Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan Deel 4

19-04-2020 11:15 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

ps.
Dit topic gaat over Harry en Meghan, maar hun familie's, vrienden of naaste collega's mogen ook genoemd worden. Alles rond Harry en Meghan.
Vader Thomas en halfzus Samantha Markle, en Meghan's vriendinnen werden in de media met regelmaat genoemd, dan mogen zeker ook Harry's familie en vriendenkring genoemd worden.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 16:58
Reden: ps toegevoegd
26.33% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
impala schreef:
14-09-2020 15:49
Prima dat ze commercieel gaan. Maar niet eerst janken dat je moeder geëxploiteerd is door de roddelpers, en er dan zelf nog eens munt uit gaan slaan. Verdien je geld dan niet over de rug van je dode moeder. En natuurlijk de rest van het koningshuis, want geen film over Diana zonder Charles.
Als er toch een verhaal komt over Diana en je kunt er echt vanuit gaan dat daar plannen over waren door anderen dan kunnen ze beter zelf controle houden over het proces en het verhaal. Dat gejank hier joh.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
16-09-2020 23:53
Veel mensen hebben problemen vanwege corona, dat geld voor bijna iedereen, en die gaan dan ook geen miljoenvilla kopen als ze geld nodig hebben.
De beveiligingskosten loopt al in de miljoenen, en dan heb ik de interieurverzorgers en tuin-onderhouders nog niet mee geteld, Ik neem aan dat Harry niet zelf de coniferen zal snoeien, het gras gaat maaien, en tussen de borders gaat schoffelen.
Mee eens dat ze niet de enige zijn, maar dat was niet geheel mijn punt.
Ik denk dat ze het gewoon rustiger aan gedaan hadden en niet waren gaan leuren aan deuren als er geen Corona was geweest.
En over dat schoffelen, tsja, dat is Harry gewoon qua opvoeding niet gewend. Dat hij er niet slechter van zou worden is een feit, maar hij is niet gewend in de gewone wereld. Charles is zo mogelijk nog vreemder, die schijnt zichzelf nog nooit zelf te hebben aangekleed, maar altijd met behulp van een kamenier oid.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
17-09-2020 00:18
Als er toch een verhaal komt over Diana en je kunt er echt vanuit gaan dat daar plannen over waren door anderen dan kunnen ze beter zelf controle houden over het proces en het verhaal. Dat gejank hier joh.
Het is echt niet de eerste film die over die twee gemaakt wordt, het is natuurlijk flauwekul dat dat een reden is om zelf een film te doen. Ik zie het meer als de volgende stap in het uitventen van je dode moeder. En leuk voor je broer, vader en de rest van de familie die daar blijkbaar geen zeggenschap in hebben. Want je maakt mij niet wijs dat de koningin zegt: Harry, top idee moet je doen.
Alle reacties Link kopieren
blauwe_emmer schreef:
17-09-2020 12:27
Het is echt niet de eerste film die over die twee gemaakt wordt, het is natuurlijk flauwekul dat dat een reden is om zelf een film te doen. Ik zie het meer als de volgende stap in het uitventen van je dode moeder. En leuk voor je broer, vader en de rest van de familie die daar blijkbaar geen zeggenschap in hebben. Want je maakt mij niet wijs dat de koningin zegt: Harry, top idee moet je doen.

Het probleem dat Harry heeft is dat er maar weinig onderwerpen zijn waarin hij uitblinkt èn die commercieel interessant zijn.

Harry’s leven in het leger is commercieel niet interessant en kan bovendien elke (oud) militair vertellen. Harry had een goed onderwerp gevonden in sport en in het bijzonder gehandicapten sport. Daarin was ook veel geïnvesteerd (Invictus Games, voorzitterschap rugbybond). Daarvan zouden alleen de Invictus Games commercieel kunnen scoren maar die hebben een sponsor die concurreert met Netflix waaraan Harry zich heeft gecommitteerd.

Wat blijft er dan over? Hij probeert “mental health” maar hij heeft geen medische opleiding en de commerciële waarde daarvan is beperkt...tenzij hij het overlijden van zijn moeder erbij betrekt. Dat trekt wel aandacht. Maar dan begeeft hij zich inderdaad op glad ijs.

Ik heb het idee dat de commerciële plannen nooit heel goed doordacht zijn.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
17-09-2020 07:27
Mee eens dat ze niet de enige zijn, maar dat was niet geheel mijn punt.
Ik denk dat ze het gewoon rustiger aan gedaan hadden en niet waren gaan leuren aan deuren als er geen Corona was geweest.
En over dat schoffelen, tsja, dat is Harry gewoon qua opvoeding niet gewend. Dat hij er niet slechter van zou worden is een feit, maar hij is niet gewend in de gewone wereld. Charles is zo mogelijk nog vreemder, die schijnt zichzelf nog nooit zelf te hebben aangekleed, maar altijd met behulp van een kamenier oid.
Hij zit nu nog niet in de gewone wereld, ook al proberen ze ons hard te doen geloven van wel. :)
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
17-09-2020 00:18
Als er toch een verhaal komt over Diana en je kunt er echt vanuit gaan dat daar plannen over waren door anderen dan kunnen ze beter zelf controle houden over het proces en het verhaal. Dat gejank hier joh.
Kan je je ook normaal uitdrukken Sophietje?
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
blauwe_emmer schreef:
17-09-2020 12:27
Het is echt niet de eerste film die over die twee gemaakt wordt, het is natuurlijk flauwekul dat dat een reden is om zelf een film te doen. Ik zie het meer als de volgende stap in het uitventen van je dode moeder. En leuk voor je broer, vader en de rest van de familie die daar blijkbaar geen zeggenschap in hebben. Want je maakt mij niet wijs dat de koningin zegt: Harry, top idee moet je doen.
Ik vind het persoonlijk wel apart weer. Zeggen dat ze is uitgebuit door de media, de media is haar dood geworden, en dan nu precies hetzelfde doen, haar weer verkopen.


Heel apart. Maar goed, het moet dan wel zijn 'project' worden, niet van Meghan en ook niet van hun samen, dat is echt dubbel not done richting zijn broer.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
14-09-2020 13:30
Dank voor de link.
o_o Verschrikkelijk, die jonge meisjes dansen op een podium alsof ze al jaren in een seksclub werken en dansen.
Ik zag in het publiek afkeurende blikken en ook een paar mensen de duim omlaag doen.

Ik vind het zo ontzettend raar hoe mensen (zelfs in Nederland!) op deze film reageren. Het zijn gewoon jonge meisjes, die doen wat jonge meisjes doen, dansjes, zoals ze die op tv zien, en zichzelf ontdekken. Dat mensen hier seks in zien of er opgewonden van worden, zegt vooral iets over de mensen zelf.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
18-09-2020 00:02
Ik vind het zo ontzettend raar hoe mensen (zelfs in Nederland!) op deze film reageren. Het zijn gewoon jonge meisjes, die doen wat jonge meisjes doen, dansjes, zoals ze die op tv zien, en zichzelf ontdekken. Dat mensen hier seks in zien of er opgewonden van worden, zegt vooral iets over de mensen zelf.

Je hebt de filmbeelden niet helemaal gezien? Het zijn kinderen van 9, 10 of 11 jaar. Een gewone kinderfoto wil je al niet op internet tegenkomen. Maar zoals die meisjes dansen, alsof ze zich gaan bevredigen. en dan die loensige blikken, die al helemaal niet. Dat gedrag past niet bij een kind van die leeftijd. Dat past niet eens bij een meisje van 18 of een vrouw van 30,

Als kinderen dit doen omdat ze dat op tv zien dan hebben ze de verkeerde zender opstaan.

Ze mogen zich best zelf ontdekken, maar moet dat publiekelijk? Ik wil in de winkel ook graag een jurkje passen maar doe toch het gordijn van het pashokje dicht. Privacy is privacy. Een kind is een kind, kwetsbaar.

Als een pedofiel zegt 'het kind wou het zelf', dan zou ik zeggen 'ouwe gek, je hoort je verstand te gebruiken, het is nog maar een kind' Bij dit filmpje zou ik bijna zeggen 'misschien heeft die pedo gelijk'.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Vanavond op RTLZ
https://www.tvgids.nl/tv/z-doc-de-losba ... y/94752441

https://www.tvgids.nl/tv/z-doc-oorlog-i ... s/94752461 Deel 1

https://www.tvgids.nl/tv/z-doc-oorlog-i ... s/94752451 Deel 2
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
18-09-2020 00:30
Je hebt de filmbeelden niet helemaal gezien? Het zijn kinderen van 9, 10 of 11 jaar. Een gewone kinderfoto wil je al niet op internet tegenkomen. Maar zoals die meisjes dansen, alsof ze zich gaan bevredigen. en dan die loensige blikken, die al helemaal niet. Dat gedrag past niet bij een kind van die leeftijd. Dat past niet eens bij een meisje van 18 of een vrouw van 30,

Als kinderen dit doen omdat ze dat op tv zien dan hebben ze de verkeerde zender opstaan.

Ze mogen zich best zelf ontdekken, maar moet dat publiekelijk? Ik wil in de winkel ook graag een jurkje passen maar doe toch het gordijn van het pashokje dicht. Privacy is privacy. Een kind is een kind, kwetsbaar.

Als een pedofiel zegt 'het kind wou het zelf', dan zou ik zeggen 'ouwe gek, je hoort je verstand te gebruiken, het is nog maar een kind' Bij dit filmpje zou ik bijna zeggen 'misschien heeft die pedo gelijk'.

Ik heb de film op Netflix gezien en vind die beelden echt niet schokkend. Wat ik wel schokkend vind is hoe er naar jonge meisjes gekeken wordt. Dat vind ik veel meer een probleem. Het probleem is dat mensen blijkbaar jonge meisjes niet los van seks kunnen zien. Meisjes moeten zich vooral niet vrij gedragen met hun lichaam, want oeh daar kunnen sommige volwassen mensen niet mee omgaan, worden ze ongemakkelijk van. Dat ligt toch echt bij jezelf denk ik dan.

Ik zie gewoon een kind dat met d'r kinderbillen schudt omdat ze dat op tv ziet in dansvideos van Rihanna en Beyoncee en leuk nadoet. Ze zijn verder helemaal niet bezig met seks, willen gewoon en danswedstrijd winnen.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
18-09-2020 14:43
Ik heb de film op Netflix gezien en vind die beelden echt niet schokkend. Wat ik wel schokkend vind is hoe er naar jonge meisjes gekeken wordt. Dat vind ik veel meer een probleem. Het probleem is dat mensen blijkbaar jonge meisjes niet los van seks kunnen zien. Meisjes moeten zich vooral niet vrij gedragen met hun lichaam, want oeh daar kunnen sommige volwassen mensen niet mee omgaan, worden ze ongemakkelijk van. Dat ligt toch echt bij jezelf denk ik dan.

Ik zie gewoon een kind dat met d'r kinderbillen schudt omdat ze dat op tv ziet in dansvideos van Rihanna en Beyoncee en leuk nadoet. Ze zijn verder helemaal niet bezig met seks, willen gewoon en danswedstrijd winnen.
:facepalm:
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
18-09-2020 14:43
Ik heb de film op Netflix gezien en vind die beelden echt niet schokkend. Wat ik wel schokkend vind is hoe er naar jonge meisjes gekeken wordt. Dat vind ik veel meer een probleem. Het probleem is dat mensen blijkbaar jonge meisjes niet los van seks kunnen zien. Meisjes moeten zich vooral niet vrij gedragen met hun lichaam, want oeh daar kunnen sommige volwassen mensen niet mee omgaan, worden ze ongemakkelijk van. Dat ligt toch echt bij jezelf denk ik dan.

Ik zie gewoon een kind dat met d'r kinderbillen schudt omdat ze dat op tv ziet in dansvideos van Rihanna en Beyoncee en leuk nadoet. Ze zijn verder helemaal niet bezig met seks, willen gewoon en danswedstrijd winnen.

Het gaat volgens mij niet eens om de film zelf, maar om het promotiemateriaal (filmposter en trailer) voor Engelstalige landen. De oorspronkelijke Franse filmposter toont gewoon vier elfjarige meisjes met gewone kleding. De Amerikaanse filmposter toont de meisjes in hun weinig verhullende danspakjes.

De trailer voor Amerika heeft alleen beelden van de gewaagde dans in diezelfde weinig verhullende danspakjes, en dat dus voor vier elfjarigen. Ook al is de film in zijn geheel misschien anders - heb ik niet gezien- dat wat ze eruit gepakt hebben voor de reclame voor Amerika/Engelstalige landen, zonder “normale “ beelden om die scène in te bedden in de rest van de film, geeft te denken. Ik snap de kritiek volledig.
Alle reacties Link kopieren

Dank je wel voor deze informatie.
Ik las dit in de eerste link:

Documentaire
RTL Z Vanavond 20:29 - 21:29
Documentaire waarin het leven van de Britse prins Harry onder de loep wordt genomen. Van zijn kindertijd tot nu. Velen vinden dat Prins Harry nooit op dezelfde manier is behandeld als zijn oudere broer, prins William. Onlangs heeft Harry besloten om af te treden van koninklijke plichten. Daarmee stapt hij uit de schaduw van zijn oudere broer. Zal dit besluit de deur openen naar een gelukkige toekomst?




Harry weet toch ook dat zijn moeder een tree hoger stond dan Sarah, hij weet toch ook dat zijn vader een tree hoger stond dan Charles zus prinses Anne of broers Andrew en Edward. Ik geloof dus niet dat dit van Harry afkomt.
Ik moest eerder denken aan dat artikel dat er over ging waarom Kate en Meghan niet meer goed door een deur konden. Meghan was 'uitgevlogen' tegen de secretaresse van Kate omdat de secretaresse had gezegd dat ze voor Kate werkte, toen Meghan haar iets vroeg om te doen. Meghan voelde zich toen prinses nummer twee.

En daarbij gedroeg Harry zich ook veel anders dan William.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 18-09-2020 17:19
3.79% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
18-09-2020 15:43
:facepalm:

+10000
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
18-09-2020 17:14
Dank je wel voor deze informatie.
Ik las dit in de eerste link:



Graag gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Meghan heeft haar advocaat vervangen in de rechtszaak tegen de Mail on Sunday. De totale kosten van de zaak zouden zijn opgelopen tot 1,8 miljoen Britse pond (voor Meghan) en 1,2 miljoen Britse Pond (voor de krant).

De auteur van finding freedom speelt ondertussen ook nog een rolletje in het geheel: hij moet een verklaring afleggen. Hij heeft namelijk in een interview gezegd dat Meghan de brief aan haar vader heeft geschreven in de wetenschap dat vader Thomas de inhoud zou lekken. Ook zou hij, Omid Scobie dus, verklaren of Harry en Meghan nu wel of niet betrokken zijn bij dat boek.

De zaak gaat in januari weer verder. Meghan schijnt vier getuigen op te roepen en de krant drie getuigen.
Hamer schreef:
21-09-2020 19:20
Meghan heeft haar advocaat vervangen in de rechtszaak tegen de Mail on Sunday. De totale kosten van de zaak zouden zijn opgelopen tot 1,8 miljoen Britse pond (voor Meghan) en 1,2 miljoen Britse Pond (voor de krant).

De auteur van finding freedom speelt ondertussen ook nog een rolletje in het geheel: hij moet een verklaring afleggen. Hij heeft namelijk in een interview gezegd dat Meghan de brief aan haar vader heeft geschreven in de wetenschap dat vader Thomas de inhoud zou lekken. Ook zou hij, Omid Scobie dus, verklaren of Harry en Meghan nu wel of niet betrokken zijn bij dat boek.

De zaak gaat in januari weer verder. Meghan schijnt vier getuigen op te roepen en de krant drie getuigen.


Clusterfuck.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
21-09-2020 19:20
Meghan heeft haar advocaat vervangen in de rechtszaak tegen de Mail on Sunday. De totale kosten van de zaak zouden zijn opgelopen tot 1,8 miljoen Britse pond (voor Meghan) en 1,2 miljoen Britse Pond (voor de krant).

De auteur van finding freedom speelt ondertussen ook nog een rolletje in het geheel: hij moet een verklaring afleggen. Hij heeft namelijk in een interview gezegd dat Meghan de brief aan haar vader heeft geschreven in de wetenschap dat vader Thomas de inhoud zou lekken. Ook zou hij, Omid Scobie dus, verklaren of Harry en Meghan nu wel of niet betrokken zijn bij dat boek.

De zaak gaat in januari weer verder. Meghan schijnt vier getuigen op te roepen en de krant drie getuigen.

Wat een geld. En ze zijn zo WOKE :-?
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
21-09-2020 19:20
Meghan heeft haar advocaat vervangen in de rechtszaak tegen de Mail on Sunday. De totale kosten van de zaak zouden zijn opgelopen tot 1,8 miljoen Britse pond (voor Meghan) en 1,2 miljoen Britse Pond (voor de krant).

De auteur van finding freedom speelt ondertussen ook nog een rolletje in het geheel: hij moet een verklaring afleggen. Hij heeft namelijk in een interview gezegd dat Meghan de brief aan haar vader heeft geschreven in de wetenschap dat vader Thomas de inhoud zou lekken. Ook zou hij, Omid Scobie dus, verklaren of Harry en Meghan nu wel of niet betrokken zijn bij dat boek.

De zaak gaat in januari weer verder. Meghan schijnt vier getuigen op te roepen en de krant drie getuigen.
Meghan gaat zelf een verklaring afleggen in de rechtbank, aldus The Sun.

https://www.thesun.co.uk/news/12726777/ ... cy-battle/
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
21-09-2020 20:58
Wat een geld. En ze zijn zo WOKE :-?

Binnenkort “broke”?

Londense advocaten zijn inderdaad verschrikkelijk duur.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
21-09-2020 19:20
Meghan heeft haar advocaat vervangen in de rechtszaak tegen de Mail on Sunday. De totale kosten van de zaak zouden zijn opgelopen tot 1,8 miljoen Britse pond (voor Meghan) en 1,2 miljoen Britse Pond (voor de krant).

De auteur van finding freedom speelt ondertussen ook nog een rolletje in het geheel: hij moet een verklaring afleggen. Hij heeft namelijk in een interview gezegd dat Meghan de brief aan haar vader heeft geschreven in de wetenschap dat vader Thomas de inhoud zou lekken. Ook zou hij, Omid Scobie dus, verklaren of Harry en Meghan nu wel of niet betrokken zijn bij dat boek.

De zaak gaat in januari weer verder. Meghan schijnt vier getuigen op te roepen en de krant drie getuigen.

Meghan heeft er zelf voor gezorgd dat die brief is gelekt. Thomas had die brief al een paar maanden in huis, Pas toen die vijf vriendinnen er over hadden 'gelekt' bij de redactie van dat tijdschrift vond Thomas het nodig zich te verdedigen.

Maar ik ben retebenieuwd naar de verklaring van Omid.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
21-09-2020 21:48
Meghan gaat zelf een verklaring afleggen in de rechtbank, aldus The Sun.

https://www.thesun.co.uk/news/12726777/ ... cy-battle/
Natuurlijk kan ze weer acteren.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
bla bla bla voor ontzettend veel geld.

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... ailsignout

Meghan krijgt standje van de rechter om kosten rechtszaak
ANP Productie
s

Afbeelding

...........................

Ook het boek Finding Freedom kwam tijdens de zitting ter sprake. Volgens advocaten van de Mail hebben Harry en Meghan uitgebreid meegewerkt bij het schrijven van het boek. Hun redenering was dat Meghans samenwerking met de schrijvers erop wijst dat zij wilde dat persoonlijke details, zoals de inhoud van haar handgeschreven brief aan haar vader Thomas Markle, publiek bekend zouden worden. Het publiceren van die brief is de directe aanleiding voor de rechtzaak.

Meghans advocaten herhaalden dat er geen bewijs is voor die bewering. Ook een van de schrijvers van het boek, Omid Scobie, steunde Meghan in zijn getuigenverklaring door het boek te beschrijven als een onafhankelijk project.
.......................
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
18-09-2020 14:43
Ik heb de film op Netflix gezien en vind die beelden echt niet schokkend. Wat ik wel schokkend vind is hoe er naar jonge meisjes gekeken wordt. Dat vind ik veel meer een probleem. Het probleem is dat mensen blijkbaar jonge meisjes niet los van seks kunnen zien. Meisjes moeten zich vooral niet vrij gedragen met hun lichaam, want oeh daar kunnen sommige volwassen mensen niet mee omgaan, worden ze ongemakkelijk van. Dat ligt toch echt bij jezelf denk ik dan.

Ik zie gewoon een kind dat met d'r kinderbillen schudt omdat ze dat op tv ziet in dansvideos van Rihanna en Beyoncee en leuk nadoet. Ze zijn verder helemaal niet bezig met seks, willen gewoon en danswedstrijd winnen.

ps: Niet iedereen vind het zo gewoon zoals jij. Twee kleine stukjes heb ik gequote uit onderstaande link.

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... ailsignout


ANP Producties
1 uur geleden
................

Een groep internationale filmmakers neemt het op voor de regisseur van de film Cuties, nu de Amerikaanse Republikeinse partij strafrechtelijk onderzoek wil doen naar de Franse film. De Franse Netflix-film krijgt internationaal veel kritiek, omdat het jonge kinderen zou seksualiseren. De Republikeinen zijn het hiermee eens en eisen daarom een strafrechtelijk onderzoek.

.......................

De film is op Netflix te zien en ter promotie had de streamingdienst een poster gemaakt waarop de jonge meisjes suggestieve posities aannemen. Ook in de film zelf doen de meisjes seksueel getinte dansjes en komen ze in situaties terecht waar ze te jong voor zijn. Veel mensen noemen de scènes kinderpornografisch. Het leverde de dienst veel kritiek en de hashtag #cancelNetflix op. Volgens het Amerikaanse magazine Axios zouden "vijf keer meer mensen dan normaal" daarop hun Netflix-abonnement opzeggen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven