Entertainment alle pijlers

Hadderdemmedodder 2013

20-03-2013 20:29 2873 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Nieuwe Hotter Than My Daughter nóg erger

VIDEO - Na twee seizoenen Hotter Than My Daughter zijn er nog steeds moeders die zich niet weten te kleden. De eerste aflevering van het derde seizoen is vanavond te zien.

"Dit seizoen heeft al mijn verwachtingen overtroffen. Ik dacht na de vorige serie dat het niet erger kon, maar dat moet ik bijstellen", zei presentator Gordon. Oordeel zelf!

Woensdag, 20.30 uur, RTL4

Ik vind hier dingen van.
Pffff 'In bed willen ze graag een stevige vrouw hebben"...

Waarom doet die vrouw dit? Triest eigenlijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Omg dat rokje van zometeen! das gewoon een topje hoor!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:Galadriel schreef op 17 april 2013 @ 22:10:

[...]

Een hotterdanmijdotter in wording?Haha, ik heb haar al zo'n jaar of 6, 7 niet meer gezien, maar volgens mij valt dat wel mee.
quote:Enn schreef op 17 april 2013 @ 22:07:

[...]

Vind je?

Ben niet zo van de glitters.Ik zeg ook niet dat ik het mooi vind. Maar in vergelijking met andere outfits die we zien passeren..
quote:coolpack2 schreef op 17 april 2013 @ 22:12:

[...]

Ik zeg ook niet dat ik het mooi vind. Maar in vergelijking met andere outfits die we zien passeren..Ja eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik denk dat het wel arrogantie is. Kijk als ik in mijn lendenlapje over de markt loop dan kijkt iedereen me aan, en soms durft er een man te sissen. Ik kan dan denken "jee wat een aandacht krijg ik toch, ik moet wel heel knap zijn" of je denkt: "het is nog steeds niet geaccepteerd om halfnaakt boodschappen te doen"

Sommige mensen denken nu eenmaal niet zoveel
de 2e moeder:
quote:S0LEIL schreef op 17 april 2013 @ 22:11:

[...]

Misschien zijn ze helemaal niet zo zelfverzekerd, maar is het ook proberen zichzelf te overtuigen.Dat zal ook wel ja. Want eigenlijk zoeken ze continu bevestiging van buitenaf natuurlijk.
o, we moeten ook weer benen scheren
quote:Miss_Marvellous schreef op 17 april 2013 @ 22:13:

de 2e moeder: Die is "erger" dan deze eerste.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:sabbaticalmeds schreef op 17 april 2013 @ 22:14:

o, we moeten ook weer benen scherenAlleen maar als je je lendendoekje aan wilt doen.
Soms lijkt me dat heerlijk, niet zoveel denken.
quote:coolpack2 schreef op 17 april 2013 @ 22:11:

[...]

Niet meer, in ieder geval.

Ik vond het in den beginne heel verfrissend: geen kant, maar toch elegant - zonder poespas. Maar die lol is er wel af gegaan ja.

Na de derde keer dat de brandweer me moest bevrijden uit die driehonderddertien touwen aan mijn beha was voor mij de lol er echt wel af ja.

Klotedingen.
oh deze wil al te veel veranderen
quote:DeeDee86 schreef op 17 april 2013 @ 22:20:

oh deze wil al te veel veranderen Niet voor het eerst blijkbaar.
Nou, deze dame met haar bolletjessjaal vind ik nou ook niet echt uitblinken in seks-appeal.
quote:coolpack2 schreef op 17 april 2013 @ 22:21:

Nou, deze dame met haar bolletjessjaal vind ik nou ook niet echt uitblinken in seks-appeal.tja zo'n sjaal is natuurlijk ook al tuttigheid ten top
Ik mis Mike.
Ik vind hier dingen van.
rood en bruin .vloekt
vind t ook lelijk hoor
aiaiaiaiaia vreselijk.

@DeeDee: mja, meer het totaalplaatje.
nu krijgt de dochter blauwe klodders
quote:Rainbow01 schreef op 17 april 2013 @ 22:23:

rood en bruin .vloektDie visagiste styliste heeft zelden echt dingen dat ik denk WOW.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Aah, ben ik heel erg te laat? Zag net dat het op tv was en ik wil nog meetrashen
Some flies are too awesome for the wall
De moeder heeft zo'n hard gezicht, misschien omdat ze dunne lippen en kleine ogen heeft.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven