Entertainment alle pijlers

Flatteuze & onflatteuze celebs & wannabe-celebs

16-05-2016 21:34 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is zowat vol, dus hier weer verder!







Met alvast veel dank voor alle plaatjes plakkers van de Queen of the funny faces!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik zie trouwens dat de arme nanny op deze feestelijke dag nog steeds in bruin nanny-uniform moest komen opdraven.
Alle reacties Link kopieren
http://cdn.images.express.co.uk/img/dyn ... 941565.jpg

Dat 2 broers er zo verschillend uit kunnen zien. En waar voorheen de broer van Harry het stuk van de familie was, is hij - in mijn ogen - stukken minder hot.

Heerlijke verstand op nul en blik op oneindige plaatjes. Dank!
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
09-05-2017 09:20
De vader van Paris is een Engels acteur Blanket is wel zijn zoon dacht ik via een draagmoeder.


Ik heb ook altijd gedacht dat zijn kinderen echt niet zijn biologische kinderen waren. Ze hebben helemaal geen trekken van hem en zijn zo blank als het maar kan.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kan ik weer plaatjes plakken.
Het filmfestival in Cannes had weer volop rode loper momenten. Van superchique tot casual en alles er tussen in. Hoewel niet alle jurken geweldig zijn vind ik er ook niet echte gedrochten bij zitten. Toch een van de meest stijlvolle momenten.

Afbeelding

[img]https://vg-images.condecdn.net/image/O9 ... rop/810img]
anoniem_74380 wijzigde dit bericht op 25-05-2017 09:18
21.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kut, nee te vroeg gejuicht.....toch geen plaatjes. Stom forum!
hiltje schreef:
25-05-2017 09:14
Volgens mij kan ik weer plaatjes plakken.
Het filmfestival in Cannes had weer volop rode loper momenten. Van superchique tot casual en alles er tussen in. Hoewel niet alle jurken geweldig zijn vind ik er ook niet echte gedrochten bij zitten. Toch een van de meest stijlvolle momenten.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
hiltje schreef:
25-05-2017 09:14
Volgens mij kan ik weer plaatjes plakken.
Het filmfestival in Cannes had weer volop rode loper momenten. Van superchique tot casual en alles er tussen in. Hoewel niet alle jurken geweldig zijn vind ik er ook niet echte gedrochten bij zitten. Toch een van de meest stijlvolle momenten.

Afbeelding

[img]https://vg-images.condecdn.net/image/O9 ... rop/810img]
Er ontbrak een [/] in deze regel
[img]https://vg-images.condecdn.net/image/O9 ... rop/810img] <<<die dus
Als je op het plaatjesicoon drukt gaat de curser automatisch naar het midden ervan waar je de link moet plakken. Maar om deze te plakken moet je weer op die curser gaan staan en dan gaat het vaak fout en wordt t plaatje niet goed geplakt. Makkelijker is dan om eerst een return of een spatie te doen zodat de voor- [ img ] en de achter- [ /img ] iets van elkaar staan, waardoor het makkelijker is de link ertussen te plakken. (Hoop dat ik het duidelijk uitleg).
Afbeelding

Ook uit Cannes. Práchtig! Maar hoe kun je hier normaal mee zitten?
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
25-05-2017 10:30
Ook uit Cannes. Práchtig! Maar hoe kun je hier normaal mee zitten?
Zitten? Lopen is al een hele overgave. Of staat ze op een Hooverboard?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Afbeelding

Gingen ze naar een begrafenis?
Afbeelding

Haha American horror story.
Alle reacties Link kopieren
Ttass30 schreef:
25-05-2017 10:57
Afbeelding

Haha American horror story.
:rofl:
Ttass30 schreef:
25-05-2017 10:56
Afbeelding

Gingen ze naar een begrafenis?

Nee dat is verplichte dresscode bij een bezoek aan de paus.

Ik moet wel lachen om al die photoshops die hier bij verschijnen zoals die ene die jij postte tas :proud:
Alleen gekroonde Koninginnen van Katholieke huize dragen wit bij een bezoek aan de Paus ( l honneur du blanc heet dat meen ik ) en anders dragen de dames zwart.
Herstel: privilege du blanc :blond:
Alle reacties Link kopieren
De Trumpdames wel een sluier bij de paus maar geen hoofddoek in Saudi-Arabie. Had wel beleefder geweest.
Alle reacties Link kopieren
Prachtige bruidsjurk van Pippa!

10.000 x mooier dan die blote jurken bij TLC. Soms zo ordinair. Die bruiden willen perse sexy zijn met een decollete. Dat subtiel veel aantrekkelijker is hebben veel vrouwen geen idee van.
amarna schreef:
25-05-2017 12:37
De Trumpdames wel een sluier bij de paus maar geen hoofddoek in Saudi-Arabie. Had wel beleefder geweest.
En dan zijn hoofddeksels niet eens meer verplicht in de katholieke kerk, in tegenstelling tot in Saudi.

Ik snap sowieso niet waarom veel dames die de paus ontmoeten (waaronder onze eigen koningin) zich in volledig in zwart kant, inclusief sluier, hullen. Je gaat op bezoek bij de paus, niet naar de begrafenis van je echtgenoot die is overleden in de Spaanse burgeroorlog in 1937...
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
25-05-2017 10:30
Afbeelding

Ook uit Cannes. Práchtig! Maar hoe kun je hier normaal mee zitten?
Zit een stoeltje ingebouwd; wat zeg ik - een hele eethoek.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
the-dowager schreef:
25-05-2017 15:02
En dan zijn hoofddeksels niet eens meer verplicht in de katholieke kerk, in tegenstelling tot in Saudi.

Ik snap sowieso niet waarom veel dames die de paus ontmoeten (waaronder onze eigen koningin) zich in volledig in zwart kant, inclusief sluier, hullen. Je gaat op bezoek bij de paus, niet naar de begrafenis van je echtgenoot die is overleden in de Spaanse burgeroorlog in 1937...
Het is een teken van nederigheid. In principe zou de kleding zelfs gepast eenvoudig moeten zijn. Soberheid past de gelegenheid.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
25-05-2017 16:33
Het is een teken van nederigheid. In principe zou de kleding zelfs gepast eenvoudig moeten zijn. Soberheid past de gelegenheid.
Ah, maar gepast eenvoudig is een kledingstijl die ik volledig zou begrijpen. Zoals Angelina Jolie, Amal Clooney, Angela Merkel en Letitzia van Spanje. Ivanka en Melania met hun zwarte, kanten jurkjes, pareltjes en sluiertjes vind ik eerder overkomen alsof ze naar een verkleedfeestje gaan als Spaanse weduwe dan alsof ze op werkbezoek zijn.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En nog even een pareltje van koningin Sofia van Spanjes "ingetogen" outfit:
Afbeelding
SweetFirefly schreef:
08-05-2017 22:15
ATWT..... ik was weg van Mike Kasnoff. Die met Rosanna ging. En ook met haar zus Carly.
Ik had eerlijk gezegd best 'n crush op Dr. Reid Oliver :flirting:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Iemand een plaatje van mijn absolute crush van ATWT? Mark Collier..yummie!
(Kan nog geen plaatjes plakken)
Ozo.
Ook weer tekenend dat de paus overal lacht behalve bij het bezoek van de Trumps.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven