Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
Alle reacties Link kopieren
Nou en of! Wat hebben we een plezier gehad! Maar ik vermaak me nu ook uitstekend met Dora hoor. :)
Ik vind hier dingen van.
Nu opeens een gokverslaving?
Sabeltandcavia schreef:
09-10-2019 19:50
Moeten we het nog hebben over het optreden van de gtst-cast bij Dancing with the Stars? Of hebben jullie dat net als ik verdrongen?
Ik ben er voor in therapie. Mijn tenen staan er nog krom van.
Domme kut, net goed.
Kwebbeltje91 schreef:
09-10-2019 20:16
Aysen werd gered door een man, toen ze ontvoerd werd door de ontvoerders van Zjanine. (volg je hem nog?) Daarna stuurde ze een berichtje naar Alex dat ze voor onbepaalde tijd wegging.

Dilan vertelde dat ze (tijdelijk) weg wilde uit de serie omdat ze ook bezig is met theater enzo.
Ik hoop wel dat ze terugkomt. Zij was 1 van de redenen dat ik het nog wel eens keek.
Aha, twee essentiële zaken die ik heb gemist en er daardoor niks meer van begreep. In Meerdijk is het al snel 'uit het oog, uit het hart'. Totdat er een nieuw personage komt, een personage terug komt of een personage vertrekt. Dan hebben ze al die tijd innig contact gehouden met iedereen in het buitenland.
Ik heb Amerika gebeld of ze ALSTUBLIEFT Kimberly aan willen nemen.
Meteen gezegd dat haar talenten veel beter tot uiting komen met Jojo, Valentijn, Amir, Lucas, Janine en Bing aan haar zijde.

Ze gingen erover nadenken.
:D

Strakke actie, Lotte! Ze hoeven niet per se internationaal bekend te worden. Nationaal is ook al héél prima.
Ik vind hier dingen van.
RoosOpJeHoed schreef:
10-10-2019 11:25
Aha, twee essentiële zaken die ik heb gemist en er daardoor niks meer van begreep. In Meerdijk is het al snel 'uit het oog, uit het hart'. Totdat er een nieuw personage komt, een personage terug komt of een personage vertrekt. Dan hebben ze al die tijd innig contact gehouden met iedereen in het buitenland.
Ha inderdaad.
Weet je wat mij ook steeds opvalt? Dat Nola en Manu kennelijk altijd druk zijn boven, of beneden op banken springen. Tenzij ze ziek zijn. Doe ff iets realistischer denk ik dan.. kleuren of tv, of iPad tegenwoordig, maar niet alsof ze alleen maar van die spring - opwindpoppetjes zijn 🤦‍♀️🤦‍♀️
Never stop making wishes♡
Het klinkt wel erg Jip en Janneke inderdaad.

- Hee, hee hee, wat moet dat? Met je schoenen op de bank en springen? Je weet best dat dat niet mag!
- Ja maar ... het regent. En we weten niets te doen!
- Nou, dan spelen jullie vadertje en moedertje.
- Heh nee. Niks leuk!

etc etc
Ik vind hier dingen van.
wat een gezeik met die naaimachine zeg... Zo’n groot bedrijf en dan maar 1 naaimachine voor de pasmodellen? de gemiddelde hobbynaaister heeft er meer. en iedereen weet toch dat je zo’n elastisch stofje met een lockmachine stikt... :facepalm: :rofl:
Don't cry, buy a bag and move on.
Manu zou toch ook maar tijdelijk bij Bing zijn? En waar is Ravi de hele dag dan?
Wat zou het mooi zijn als de kijkers mochten stemmen over het verdere verloop van de verhaallijnen.

BEL 0909001 Als Valentijn direct op het vliegtuig naar Curaçao gezet moet worden
BEL 0909002 Als Rover met Kimberley moet ophoepelen naar Amerika
BEL 0909003 Als Rik een nekhernia moet krijgen
BEL 0909004 Als Bing .... (ik kan even niets bedenken voor Bing maar weg moet hij)
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
16-10-2019 20:44
Wat zou het mooi zijn als de kijkers mochten stemmen over het verdere verloop van de verhaallijnen.

Sabeltandcavia schreef:
16-10-2019 20:44

BEL 0909001 Als Valentijn direct op het vliegtuig naar Curaçao gezet moet worden
BEL 0909002 Als Rover met Kimberley moet ophoepelen naar Amerika
BEL 0909004 Als Bing .... (ik kan even niets bedenken voor Bing maar weg moet hij)
Goed idee ik vul aan.
BEL 0909005 Als Nina per direct wordt ontvoerd door aliens.
BEL 090006 Als Lucas moet worden verscheurd door een beer
BEL 0909007 Als Lucas moet worden opgegeten door een haai
BEL 0909008 Als Lucas moet worden gevoerd aan een krokodil
BEL 0909009 Als Lucas een enkele reis naar de Bermuda driehoek moet maken
BEL 0909010 Als Lucas een hele lange wandeling over een korte pier moet maken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Geweldig Charlotte! Wat een keuze. Vul je puntje vier ook nog even aan? Jij bent hier goed in.
Ik vind hier dingen van.
Bel 0909004 Als Je wilt dat Bing struikelt terwijl hij nog snel voor de bus wil oversteken, terwijl de buschauffeur net achterom kijkt omdat er iemand over z’n nek gaat.
Als emetofoob ga ik daar niet op stemmen, al klinkt het eerste gedeelte heel goed.
Ik vind hier dingen van.
Oh, maar als jij emetofobie hebt, is Rik jouw ideale partner.

Die kan niet over z’n nek gaan.
:D
Ik vind hier dingen van.
Lotte35 schreef:
17-10-2019 16:01
Bel 0909004 Als Je wilt dat Bing struikelt terwijl hij nog snel voor de bus wil oversteken, terwijl de buschauffeur net achterom kijkt omdat er iemand over z’n nek gaat.
:HA: :thumbsup:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat vinden jullie van Billy die Shanty de koning geeft? En Nina die steeds enger wordt? En ohja de kindjes waren weer druk
Never stop making wishes♡
Ik ben wel blij dat Nina Daan besprongen heeft, anders had ik het zelf gedaan
Ik heb Ludo zijn kluskleren gevonden (zoom even in op de stropdas)

Afbeelding
Ik vind hier dingen van.
Bevallen in de woonkamer in een gedeeld huis. Ach ja, waarom niet :roll:
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven