Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me kapot aan die voice-over!

Hij spreekt de naam van het eiland uit op z`n Spaans :@

Best bizar ja om gelijk nadat je elkaar een paar dagen kent een heel toekomstproject samen te gaan beginnen. Dat is toch je eigen droom niet? Om dat samen met een ander gezin te doen?

Lijkt of beide families te bang zijn om nu het er echt om gaat echt zefstandig wat te gaan doen en het liever velig samen doen. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Ocke echt zo kijk mij eens. En uk denk dat het nog wel heibel wordt met de buurtjes. Dat kan toch niet anders? Verstandig om het toiletgebouw in het midden te zetten.
Dit seizoen gaan ze gelijk aan de bak, in het vorige seizoen werd er best heel rustig aan gedaan, kinderen laten aarden, omgeving bekijken, dagelijkse dingen op een vakantie-tempo. Dat heb ik hier nog niet echt gezien.
Ik heb wel te doen met die kinderen: gelijk in het opvang-ritme, hup en vooruit.
Vooral het 2de leg gezin lijkt zich geen raad te weten met kinderen die gewoon lekker scharrelen, laat ze toch doen, school kan altijd nog. Ik zag dat ze steeds werden weggestuurd en ik hoorde ze gewoon zeggen: ‘ga maar daar spelen, papa en mama zijn even aan het praten’.
Dat vond ik vorig seizoen echt een verademing, dat eigenlijk alle gezinnen de tijd namen en de kinderen de vrijheid.
Alle reacties Link kopieren
hamaika schreef:
16-01-2018 07:55
Best bizar ja om gelijk nadat je elkaar een paar dagen kent een heel toekomstproject samen te gaan beginnen. Dat is toch je eigen droom niet? Om dat samen met een ander gezin te doen?

Lijkt of beide families te bang zijn om nu het er echt om gaat echt zefstandig wat te gaan doen en het liever velig samen doen. Jammer.

Hek eromheen en Big Brother deel zoveel (Utopia kijk ik niet) Missie is een bedrijf opzetten per gezin dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft Fleur haar zoon naar haar achternaam vernoemd :rolling:
ouder1980 schreef:
16-01-2018 09:01
Dit seizoen gaan ze gelijk aan de bak, in het vorige seizoen werd er best heel rustig aan gedaan, kinderen laten aarden, omgeving bekijken, dagelijkse dingen op een vakantie-tempo. Dat heb ik hier nog niet echt gezien.
Ik heb wel te doen met die kinderen: gelijk in het opvang-ritme, hup en vooruit.
Vooral het 2de leg gezin lijkt zich geen raad te weten met kinderen die gewoon lekker scharrelen, laat ze toch doen, school kan altijd nog. Ik zag dat ze steeds werden weggestuurd en ik hoorde ze gewoon zeggen: ‘ga maar daar spelen, papa en mama zijn even aan het praten’.
Dat vond ik vorig seizoen echt een verademing, dat eigenlijk alle gezinnen de tijd namen en de kinderen de vrijheid.
Vorig seizoen heeft maar 1 gezin wat op poten gezet. Ikbegrijp wel dat ze gelijk willen starten.
hondonspain schreef:
16-01-2018 09:29
Missie is een bedrijf opzetten per gezin dacht ik.
Ja dat dacht ik dus ook, per gezin een nieuw leven opstarten, niet met zijn alleen een en hetzelfde project neerzetten

Zou het wel jammer vinden
Alle reacties Link kopieren
Probleem zal zijn dat 1 jaar volgen te lang is, vorig jaar ook vaak erg saai dus bedenkt men wat nieuws zoals Karel en An en nu samen iets opbouwen blijkbaar, deelnemers worden bijgestuurd door Talpa.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat veel mensen hier iets tegen Ocke hebben, maar dat is m.i. meer een Hollands dingetje: hij is nogal zelfverzekerd en daar houden Nederlanders niet van.
Hij was werkzaam bij een multinational en heeft (denk ik) zijn sporen wel verdiend. De man is niet gek.
Sec genomen denk ik dat die Ocke het wel gaat maken daar.
Alle reacties Link kopieren
Is niet alleen een Hollands dingetje. Ik vind hem vooral vervelend omdat hij zo vol van zichzelf is maar ik hem tot nu toe nog niets bijzonders heb zien doen. Beetje gebakken lucht allemaal heb ik het idee. En ja dat schop je het helaas ook ver mee.
hamaika schreef:
16-01-2018 11:25
Ja dat dacht ik dus ook, per gezin een nieuw leven opstarten, niet met zijn alleen een en hetzelfde project neerzetten

Zou het wel jammer vinden
Volgens mij staat juist in de voorwaarden dat alle opties mogelijk zijn, zelf iets ondernemen of starten of gezamenlijk iets ondernemen. Tot nu toe nog niets gezamenlijks gezien, maar best leuk dat dit nu veranderd en waarschijnlijk levert het ook spannender tv op, dus talpa zal het wel promoten. Vooral als het op bonje uitloopt natuurlijk, dat gooien ze vast nog wat olie op het vuur...want veel kijkers.
hamaika schreef:
16-01-2018 11:25
Ja dat dacht ik dus ook, per gezin een nieuw leven opstarten, niet met zijn alleen een en hetzelfde project neerzetten

Zou het wel jammer vinden
Ik niet. Ze zitten 24/7 bij elkaar op de lip dus dat gaat zeker wrijving geven. En dat is dan weer extra leuk om naar te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren voor het eerst de nieuwe serie gekeken, de eerste aflevering gemist dus ken de koppels nog niet heel erg goed.

Verstandig van die Brabo om het sanitaire blok op de erfgrens te zetten. Die Ocke deed erg amicaal en je zag wel dat die Brabo iets meer afstand nam.

Dat koppel wat al eerder in Portugal een restaurant heeft gerund vond ik niet echt goed Portugees spreken. Volgens mij was dat hetzelfde koppel wat steeds klaagde dat ze geen aanspraak hadden met die andere twee koppel toch? Beetje sneu.

Die auto vol grind, tjongejonge zeg. Overigens zou ik juist een aftandse bak willen hebben tijdens een verbouwing. Geen zin om bang te zijn dat er een scheurtje, vlekje of deukje in mijn gloedglanzend nieuwe bak komt.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie het bij rtl xl terugzien? Mij lukt het vandaag niet. Het beeld gaat op zwart. Andere dingen gaat wel maar helemaal het einde en het roer om lukt niet
ik vind het nog niet echt boeiend allemaal.
Ja, ik heb het net geprobeerd en kan het terug zien.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel. Ik begrijp er niks van. Ik kijk regelmatig programmas via rtl xl
Alle reacties Link kopieren
Noesa schreef:
16-01-2018 15:13
Ik zie dat veel mensen hier iets tegen Ocke hebben, maar dat is m.i. meer een Hollands dingetje: hij is nogal zelfverzekerd en daar houden Nederlanders niet van.
Hij was werkzaam bij een multinational en heeft (denk ik) zijn sporen wel verdiend. De man is niet gek.
Sec genomen denk ik dat die Ocke het wel gaat maken daar.

Ocke is juist helemaal niet zelfverzekerd, dat kleffe geplak aan zijn buurman is wat mij tegenstaat.

En het gehinnik toen buurman bang was voor krassen op zijn huurauto.

Ik weet niet op welk niveau hij bij shell gewerkt heeft, maar ik vind hem beslist geen ‘man van de wereld’ en allesbehalve charismatisch.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Noesa schreef:
16-01-2018 15:13
Ik zie dat veel mensen hier iets tegen Ocke hebben, maar dat is m.i. meer een Hollands dingetje: hij is nogal zelfverzekerd en daar houden Nederlanders niet van.
Hij was werkzaam bij een multinational en heeft (denk ik) zijn sporen wel verdiend. De man is niet gek.
Sec genomen denk ik dat die Ocke het wel gaat maken daar.
Ja dat is het inderdaad... :bonk:

Ik schiet elke keer in de lach als ik aan dat fragment denk waarin hij staat te ‘zingen’. En dan die bewonderende blik van zijn vrouw erbij :proud:
watdachtjehiervan schreef:
16-01-2018 16:20
Ik niet. Ze zitten 24/7 bij elkaar op de lip dus dat gaat zeker wrijving geven. En dat is dan weer extra leuk om naar te kijken.
Ja laten we daar maar op hopen inderdaad! Op bonje en gedoe want de laatste paar maanden van vorig seizoen vond ik maar een saaie boel.
Volgensmij probeert Ocke zichzelf te verlagen tot niveau van zijn buurman. Z'n overhemd 'blouse' en dure broek heeft hij uitgegooid en T-shirt en korte broek aangedaan, hij ziet er nu het zelfde uit als buurman. Nou maar hopen dat buurman dikke vrienden met Ocke wordt.
Ikje86 schreef:
16-01-2018 22:34
Volgensmij probeert Ocke zichzelf te verlagen tot niveau van zijn buurman. Z'n overhemd 'blouse' en dure broek heeft hij uitgegooid en T-shirt en korte broek aangedaan, hij ziet er nu het zelfde uit als buurman. Nou maar hopen dat buurman dikke vrienden met Ocke wordt.
En hij is dan eerst gaan winkelen?
Of zal hij het gewoon al in zijn koffer gehad hebben en dus vaker een T-shirt dragen?
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
16-01-2018 17:10
Ocke is juist helemaal niet zelfverzekerd, dat kleffe geplak aan zijn buurman is wat mij tegenstaat.

En het gehinnik toen buurman bang was voor krassen op zijn huurauto.

Ik weet niet op welk niveau hij bij shell gewerkt heeft, maar ik vind hem beslist geen ‘man van de wereld’ en allesbehalve charismatisch.
Mijn idee, wat een blaaskaak.
Veel geschreeuw, weinig wol.....
Alle reacties Link kopieren
Een eerste indruk: die Maaike met haar ontevreden hoofd, brrr. Maar haar opmerking over de andere twee stellen die het goed met elkaar kunnen vinden, kan ik me wel goed voorstellen. Ocke vind ik een prima vent. Hij heeft overzicht. Is geen dwaas als Addy. Of de vriendschap met de buren stand houdt vraag ik me af, maar is leuk om te volgen. Mevrouw Beerens heeft vooralsnog een beetje mij hart gestolen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven