Entertainment alle pijlers

Help! Mijn man is klusser!

03-03-2011 20:01 5919 berichten
Alle reacties Link kopieren

Sjon- en Ibrahimfans........zijn jullie er klaar voor? Monatoetje gereed? Here we go!
Ik vind hier dingen van.
o nee toch niet, hij heeft gewoon een huilgezicht
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
"ik dacht, het loopt niet zo'n vaart"

Me dunkt....8!!!! jaar!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hallo,

ik kwam dit topic toevallig tegen net. Ik kijk dit programma normaal nooit. Toevallig vorige week wel omdat het een oude bekende van me is (nu niet meer dus). Ik kan jullie wel vertellen dat je dus lang niet alles ziet op tv. Die man zit namelijk al 3 jaar in de ziektewet wegens psychische problemen. Er speelt wel meer in dat gezin maar dat doet op zich niet ter zake. Ik vind het alleen wel lullig dat ze zo'n man er zo slecht vanaf laten komen in die serie (ok ik had ook al gillend weggerend maar goed) terwijl er dus serieus wat mis is met hem. Ik weet niet in hoeverre de programmamakers daarvan op de hoogte waren maar je krijgt wel een vertekend beeld dus op deze manier.

Maar eh, veel plezier verder met het programma
Hij dacht dat loopt niet zo'n vaart en daar had hij nog gelijk in ook.
quote:c_estelle schreef op 10 maart 2011 @ 20:56:

[...]

Voorbereid of gewaarschuwd? Dat vind ik toch net even wat anders.

Ik ook

Maar ze heeft het zo vaak gezegd (gewaarschuwd), dat hij niet erg verbaasd meer was.
Ah daar zijn de subs onverstaan baar dat gemurmel van a3
we zijn heel cool, ik denk dat hij gewoon gehandicapt is

o hij heeft nu al ruzie met ibrahim
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hij lijkt een beetje op Al Bundy.

Ik vind hier dingen van.
De beesten zitten er beter bij
quote:wannabe schreef op 10 maart 2011 @ 20:57:

Hallo,

ik kwam dit topic toevallig tegen net. Ik kijk dit programma normaal nooit. Toevallig vorige week wel omdat het een oude bekende van me is (nu niet meer dus). Ik kan jullie wel vertellen dat je dus lang niet alles ziet op tv. Die man zit namelijk al 3 jaar in de ziektewet wegens psychische problemen. Er speelt wel meer in dat gezin maar dat doet op zich niet ter zake. Ik vind het alleen wel lullig dat ze zo'n man er zo slecht vanaf laten komen in die serie (ok ik had ook al gillend weggerend maar goed) terwijl er dus serieus wat mis is met hem. Ik weet niet in hoeverre de programmamakers daarvan op de hoogte waren maar je krijgt wel een vertekend beeld dus op deze manier.

Maar eh, veel plezier verder met het programma Maar waarom doe je als stel dan mee aan zo'n programma? Dan zet je jezelf toch bewust te kijk?
Haha sabel. idd.
Hij denkt ook, Jippie ik heb lekker hulp dus ik kan het wel rustig aan doen!

Tsssss..........
Ja ik zou ook tevree zij haha alles word gedaan voor je lul de behanger
quote:wannabe schreef op 10 maart 2011 @ 20:57:

Hallo,

Maar eh, veel plezier verder met het programma

Natuurlijk geeft zo'n programma een vertekend beeld, dat realiseren wij ons heus wel (maar dan is het niet meer zo grappig om met zijn allen hier te schrijven ).

Vorige week dachten we al, dat er psychisch iets niet helemaal goed zat.

Maar ziektewet? Ze gingen hem toch op zijn werk ophalen?
Nou ja zeg!!!!!
Ik vind hier dingen van.
Sorry dat ik inbreek. Maar weet iemand waar dit is? Volgens mij is het bij mij in de buurt. Zelfde diakect, en ken die vrouw ergens vrouw.
quote:Sabeltandcavia schreef op 10 maart 2011 @ 20:58:

Hij lijkt een beetje op Al Bundy.

[afbeelding]
De buurman gaat nu vast klagen tegen Sjon dat zijn buurman veel te vaak op de koffie komt. Gek wordt hij er van!
Ik vind hier dingen van.
Jorina, dat vraag ik me ook af. Ik heb ook echt met kromme tenen zitten kijken. Maar ja, ze zijn wel voor een groot deel geholpen nu natuurlijk.
Wat een drabber bij een ander wel klussen

bij mij ging ie eruit echt, meteen ,dat die vrouw dat gepikt heeft
quote:lieveke79 schreef op 10 maart 2011 @ 21:00:

Sorry dat ik inbreek. Maar weet iemand waar dit is? Volgens mij is het bij mij in de buurt. Zelfde diakect, en ken die vrouw ergens vrouw.

Waar is hier in de buurt? Ik zit nog met smart te wachten op de ondertiteling van Adrie nl.

Hallo allemaal!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Sabeltandcavia schreef op 10 maart 2011 @ 21:02:

De buurman gaat nu vast klagen tegen Sjon dat zijn buurman veel te vaak op de koffie komt. Gek wordt hij er van!

Kunnen ze zo door naar de volgende Sjon show.

Ruzie met de Buren!
Wat zou Sjon eigenlijk gedacht hebben? Ik moet naar de boerderie, dus ik doe mijn schoenen aan die het meest op kaplaarzen lijken?
"Echt praten doen ze niet meer"

Is ook lastig als je elkaar niet kunt verstaan.
Ik vind hier dingen van.
En daar zijn de ondertitels!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven