Entertainment alle pijlers

Help, mijn man heeft een hobby!

04-09-2008 20:38 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er nu ook naar dit programma? Welke idioot heeft er nu 500 salamanders?!?! Wel 'grappig' om te zien.... maar toch ook wel erg schandalig dat een werkloze nog steeds geen aandacht voor zijn kinderen heeft.
Wat maakt die karpervisuitrusting zo duur? Waar bestaat dat allemaal uit? Ik ben overigens volstrekt niet geïnteresseerd in vissen; daar ben ik te ongeduldig voor.
World of Warcraft: Legion
Belachelijk zeg, zoveel geld! Ben blij dat mijn man niet zo'n hobby heeft! En wat een loser die jongen, volgens mij hoopt hij nog dat zijn vrouw zwanger is van een karper.

Hem de deur uitzetten doe je denk ik niet zo snel met een huis, een kind en een tweede op komst maar ik vond het wel heel moeilijk voor het meisje.
Is er trouwens ook al een uitzending geweest over een man die gamen als hobby heeft? Ik heb weleens een topic opgestart over gameverslaving en welke gevolgen dat voor een relatie heeft.

Ik ben ook nogal een gamer, en ik ben eigenlijk wel benieuwd of ik daarop lijk. :)
Ik weet niet of het wat uitmaakt voor de dames die zo gek zijn van John Williams maarreh..hij is homo.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Yamuna schreef op 03 oktober 2008 @ 11:24:

@-( ik denk dat yamman zou gaan huilen als al zijn visspullen weg zijn na een inbraak ....
Yamuna, dat moest mijn man ook... die was er zo ontzettend ziek van... ongelooflijk.... had al die spullen vanaf dat hij een jaar of 16 was steeds zelf gekocht, verbeterd, duurdere gekocht, nou ja, je kent het waarschijnlijk wel
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Is John Williams homo? Vind het wel een lekker ding.
hans66 schreef op 03 oktober 2008 @ 12:14:

Wat maakt die karpervisuitrusting zo duur? Waar bestaat dat allemaal uit? Ik ben overigens volstrekt niet geïnteresseerd in vissen; daar ben ik te ongeduldig voor.

ja waar bestaat dat allemaal uit... hengels, molens, piepers, swingers, tenten, paraplu, rodpod, bankstick, buzzerbars, ik weet allemaal niet wat... maar t is zo duur omdat hij dan steeds een iets beter dit, en een iets betere dat kocht...

alleens zijn molens waren toen ik geloof 750 euro per stuk.. en als je er dan 4 heb.... ja dan loopt t best snel op he!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
John Williams is echt geen homo heeft al jaren een vriendin staat op het punt van trouwen volgens mij.
Pff, waar zijn de echte vissers gebleven??? De echte bikkels die in de stromende regen alleen met een zuidwester en een regenpakje met een hengel aan de kant van de sloot naar je dobber zitten turen?

Voerautomaat, waterdicht pak en tent, een alarm als je beet hebt...wat doe je dan in godesnaam nog meer dan alleen maar in je sneue tentje zit te wachten tot je alarm af gaat. Dan zou ik zo denken dat je het thuis wel heel erg moet hebben om zoiets vrijwillig te gaan doen.

Wat een enorme dweil van een kerel zeg.
John Williams is echt geen homo heeft al jaren een vriendin staat op het punt van trouwen volgens mij.
Jammer voor Digitalis.
luna1 schreef op 03 oktober 2008 @ 14:58:

Dan zou ik zo denken dat je het thuis wel heel erg moet hebben om zoiets vrijwillig te gaan doen.

:rofl: .... ik zal t yamman eens vragen hoe vreselijk hij t heeft ... X-D
Digitalis schreef op 03 oktober 2008 @ 14:44:

Is John Williams homo? Vind het wel een lekker ding.
Nee, hoe kom je daar zo bij.Wil er ook wel een beschuitje mee eten.

Pff, waar zijn de echte vissers gebleven??? De echte bikkels die in de stromende regen alleen met een zuidwester en een regenpakje met een hengel aan de kant van de sloot naar je dobber zitten turen?

Voerautomaat, waterdicht pak en tent, een alarm als je beet hebt...wat doe je dan in godesnaam nog meer dan alleen maar in je sneue tentje zit te wachten tot je alarm af gaat. Dan zou ik zo denken dat je het thuis wel heel erg moet hebben om zoiets vrijwillig te gaan doen.

Wat een enorme dweil van een kerel zeg.
Ik ken er wel eentje, MIJN VADER :worship: . Hengel,dobber, voer/lokaas wel een paraplu die zelden opengaat en een goede jas! Meer heeft een echte man niet nodig.

Voerautomaat, waterdicht pak en tent, een alarm als je beet hebt...wat doe je dan in godesnaam nog meer dan alleen maar in je sneue tentje zit te wachten tot je alarm af gaat.

Inderdaad, ik ken er ook zo een. Die ligt dan de hele nacht op een bedje te wachten tot er een alarmpje afgaat eventueel onder het genot van een biertje. En dat noemen ze dan SPORTvissen, dit heeft werkelijk niks met sport te maken. :rofl:
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb het programma ook gezien. Ergerde me rot aan die gast.

Beetje in zijn tentje zitten wachten tot het alarm afgaat en hoe zwangere vrouw en kind het thuis rooien, zal hem een zorg zijn.

En dat zijn vrouw er helemaal doorheen zat en dan toch blijven weigeren mee te werken, sorry maar dan geef je echt niks om je vrouw, in mijn ogen. Anders zou je haar toch niet al twee jaar negeren wat dit betreft.

Al die spullen in de schuur, ze mogen na die uitzending wel uitkijken dat het nu niet gejat gaat worden. Zulke dure spullen voor dergelijke bedragen zou ik niet in de schuur bewaren.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Wanneer komt er een programma dat heet: 'Help, mijn vrouw is een uitgezakt wijf dat niet meer wil neuken?' Vind het zo triest, zulke programma's. Beetje je vent te kakken zetten.
steph schreef op 04 oktober 2008 @ 08:19:

[...]

Ik ken er wel eentje, MIJN VADER :worship: . Hengel,dobber, voer/lokaas wel een paraplu die zelden opengaat en een goede jas! Meer heeft een echte man niet nodig.
Hulde aan de Echte Man, de vader van Steph :-p ! Dan kan ik me nog iets bij vissen als hobby voorstellen.
Digitalis schreef op 04 oktober 2008 @ 13:58:

Wanneer komt er een programma dat heet: 'Help, mijn vrouw is een uitgezakt wijf dat niet meer wil neuken?' Vind het zo triest, zulke programma's. Beetje je vent te kakken zetten.

:rofl: Maar die bestaan toch ook al? Denk aan 'beter in bed' e.d.

Ik vind het wel een leuk programma. Lekker andermans kerels afzeiken en dan heeeeeeeeel blij zijn met je eigen vent! :lmao:
Dames dames dames, wat hebben we weer een saai leven zeg. Dus we gaan maar weer massaal deze man afkraken want daar zijn jullie zo goed in!

Ik heb het ook gezien met mn vrouwtje.

Man o man wat een een overspannen vrouwtje zeg.

Ik denk niet dat het probleem bij het vissen ligt maar meer de hormonen op dit moment.

Vergeet niet dat deze jongen 8 uur per dag werkt. Kan zij wel de huishouding hebben en de kids maar hij werkt om brood op de plank te krijgen.

Tevens heb ik niet 1 keer gezien dat hij zn verhaal kon doen. Het enige wat ik zag is, IK WIL IK WIL IK WIL EN IK WIL NIET. Zelfs mijn vrouwtje vond het sneu voor die gast.

''En als je het hok leeg hebt mag je mn fietsje naar binnen rijden'' Daar zakt toch je broek van af!!

Ik vis zelf 1 nachie in de week 24 uur maar ben de volgende dag gewoon in huis te vinden. Daarbij mn tijd van bollen draaien en het karperforum en rigjes knopen enz enz..... kom ik op een uurtje of 34. Geen gezeik heb ik, maar daar staat wel tegenover dat ik ook leuke dingen doe met mn vrouwtje. Geven en nemen.

Jacob, gewoon lekker 1x in de week een nachie vissen kerel, dat verdien je na een week hard werken in weer en wind en laat je vrouwtje ook een hobby zoeken!! Eens kijken hoe ze zou reageren als ze dat zouden afpakken.

En voor de dames die alleen maar kerels afzeiken, zoek eens een hobby ipv alleen deze roddelbladen te lezen en kerels af te zeiken, GET A LIFE. En nogmaals, de prins op het witte paard bestaat niet :D En hou nu toch eens op dat de vrouw het kind uitpoept want jullie willen met gelijke rechten behandeld worden dus loop daar dan niet steeds over te zanikken.

Ik ben een heel gelukkige karpervisser die meer dan 34 uur per week aan zn hobby besteed en het vrouwtje heeft er vrede mee. Nou ik ga mn spullen pakken en een nachie vissen :)

Met vissende en geen mekkerende vrouw op de bank,

Dries
Ajjr, één nacht in de week is prima hoor. Maar elke dag 5uur gaan vissen zoals de man in het programma dat is veel te veel. Ja, hij verdient het geld (gelukkig die man in het eerste programma deed NIETS) maar mag hij ook nog zijn kinderen zien of gaan die niet voor het vissen.

Ik lees geen roddelblad maar het forum!
ajjr schreef op 04 oktober 2008 @ 19:46:

Dames dames dames, wat hebben we weer een saai leven zeg. Dus we gaan maar weer massaal deze man afkraken want daar zijn jullie zo goed in!

Ik denk niet dat het probleem bij het vissen ligt maar meer de hormonen op dit moment.

Vergeet niet dat deze jongen 8 uur per dag werkt. Kan zij wel de huishouding hebben en de kids maar hij werkt om brood op de plank te krijgen.

Tevens heb ik niet 1 keer gezien dat hij zn verhaal kon doen. Het enige wat ik zag is, IK WIL IK WIL IK WIL EN IK WIL NIET. Zelfs mijn vrouwtje vond het sneu voor die gast.

''En als je het hok leeg hebt mag je mn fietsje naar binnen rijden'' Daar zakt toch je broek van af!!

Ik vis zelf 1 nachie in de week 24 uur maar ben de volgende dag gewoon in huis te vinden. Daarbij mn tijd van bollen draaien en het karperforum en rigjes knopen enz enz..... kom ik op een uurtje of 34. Geen gezeik heb ik, maar daar staat wel tegenover dat ik ook leuke dingen doe met mn vrouwtje. Geven en nemen.

Jacob, gewoon lekker 1x in de week een nachie vissen kerel, dat verdien je na een week hard werken in weer en wind en laat je vrouwtje ook een hobby zoeken!! Eens kijken hoe ze zou reageren als ze dat zouden afpakken.

En voor de dames die alleen maar kerels afzeiken, zoek eens een hobby ipv alleen deze roddelbladen te lezen en kerels af te zeiken, GET A LIFE. En nogmaals, de prins op het witte paard bestaat niet :D En hou nu toch eens op dat de vrouw het kind uitpoept want jullie willen met gelijke rechten behandeld worden dus loop daar dan niet steeds over te zanikken.

Ik ben een heel gelukkige karpervisser die meer dan 34 uur per week aan zn hobby besteed en het vrouwtje heeft er vrede mee. Nou ik ga mn spullen pakken en een nachie vissen :)

Dries
Jeetje Dries, ik snap best dat je vrouwtje blij is dat jij lekker vaak vist 8-P !
Ajjr, ben jij getrouwd met een dwerg?

Dries

hahahaha ik geloof dat Dries zich een beetje aangevallen voelde door deze uitzending... maarre geeft niks hoor jongen... zolang jij goede afspraken met je vrouw hebt en lekker je ding doet, en daarbij je vrouw ook tevreden houdt, prima... good for you!

Ik denk dat in dit geval ( van tv dan) het eigenlijk een beetje de eigen schuld van de vrouw is.... mijn man ging vroeger ook heel vaak vissen, toen wij gingen samen wonen, zijn daar goede afspraken over gemaakt... vissen is prima, maar ik zit niet ieder weekend alleen, en t is ook niet zo dat jij bepaalt wat wanneer gebeurt, en ik me daar op aan pas, dat gaat allemaal in overleg.

inmiddels vist man zelden tot nooit meer, grotendeels doordat hij druk is met zijn studie( en ja dat kost ook heeeeel veel tijd) maar mocht hij vandaag ineens besluiten om volgend weekend te gaan vissen, he dan wil ik hem nog wel brengen ook.

1 van mans beste vrienden, die ook allemaal karperen ging echt ieder weekend, alle vakanties en zelfs met de kerst... toen zijn vriendin na 8 jaar ineens zei, nu wil ik dat je thuis blijft, ja dan heb je de poppen aan t dansen natuurlijk.,...

ze zijn uit elkaar, en zijn nieuwe vriendin heeft van t begin af aan gezegd, vissen is prima, maar overleg even... en kijk aan, t kan dus wel... je moet er alleen wel samen een beetje moeite voor doen.

en daarbij, je moet wel een beetje van elkaar kunnen hebben hoor.,...

Geen gezeik heb ik, maar daar staat wel tegenover dat ik ook leuke dingen doe met mn vrouwtje. Geven en nemen.

Volgens mij is dat dus het verschil met dat stel van tv. In die relatie was er weinig sprake van geven en nemen! Heel fijn voor je dat het bij jullie dus lekker loopt. :applause:
Digitalis schreef op 04 oktober 2008 @ 13:58:

Geen wonder dat in eerste instantie die man niet mee wou werken. Later gaf hij wel iets toe. Maar... als ik die vrouw was had ik het subtieler aangepakt. Dan had ik geen hele toestand gemaakt door het programma in te schakelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven