Entertainment alle pijlers

gtst code app

05-07-2013 21:40 409 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor codes voor de app

Bevindingen en ideeen. Wie jij denkt dat er tepletter valt waarom en wie het gedaan zal hebben?

Mijn bevinding nu

Code 1 is 4745 of 4547 7454 zo iets een combinatie van die 4 getalen

Code 2 is droom

Aysen zoekt op de laptop hoe ze een paracute onklaar kan maken. Maar dan was het denk ik voor bing. En dus dan heeft iemand een verkeerd nummer gepakt?

wie valt er?

Totaal aantal stemmen: 94

Aysen (12%)
Rikki (3%)
Nuran (6%)
Wiet (10%)
Lorena (1%)
Maxime (11%)
Mike (41%)
Noud (10%)
Nina (6%)
quote:anno1984 schreef op 21 augustus 2013 @ 17:57:

En vergeet niet dat we dan Biejanka weer maanden zien uithuilen om het verlies van haar broer bij haar kikkerverzameling en de daarop volgende huwelijkscrisis weer tot een nieuwe ronde vreemdgaan leidt. Waar dan in het geheim weer een nieuw kind uit voortkomt die ons volgende zomer vermaakt met inspirerende filmpjes en spannende schuifpuzzels.

Hij zal wel niet worden opgebaard in de huiskamer.

Staat zo armoeiig; die geplette zooi op de salontafel.
Er is uitgelekt wie er te pletter valt. Door de Veronica gids? Wie leest die???
nieuwe mannenband met louis talpe
Louis Talpa mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
IK WIL DAT MIKE BLIJFT!!!!
Zijn beste song

I LOVE IT
Het staat al op wikipedie

Op 5 maart 2012 was Talpe voor het eerst te zien in de rol van Mike Brandt in de soapserie Goede tijden, slechte tijden op RTL 4. In het nieuwe seizoen keert hij niet meer terug als personage Mike Brandt omdat die de sprong niet overleefd heeft wegens sabotage.

quote:charlottew88 schreef op 22 augustus 2013 @ 11:01:

[...]

Nou he en ook erg jammer dat poephoofd niet heeft gesprongen. Wij moeten dus nog heel lang tegen dat hoofd aankijken. Poephoofd mag van mij te allen tijde neerstorten.
Van mij mogen Aysen,Laura,Jeff en Bing wel uit de serie en ik wil Mike in coma en niet dood,kan hij tenminste nog terugkomen...
quote:ElleMichelle, 13 minuten geleden

Van mij mogen Aysen,Laura,Jeff en Bing wel uit de serie en ik wil Mike in coma en niet dood,kan hij tenminste nog terugkomen...

Je mag wel mega Mindy met m'n dochter samen kijken.

*schuift kleenex naar EM*
Stom zeg, dat het al bekend is.

Ik baal er ook van dat die kutprinses gewoon nog leeft.
Kijk liever naar deze film van hem

DAIJOBU
Neeee, niet Mike. Verhaallijn was toch véél spannender als het Nina zou zijn?
Misschien is het wel een grote afleidingsmanoeuvre van gtst en pleurt Nina alsnog joh.
Oh, dát zou ik nou echt klasse vinden, nona_Acy!
Code 1247

Saaiste aanwijzingen ooit weer. Maar vanavond is gtst live, dan wordt het vast wel bekend
quote:nona_Acy schreef op 22 augustus 2013 @ 21:48:

Misschien is het wel een grote afleidingsmanoeuvre van gtst en pleurt Nina alsnog joh. Zouden er dan toch goede schrijvers achter de verhaallijnen van gtst zitten??
quote:nona_Acy schreef op 22 augustus 2013 @ 21:48:

Misschien is het wel een grote afleidingsmanoeuvre van gtst en pleurt Nina alsnog joh.

hier hoop ik stiekem nog op!

denk al vanaf het begin dat ludo mike probeerde te vermoorden. maar mike heeft de parachute verwisseld, omdat hij ervanuit ging dat iemand hem iets aan wilde doen.

maar ga er eigenlijk niet vanuit dat de tekstschrijvers creatief genoeg zijn om ons zo op een dwaalspoor te zetten.
Het is pas kwijt als je moeder het niet kan vinden.
Het werd toch pas in de laatste aflevering bekend dat Mike mee zou gaan? In ieder geval toch nadat die kabels van de parachute waren doorgeknipt? Dan kan Ludo, Lorena of wie Mike dan liever dood dan levend ziet, het niet gedaan hebben.
quote:tarantula, 50 minuten geleden

Het werd toch pas in de laatste aflevering bekend dat Mike mee zou gaan? In ieder geval toch nadat die kabels van de parachute waren doorgeknipt? Dan kan Ludo, Lorena of wie Mike dan liever dood dan levend ziet, het niet gedaan hebben.Dan was t vast de sjuut van Poephoofd, die megaMike nu heeft gebruikt. Ofzoiets...
Wat moet Nina zonder GTST????

Mike moet steeds uit Belgie een pokke eind naar Hilversum rijden dat redt hij nooit als hij de hoofdrol in een serie en in een musical gaat spelen,wordt hij overspannen van

Als het wel Nina is dan ben ik benieuwd wat die gaat doen na GTST....

Maar vrees het ergste MIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEE BEL GVD 112
Vorige keer Danny die dood van de trap viel

Waarom gaan al die leuke kerels eruit

Gooi liever Jeff of Laura van de trap of uit het vliegtuig......
ik vond Mike niet leuk.. en ook niet knap. Ben blij als hij weg is. Maar het kan nog allemaal heel anders aflopen dus niet te vroeg gejuicht.

Ludo is ook eens uit de dood opgestaan dus wat ze laten doorschemeren in de app en in de spoiers kan heel goed bedoeld zijn om de kijkers te misleiden.
it's a big club and you ain't in it
Omdat die wel een leven buiten gtst hebben. Die anderen komen dan niet meer aan de bak.
http://www.mediacourant.nl/?p=150327 maar hier staat toch duidelijk dat hij tijdelijk uit de serie gaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven