gtst code app
vrijdag 5 juli 2013 om 21:40
Voor codes voor de app
Bevindingen en ideeen. Wie jij denkt dat er tepletter valt waarom en wie het gedaan zal hebben?
Mijn bevinding nu
Code 1 is 4745 of 4547 7454 zo iets een combinatie van die 4 getalen
Code 2 is droom
Aysen zoekt op de laptop hoe ze een paracute onklaar kan maken. Maar dan was het denk ik voor bing. En dus dan heeft iemand een verkeerd nummer gepakt?
Bevindingen en ideeen. Wie jij denkt dat er tepletter valt waarom en wie het gedaan zal hebben?
Mijn bevinding nu
Code 1 is 4745 of 4547 7454 zo iets een combinatie van die 4 getalen
Code 2 is droom
Aysen zoekt op de laptop hoe ze een paracute onklaar kan maken. Maar dan was het denk ik voor bing. En dus dan heeft iemand een verkeerd nummer gepakt?
donderdag 22 augustus 2013 om 11:02
quote:anno1984 schreef op 21 augustus 2013 @ 17:57:
En vergeet niet dat we dan Biejanka weer maanden zien uithuilen om het verlies van haar broer bij haar kikkerverzameling en de daarop volgende huwelijkscrisis weer tot een nieuwe ronde vreemdgaan leidt. Waar dan in het geheim weer een nieuw kind uit voortkomt die ons volgende zomer vermaakt met inspirerende filmpjes en spannende schuifpuzzels.
Hij zal wel niet worden opgebaard in de huiskamer.
Staat zo armoeiig; die geplette zooi op de salontafel.
En vergeet niet dat we dan Biejanka weer maanden zien uithuilen om het verlies van haar broer bij haar kikkerverzameling en de daarop volgende huwelijkscrisis weer tot een nieuwe ronde vreemdgaan leidt. Waar dan in het geheim weer een nieuw kind uit voortkomt die ons volgende zomer vermaakt met inspirerende filmpjes en spannende schuifpuzzels.
Hij zal wel niet worden opgebaard in de huiskamer.
Staat zo armoeiig; die geplette zooi op de salontafel.
donderdag 22 augustus 2013 om 18:22
donderdag 22 augustus 2013 om 19:11
vrijdag 23 augustus 2013 om 09:02
quote:nona_Acy schreef op 22 augustus 2013 @ 21:48:
Misschien is het wel een grote afleidingsmanoeuvre van gtst en pleurt Nina alsnog joh.
hier hoop ik stiekem nog op!
denk al vanaf het begin dat ludo mike probeerde te vermoorden. maar mike heeft de parachute verwisseld, omdat hij ervanuit ging dat iemand hem iets aan wilde doen.
maar ga er eigenlijk niet vanuit dat de tekstschrijvers creatief genoeg zijn om ons zo op een dwaalspoor te zetten.
Misschien is het wel een grote afleidingsmanoeuvre van gtst en pleurt Nina alsnog joh.
hier hoop ik stiekem nog op!
denk al vanaf het begin dat ludo mike probeerde te vermoorden. maar mike heeft de parachute verwisseld, omdat hij ervanuit ging dat iemand hem iets aan wilde doen.
maar ga er eigenlijk niet vanuit dat de tekstschrijvers creatief genoeg zijn om ons zo op een dwaalspoor te zetten.
Het is pas kwijt als je moeder het niet kan vinden.
vrijdag 23 augustus 2013 om 10:08
quote:tarantula, 50 minuten geleden
Het werd toch pas in de laatste aflevering bekend dat Mike mee zou gaan? In ieder geval toch nadat die kabels van de parachute waren doorgeknipt? Dan kan Ludo, Lorena of wie Mike dan liever dood dan levend ziet, het niet gedaan hebben.Dan was t vast de sjuut van Poephoofd, die megaMike nu heeft gebruikt. Ofzoiets...
Het werd toch pas in de laatste aflevering bekend dat Mike mee zou gaan? In ieder geval toch nadat die kabels van de parachute waren doorgeknipt? Dan kan Ludo, Lorena of wie Mike dan liever dood dan levend ziet, het niet gedaan hebben.Dan was t vast de sjuut van Poephoofd, die megaMike nu heeft gebruikt. Ofzoiets...
vrijdag 23 augustus 2013 om 13:19
Wat moet Nina zonder GTST????
Mike moet steeds uit Belgie een pokke eind naar Hilversum rijden dat redt hij nooit als hij de hoofdrol in een serie en in een musical gaat spelen,wordt hij overspannen van
Als het wel Nina is dan ben ik benieuwd wat die gaat doen na GTST....
Maar vrees het ergste MIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEE BEL GVD 112
Mike moet steeds uit Belgie een pokke eind naar Hilversum rijden dat redt hij nooit als hij de hoofdrol in een serie en in een musical gaat spelen,wordt hij overspannen van
Als het wel Nina is dan ben ik benieuwd wat die gaat doen na GTST....
Maar vrees het ergste MIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEE BEL GVD 112
vrijdag 23 augustus 2013 om 13:32
ik vond Mike niet leuk.. en ook niet knap. Ben blij als hij weg is. Maar het kan nog allemaal heel anders aflopen dus niet te vroeg gejuicht.
Ludo is ook eens uit de dood opgestaan dus wat ze laten doorschemeren in de app en in de spoiers kan heel goed bedoeld zijn om de kijkers te misleiden.
Ludo is ook eens uit de dood opgestaan dus wat ze laten doorschemeren in de app en in de spoiers kan heel goed bedoeld zijn om de kijkers te misleiden.
it's a big club and you ain't in it
vrijdag 23 augustus 2013 om 13:41
http://www.mediacourant.nl/?p=150327 maar hier staat toch duidelijk dat hij tijdelijk uit de serie gaat?