Entertainment alle pijlers

Help mijn man heeft een hobby

14-02-2013 20:09 212 berichten
Alle reacties Link kopieren

Versche trash! Met Sjon!
Ik vind hier dingen van.
Pa Pinkelman.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
T idee is wel heel erg leuk, zo in de supermarkt. Maar het zijn wel véél boeken zeg. Tering.
quote:Enn schreef op 14 februari 2013 @ 21:01:

Pa Pinkelman.Ze is wel een beetje een tante Pollewop hoor.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ja, boekn , ik heb heulemoal niks met boekn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Tickel schreef op 14 februari 2013 @ 21:03:

[...]

Ze is wel een beetje een tante Pollewop hoor.Echt heel erg. Maar die hoeveelheid boeken is echt ernstig.
Die vent is echt volledig de weg kwijt qua emoties en prioriteiten en realiteitszin.
I am surrounded by morons
oh guttegut
en ook wel een beetje veel boeken. Heul veul boeken.

Kan je wel alles weghalen nu, maar morgen loopt alles weer vol.
O wat erg! Duizenden boeken liggen weg te rotten in schuren en onder de kerk, en zijn kinderen krijgen op hun kop omdat ze de boeken niet goed stapelen.
Dit is dweilen met de kraan open.
Maar dat de boeken het huis uit zijn, dat is toch dan tot daar aan toe? Hij hoeft toch niet zijn hele hobby op te geven? Of mis ik wat?
Bijkomend voordeel van dit programma: mijn man vindt dit programma zo stom, dat hij vrijwillig de badkamer schoon is gaan maken
Zou ie nu gaan escaleren net als die aflevering van die man met al die fietsen en fietsonderdelen
Die kop op onweer van die man, daar zou ik van de weeromstuit ook tante Pollewop van worden ;-p
Kijk en huiver
Je ziet die man denken "kut zeg, zit ik op de fiets terwijl ik bij mijn boeken had kunnen zijn".
quote:Hermans schreef op 14 februari 2013 @ 21:09:

Bijkomend voordeel van dit programma: mijn man vindt dit programma zo stom, dat hij vrijwillig de badkamer schoon is gaan maken
*rent hysterisch rondjes* Ik zag Glennis zonder Graatsie

*gaat wiegend in hoekje zitten*
quote:Twisted schreef op 14 februari 2013 @ 21:10:

Kijk en huiver Gatver, Tracy of hoe heet ze trek ik nog wel, maar dat andere wijf...................
Begreep ik nou net dat zij haar eigen bed is uit gestapt omdat hij op haar kant boeken had gestapeld? Dat mens spoort óók niet hoor. Wie laat dat nou toe?
Ongelofelijk dat ie tijdens het uitje over boeken begint
Pollewop moet zich ook neit uit bed laten jagen. Dan slaapt hij maar op de bank hoor, puh.
quote:Tickel schreef op 14 februari 2013 @ 21:11:

[...]

Gatver, Tracy of hoe heet ze trek ik nog wel, maar dat andere wijf................... Echt? Stacy trek ik net zo slecht als Glennis
quote:Twisted schreef op 14 februari 2013 @ 21:11:

Ongelofelijk dat ie tijdens het uitje over boeken begint Nou ik wil niet lullig doen....maar ik zou ook echt liever lezen of boeken verzamelen dan fietsen met die mevrouw en 'gezellig' een meegebracht broodje uit een plastic zakje en een gratis kopje koffie uit een kartonnen bekertje nuttigen.
Stalkie, wat goed dat je gestopt bent met roken! Hier gaat alles goed. Eigenlijk verveel ik me op dit moment niet. Ben zowel aan het forummen en tv kijken als whatsappen en jurkjes kijken op Zalando Hoe is het met jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven