Onderstaande foto's zijn van dezelfde avond, ze zag er prachtig uit in een robe in een beeldschone kleur.

Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
donderdag 13 november 2025 om 13:40
Denk meteen aan het Barbra Streisand effect. Net als die onflatteuze foto van Beyonce ooit. Als de foto niet gevraagd was om te censureren, zou het vast minder gedeeld worden, haha.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Streisandeffect
donderdag 13 november 2025 om 14:06
Toen moest ik even kijken natuurlijk. Zo'n gelaatsuitdrukking heb je misschien net 1 seconde en als dan net iemand dat moment vangt, tsja.chocolol schreef: ↑13-11-2025 13:40Denk meteen aan het Barbra Streisand effect. Net als die onflatteuze foto van Beyonce ooit. Als de foto niet gevraagd was om te censureren, zou het vast minder gedeeld worden, haha.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
donderdag 13 november 2025 om 22:19
Oei, wat heeft ze gedaan? Ze lijkt inderdaad niet meer op zich zelf.NogsteedsSlekire schreef: ↑13-11-2025 11:56Ik vind ook dat ze er mooi uitziet hoor, maar ze lijkt helemaal niet meer op sylvie meis.
Wat bevreemdend om te zien....
vrijdag 14 november 2025 om 15:33
Ik denk een ooglidcorrectie waarvan aan de neuszijdes teveel huid is weggehaald. En anders misschien een andere make-up techniek van de ogen.
Gérard Joling kreeg ook van die poppenogen na zijn ooglidcorrectie.
vrijdag 21 november 2025 om 08:25
vrijdag 21 november 2025 om 14:26
Ze heeft ooit wel een liedje gemaakt over body positivity met een maatje meer.
Dan mag je kennelijk nooit meer afvallen daarna.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 21 november 2025 om 14:32
wie weetMaleficent schreef: ↑21-11-2025 14:26Ze heeft ooit wel een liedje gemaakt over body positivity met een maatje meer.
Dan mag je kennelijk nooit meer afvallen daarna.![]()
Relax we're all crazy, it's not a competition
vrijdag 21 november 2025 om 17:42
Zolang Meghan Trainor blij is dan is dat fijn voor haar. Maar het liedje waarmee ze doorgebroken heeft vind ik geen body positivity:
I'm bringing booty back
Go ahead and tell them skinny b*tches that
Nah, I'm just playin', I know you think you're fat
But I'm here to tell ya
Every inch of you is perfect from the bottom to the top
Yeah, my momma she told me, "Don't worry about your size"
She says boys like a little more booty to hold at night
You know I won't be no stick figure silicone Barbie doll
Ook al staat er dat 'i'm just playin', laat de opmerkingen over stick figures en skinny b*tches gewoon thuis!
I'm bringing booty back
Go ahead and tell them skinny b*tches that
Nah, I'm just playin', I know you think you're fat
But I'm here to tell ya
Every inch of you is perfect from the bottom to the top
Yeah, my momma she told me, "Don't worry about your size"
She says boys like a little more booty to hold at night
You know I won't be no stick figure silicone Barbie doll
Ook al staat er dat 'i'm just playin', laat de opmerkingen over stick figures en skinny b*tches gewoon thuis!
vrijdag 21 november 2025 om 18:06
Daarom schreef ik ook body positivity voor een maatje meer.It-is-joysjuhhh schreef: ↑21-11-2025 17:42Zolang Meghan Trainor blij is dan is dat fijn voor haar. Maar het liedje waarmee ze doorgebroken heeft vind ik geen body positivity:
anders had ik dat wel weggelaten
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 21 november 2025 om 23:32
Mijn frustratie is vooral naar Meghan gericht, al leest ze dit natuurlijk zelf niet. Natuurlijk zijn gemene en aanvallende opmerkingen over uiterlijk altijd stom en verdient ze dat niet, ook al doet ze het zelf ook. Maar dat knaagt voor mij toch wel ergens als ze dit zo roept.
De Beyoncé foto blijft leuk. Lekker echt en ze zit helemaal in haar optreden!
De Beyoncé foto blijft leuk. Lekker echt en ze zit helemaal in haar optreden!
woensdag 3 december 2025 om 15:07
Celebtime!
Austin Butler had zin in popcorn. Beetje aftands jasje met versleten mouwen. Evengoed is de man een plaatje om te zien.

Rihanna en Rocky. Oeh, wat heeft Rihanna aan? Een soort gevederde pet en een vrij vormeloze top. De kleur is wel prachtig overigens.

Miley Cyrus gaat weer trouwen en wel met deze Maxx Morandus. Miley is een knappe dame, de tatoeages vind ik storend, maar goed, dat is mijn mening.
Maxx heeft een voluptueuze coupe.

Benson Boone, het is vast hip maar ik hou niet van jumpsuits en al helemaal niet als ze mouwloos zijn. Sorry Benson.

Zoey Deutch en Eva Victor. Bij Zoey moet ik aan de amerikaanse Pino (Big bird) denken en het pak van Eva lijkt wel van skai.

Tori Spelling met een paar van haar kinderen. Wat ze aan heeft vind ik niet zo flatteus.

Tori van dichtbij met Brian Austin Green.

Kristen Stweard, lekker door de weeks casual, geen typische Chanellook.

Cyntia Erivo, ik vind haar altijd lekker 'anders'. Goede jas heeft ze aan, mooie hoed ook.

Sharon en Kelly Osbourne. Ozempic did his work.

Rebel Wilson in een mooi velours pak. Perfect voor kerst.

Nicole Richie en Joel Madden hadden hun outfits op elkaar afgestemd.

Prins William houdt wel van een potje poolen.

Meghan Trainor. Niet meer zo naturel.

Jamie Lee Curtis en Emma Mackay. De jurk van Jamie is erg mooi afgewerkt, mooie halsuitsnijding en plooi voor.

Alejandra Silva (?) en Richard Gere. Prachtig colbert heeft hij aan al trekt het knoopje wel bij het knoopsgat.

Mel B. Dan ben je zo mooi en dan trek je dit aan. Mel, Mel, dat kan veel eleganter.

Hugh Jackson en Kate Hudson hebben lol. En Kate heeft ook een mooie robe aan.

De Jonas Brothers. Waar Kevin en Nick vlot ogen in hun pak is dat van Joe veel te groot.

Swizz Beatz (hij ging toch vreemd?) en Alicia Keys. Allebei goed gekleed.
Dat dan weer wel.

Rihanna weer. Wel echt een popstar hier. Gaaf jack.

Chris Hemsworth, leuk dit pak in deze kleur met het gilet.

Orlando Bloom zet zich in voor een goed doel.

Sharon Stone. Inmiddels 67. Nog steeds een prachtig gezicht. De kleding vind ik minder, zwart maakt hard en wat ze draagt is zo vormeloos.

William en Catherine en Paddington. in zijn blauwe houtje touwtje jas en rode hoed. Cute!
Austin Butler had zin in popcorn. Beetje aftands jasje met versleten mouwen. Evengoed is de man een plaatje om te zien.

Rihanna en Rocky. Oeh, wat heeft Rihanna aan? Een soort gevederde pet en een vrij vormeloze top. De kleur is wel prachtig overigens.

Miley Cyrus gaat weer trouwen en wel met deze Maxx Morandus. Miley is een knappe dame, de tatoeages vind ik storend, maar goed, dat is mijn mening.
Maxx heeft een voluptueuze coupe.

Benson Boone, het is vast hip maar ik hou niet van jumpsuits en al helemaal niet als ze mouwloos zijn. Sorry Benson.

Zoey Deutch en Eva Victor. Bij Zoey moet ik aan de amerikaanse Pino (Big bird) denken en het pak van Eva lijkt wel van skai.

Tori Spelling met een paar van haar kinderen. Wat ze aan heeft vind ik niet zo flatteus.

Tori van dichtbij met Brian Austin Green.

Kristen Stweard, lekker door de weeks casual, geen typische Chanellook.

Cyntia Erivo, ik vind haar altijd lekker 'anders'. Goede jas heeft ze aan, mooie hoed ook.

Sharon en Kelly Osbourne. Ozempic did his work.

Rebel Wilson in een mooi velours pak. Perfect voor kerst.

Nicole Richie en Joel Madden hadden hun outfits op elkaar afgestemd.

Prins William houdt wel van een potje poolen.

Meghan Trainor. Niet meer zo naturel.

Jamie Lee Curtis en Emma Mackay. De jurk van Jamie is erg mooi afgewerkt, mooie halsuitsnijding en plooi voor.

Alejandra Silva (?) en Richard Gere. Prachtig colbert heeft hij aan al trekt het knoopje wel bij het knoopsgat.

Mel B. Dan ben je zo mooi en dan trek je dit aan. Mel, Mel, dat kan veel eleganter.

Hugh Jackson en Kate Hudson hebben lol. En Kate heeft ook een mooie robe aan.

De Jonas Brothers. Waar Kevin en Nick vlot ogen in hun pak is dat van Joe veel te groot.

Swizz Beatz (hij ging toch vreemd?) en Alicia Keys. Allebei goed gekleed.
Dat dan weer wel.

Rihanna weer. Wel echt een popstar hier. Gaaf jack.

Chris Hemsworth, leuk dit pak in deze kleur met het gilet.

Orlando Bloom zet zich in voor een goed doel.

Sharon Stone. Inmiddels 67. Nog steeds een prachtig gezicht. De kleding vind ik minder, zwart maakt hard en wat ze draagt is zo vormeloos.

William en Catherine en Paddington. in zijn blauwe houtje touwtje jas en rode hoed. Cute!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in