Het Blok 2010
woensdag 12 mei 2010 om 21:39
woensdag 12 mei 2010 om 21:41
woensdag 12 mei 2010 om 21:43
quote:iry schreef op 12 mei 2010 @ 21:40:
Ik vind ook alle stellen sowieso zo lief met elkaar.
Vriend en ik slaan elkaar nog net de hersens niet in tijdens het klussen samen.
Wij zouden pas kijkcijfers opleveren *gaat Iry en Lief opgeven voor het Blok 2011*
Het mag idd wel wat meer vlammen voor de kijkcijfers
Ik zou er trouwens niet aan aan durven beginnen hoor met mijn lief (als ik die had gehad)
Klussen doe ik bij voorkeur in mijn uppie
Ik vind ook alle stellen sowieso zo lief met elkaar.
Vriend en ik slaan elkaar nog net de hersens niet in tijdens het klussen samen.
Wij zouden pas kijkcijfers opleveren *gaat Iry en Lief opgeven voor het Blok 2011*
Het mag idd wel wat meer vlammen voor de kijkcijfers
Ik zou er trouwens niet aan aan durven beginnen hoor met mijn lief (als ik die had gehad)
Klussen doe ik bij voorkeur in mijn uppie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 12 mei 2010 om 21:48
Hahaha, nou doe ons dat niet aan!
Vriend en ik kijken altijd samen het blok en moeten ook iedere week lachen omdat we ons helemaal verplaasten als wij er samen in zouden zitten.
Twee stronteigenwijze mensen , perfectionistisch.
Vriend die last heeft van hoogmoedswaanzin (heeft thuis weleens gedacht een badkamer in een weekend te kunnen doen , need i say more ) en ik die zich afvraagd waar hij allemaal mee bezig is, hahaha!
Al kan hij wel heel goed klussen hoor, alleen een beetje irreeel soms.
Vriend en ik kijken altijd samen het blok en moeten ook iedere week lachen omdat we ons helemaal verplaasten als wij er samen in zouden zitten.
Twee stronteigenwijze mensen , perfectionistisch.
Vriend die last heeft van hoogmoedswaanzin (heeft thuis weleens gedacht een badkamer in een weekend te kunnen doen , need i say more ) en ik die zich afvraagd waar hij allemaal mee bezig is, hahaha!
Al kan hij wel heel goed klussen hoor, alleen een beetje irreeel soms.