Entertainment alle pijlers

Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!

04-01-2012 20:53 2582 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat word kijken met een zak chips en dipsaus op tafel.......heerlijk[

Chips en dipsaus...worden wortel en komkommer
quote:Nastik schreef op 04 januari 2012 @ 21:45:

Effe tjekken hoor, maar wat daar op tafel ligt, is er iemand hier op het forum die dat in huis heeft?

Nops, gelukkig niet!

Oh zie nu net dat die moeder kritiek krijgt, en boos wordt, net goed voor dat mens!!!!
Maar je BENT gewoon een muts.
Dan adviseer ik moeder hier niet te komen lezen als ze niet voor domme muts uitgemaakt wil worden.
Hahahaha, nou moeders, bijster briljant ben je jou ook weer niet
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Effe tjekken hoor, maar wat daar op tafel ligt, is er iemand hier op het forum die dat in huis heeft? nope, volgens mij eet ik dat nog niet in een jaar, ondanks mijn overgewicht
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
o andere coach zie ik, enne moeders je bent wel een domme MUTS
Wat voor beroep zou Mutti hebben?
Nicolette is lief
Ik vind hier dingen van.

Effe tjekken hoor, maar wat daar op tafel ligt, is er iemand hier op het forum die dat in huis heeft?

nee...

Nou euh...misschien op jaarbasis

En dan zonder de biterballen want ik heb geen frituur!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Tickel schreef op 04 januari 2012 @ 21:46:

Hi Phool Hoi Tickel en alle anderen, heb ik veel gemist?
quote:Nastik schreef op 04 januari 2012 @ 21:48:

Wat voor beroep zou Mutti hebben?Pleejuffrouw.
quote:Nastik schreef op 04 januari 2012 @ 21:47:

Die Mutti heeft echt 14 frituurpannen voor haar kop.Die mogen ze wat mij betreft naar haar hoofd gooien.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Je bedoelt al dat eten?

Nee, heb wel eens chips, of koekjes in huis, maar zoveel en alleen maar vette zoete troep zoals daar

Ik vind het wel heel uitzonderlijk. Eten die mensen nooit sla, of fruit, of gewoon avondeten?
Vind het alleen maar zielig dat die moeder het niet begrijpt...
Gezellig hé?
Ik vind hier dingen van.
quote:phoolan schreef op 04 januari 2012 @ 21:48:

[...]

Hoi Tickel en alle anderen, heb ik veel gemist?Neuh, alleen dat moeder een vetschort voor haar ogen heeft ipv op haar buik.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Heb ik ook niet in huis, en dat met 3 kinderen waarvan er een ook een arm-etende puber is. Maar gelukkig lust hij groente en volkorenboterhammen.
Moeders is al in het bezit van een maagbandje ditmaal maar de kaken opelkaar naaien??
Oooh, dat kind is STIEKEM gaan eten zegt mama. Nou Nicolette, aanpakken die stiekemert! In 't gesticht ermee! Tuchtschool!
Oh die moeder is wel jullie favoriet zie ik
Zo egoïstisch, echt niet normaal meer...

Ik vind dit dus verwaarlozing, ze moet voor zichzelf zorgen, krijgt geen aandacht, moeder is er niet, er staat geen eten, alleen troep en moeder praat liever niet over haar kind want ze heeft het al zo druk met haar werk...

Dit kan gewoon niet voor dat arme meisje, nog niet eens gesproken over het psychische aspect van wat haar moeder haar aandoet.
Waar zij wonen verkopen ze geen fruit?
Nou, ik heb dat ook niet in huis. Ik heb niet eens een frituurpan. Beetje zelfkennis want ik eet heel graag. Dus ik heb gewoon nooit veel vreten in huis. Wel fruit en groente of lekkere sapjes, maar nooit pakken koek, chocola en chips.

Mijn dochter vraagt heul vaak om snoep of chips en dan moet ik 100 duizend keer uitleggen dat we het niet hebben. Dan wordt ze boos of gaat op het aanrecht staan om de kastjes af te struinen, maar hier valt niet stiekem te eten. Vanmiddag gezeur om ijs bij de Mac gehad, maar ik rijd er gewoon niet heen. Punt uit. Na 10 minuten is het gezeik over en eet ze een banaan.

Ben ik nou een Stinkmoeder?

Volgens mij vreet deze Mutti zelf stiekem en is ze te lui om het voedsel te verstoppen.
Ze is net zo in de steek gelaten door haar moeder, als door haar vader. Alsof ze een last is.
quote:galadriel schreef op 04 januari 2012 @ 21:50:

Heb ik ook niet in huis, en dat met 3 kinderen waarvan er een ook een arm-etende puber is. Maar gelukkig lust hij groente en volkorenboterhammen.Mijn neefje en nichtje ook. Die eten liever een lekker stuk fruit ipv van een zak chips. Zijn ook gek op groenten vooral op spruiten en witlof
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven