Help! Mijn man is klusser!
donderdag 2 juni 2011 om 20:50
quote:Pippin schreef op 02 juni 2011 @ 20:47:
Wicki: ook heel ongeduldig kijken en vragen wanneer de badkamer van het tuinhuisje voor je dochter nou es klaar is. Dan moet je er ook héél moeilijk bij kijken, je haar niet kammen en huilen. En passief depressief doen.
Dan komt Sjon. jaaa goed idee, vooral als het om kinderen gaat is het natuurlijk heel zielig...
Wicki: ook heel ongeduldig kijken en vragen wanneer de badkamer van het tuinhuisje voor je dochter nou es klaar is. Dan moet je er ook héél moeilijk bij kijken, je haar niet kammen en huilen. En passief depressief doen.
Dan komt Sjon. jaaa goed idee, vooral als het om kinderen gaat is het natuurlijk heel zielig...
donderdag 2 juni 2011 om 20:51
quote:Pippin schreef op 02 juni 2011 @ 20:47:
Dan komt Sjon.
*gaat oefenen*
Sjon is eigenlijk heel gemeen. Hij komt alleen bij vrouwen die een man hebben. Hoe moet dat nu met al die vrouwen die én zonder man zitten én ook nog eens onhandig zijn?
*zwaait naar Sjon*
*Joehoe, Sjon, ik dus!*
Dan komt Sjon.
*gaat oefenen*
Sjon is eigenlijk heel gemeen. Hij komt alleen bij vrouwen die een man hebben. Hoe moet dat nu met al die vrouwen die én zonder man zitten én ook nog eens onhandig zijn?
*zwaait naar Sjon*
*Joehoe, Sjon, ik dus!*
donderdag 2 juni 2011 om 20:52
quote:S0LEIL schreef op 02 juni 2011 @ 20:51:
[...]
*gaat oefenen*
*zwaait naar Sjon*
*Joehoe, Sjon, ik dus!*Dan moet dochter van Wicki dat dus doen
[...]
*gaat oefenen*
*zwaait naar Sjon*
*Joehoe, Sjon, ik dus!*Dan moet dochter van Wicki dat dus doen