Het Blok 2025
woensdag 10 juni 2026 om 23:15
Echt? Ik vind Kim vooral heel onvolwassen en achterbaks. Iemand erbij linken, en het dan gek vinden dat dat koppel aan ze meldt dat ze zelf eerder dan hun snitchen ook in overtreding waren. Ik vind Kim vreselijk onsympathiek. En Patrick en Marloes hebben nooit meegedaan aan kinderachtige spelletjes
donderdag 11 juni 2026 om 11:29
Inmiddels zijn zo'n beetje alle stellen wel achterbaks gebleken of negatief over de andere stellen geweest.
Die Tukkers/Achterhoekers die stellen dat ze nog nooit zo relaxed zijn geweest; ze hebben dan ook daadwerkelijk niks af weten te krijgen laat staan dat het mooi is. De witte reliëftegels in de badkamer zijn zo ongeveer de allerlelijkste tegels die ik ooit heb gezien.
En dat steeds maar insinueren dat horeca zoveel stressvoller of zwaarder is dan de bouw (zo komt het op mij steeds over namelijk). Tja, als je niks afmaakt of mooi maakt. Wat in de horeca toch ook belangrijk is lijkt mij...
Die Tukkers/Achterhoekers die stellen dat ze nog nooit zo relaxed zijn geweest; ze hebben dan ook daadwerkelijk niks af weten te krijgen laat staan dat het mooi is. De witte reliëftegels in de badkamer zijn zo ongeveer de allerlelijkste tegels die ik ooit heb gezien.
En dat steeds maar insinueren dat horeca zoveel stressvoller of zwaarder is dan de bouw (zo komt het op mij steeds over namelijk). Tja, als je niks afmaakt of mooi maakt. Wat in de horeca toch ook belangrijk is lijkt mij...
Poep, wie heeft jou gescheten?
donderdag 11 juni 2026 om 11:38
Margriet86 schreef: ↑10-06-2026 16:14Marloes en Patrick vind ik wel erg vervelend worden. Niks af maar lekker makkelijk doen.
Ik vind het jammer dat ze het wedstrijdgevoel hebben laten gaan, dat kijkt met wat lekkerder als ze ook hard werken om te winnen.
Maar voor hunzelf was dat een gepasseerd station en ze hebben de ervaring naar hun eigen hand gezet, een relatieboost en een fijne tijd met nieuwe ervaringen. Lijkt me voor hen dat dat dikke dikke winst is toch.
Weet niet zo goed waarom dat dan vervelend is?
Trust me... Nobody cares.
donderdag 11 juni 2026 om 14:01
Heb de aflevering van vanavond vooruit gekeken. Ik wad er zo klaar mee, was ik al maar wilde perse weten wie er ging winnen. Nu kan ik weer door . .
Hoop wel echt dat ze de volgende keer echt wat minder drama en vanuit regie opgezette irritatie krijgen. Ja, ik weet dat maakt leuke 't.v maar ik wil toch iets meer bouwen zien. Er waren toch ook edities dat ze nog per duo 1 persoon van die rare opdrachten kosten doen om geld te winnen? En een lange houten lat maken en er dan over heen lopen? Zulke dingen. Kijkt, voor mij, leuker weg. En het zou ook leuk zijn als we meer van de jury hoe ze punten geven te zien hadden gekregen.
Maar goed, zover mjjn bijdrage. Ik ga weer door met leven
Hoop wel echt dat ze de volgende keer echt wat minder drama en vanuit regie opgezette irritatie krijgen. Ja, ik weet dat maakt leuke 't.v maar ik wil toch iets meer bouwen zien. Er waren toch ook edities dat ze nog per duo 1 persoon van die rare opdrachten kosten doen om geld te winnen? En een lange houten lat maken en er dan over heen lopen? Zulke dingen. Kijkt, voor mij, leuker weg. En het zou ook leuk zijn als we meer van de jury hoe ze punten geven te zien hadden gekregen.
Maar goed, zover mjjn bijdrage. Ik ga weer door met leven
It is
what it is.
Accept it
and move on!
what it is.
Accept it
and move on!
donderdag 11 juni 2026 om 14:16
Dat is de Australische editie en die begint gelukkig maandag weer!Lookie schreef: ↑11-06-2026 14:01Heb de aflevering van vanavond vooruit gekeken. Ik wad er zo klaar mee, was ik al maar wilde perse weten wie er ging winnen. Nu kan ik weer door . .
Maar goed, zover mjjn bijdrage. Ik ga weer door met leven![]()
![]()
donderdag 11 juni 2026 om 15:14
Ik wist niet dat je Het Blok kon vooruitkijken joh!
Ik gun Lottie en Frank ook de winst, of Kim en Jim. Ik heb zelf deuren zoals L & F maar de rest van het interieur ben ik niet zo'n fan van.
Dan heb ik meer de smaak van Kim en Jim maar volgens mij hebben zij dan weer een verschrikkelijke badkamer met drie verschillende soorten tegels die totaal niet matchen. Die Rotterdammert was er wel fan van dus ik zal er wel weer geen verstand van hebben
Hoe zit dat nou met die appartementen die aan de straatkant een soort van garagedeuren (of blinde muur?) hebben. Hebben die echt maar aan één kant zonlicht?
Ik gun Lottie en Frank ook de winst, of Kim en Jim. Ik heb zelf deuren zoals L & F maar de rest van het interieur ben ik niet zo'n fan van.
Dan heb ik meer de smaak van Kim en Jim maar volgens mij hebben zij dan weer een verschrikkelijke badkamer met drie verschillende soorten tegels die totaal niet matchen. Die Rotterdammert was er wel fan van dus ik zal er wel weer geen verstand van hebben
Hoe zit dat nou met die appartementen die aan de straatkant een soort van garagedeuren (of blinde muur?) hebben. Hebben die echt maar aan één kant zonlicht?
donderdag 11 juni 2026 om 18:26
Op kijk.nl mobiel. Heb het vanmiddag gekeken. Misschien hebben ze het er weer afgehaald. Ik weet het ook niet, maar ik weet nu wie er gewonnen heeft. Jullie straks ook. Benieuwd wat jullie er van vinden. Vond het ergens ook wel weer een apparte aflevering, maar goed.
Zie trouwens dat op mobiel de aflevering er nu idd niet meer op staat. Ik zat op zo'n fb pagina en daar hadden mensen het ook gezien en verraadde wie er gewonnen had. Misschien dat ze het daarom er af gehaald hebben. Want het is niet leuk om te spoileren als die aflevering nog moet komen natuurlijk.
Zie trouwens dat op mobiel de aflevering er nu idd niet meer op staat. Ik zat op zo'n fb pagina en daar hadden mensen het ook gezien en verraadde wie er gewonnen had. Misschien dat ze het daarom er af gehaald hebben. Want het is niet leuk om te spoileren als die aflevering nog moet komen natuurlijk.
lookie wijzigde dit bericht op 11-06-2026 18:27
Reden: Spelfout
Reden: Spelfout
36.36% gewijzigd
It is
what it is.
Accept it
and move on!
what it is.
Accept it
and move on!
vrijdag 12 juni 2026 om 09:05
Verrassend dat Menno en Jackie maar 5% overwaarde hadden. Nu vond ik hun inrichting en vooral kleurenkeuze niks maar bouwkundig was hun huis wel in orde geloof ik. Ik vond het oprecht sneu voor hun terwijl ik weinig sympathie heb voor Menno
Hoorden jullie die opmerking op het laatst toen Steffi stond te snotteren en een kennis van haar tegen haar zei: maar gelukkig hebben Menno en Jackie ook niks gewonnen (of iets van die strekking). Het was echt gezellig in Het Blok
Hoorden jullie die opmerking op het laatst toen Steffi stond te snotteren en een kennis van haar tegen haar zei: maar gelukkig hebben Menno en Jackie ook niks gewonnen (of iets van die strekking). Het was echt gezellig in Het Blok
vrijdag 12 juni 2026 om 11:04
louise1 schreef: ↑12-06-2026 09:05Verrassend dat Menno en Jackie maar 5% overwaarde hadden. Nu vond ik hun inrichting en vooral kleurenkeuze niks maar bouwkundig was hun huis wel in orde geloof ik. Ik vond het oprecht sneu voor hun terwijl ik weinig sympathie heb voor Menno![]()
Hoorden jullie die opmerking op het laatst toen Steffi stond te snotteren en een kennis van haar tegen haar zei: maar gelukkig hebben Menno en Jackie ook niks gewonnen (of iets van die strekking). Het was echt gezellig in Het Blok![]()
Ja, vals tot het eind was Steffie, geheel in character. Ik had ook meer verwacht voor Jackie en Menno, maar terechte winst voor Lotty en Frank.
Ik vind het trouwens gek dat de losse wc's niet op de foto op Funda staan? En wilde ook nog even kwijt dat ik de indeling in het appartement van Marloes en Patrick zo gek vind, de bank in de keuken ipv de eettafel. Dat had ik toch anders gedaan op de een of andere manier.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
vrijdag 12 juni 2026 om 11:24
Wat een tenenkrommende finale zeg, vooral doordat Dennis zo enorm slecht presenteert, niet te doen. In een ver verleden werden de huizen tijdens de finale openbaar geveild, dat was veel interessanter en transparanter. Dennis vertelde dat er 2 appartementen niet verkocht waren maar hij vertelde niet welke dat waren.
En in het verleden verdienden de kandidaten wel degelijk geld met het winnen van spellen. Ik heb het een hele poos niet gekeken dus ik was verbaasd toen ik zag dat ze "op klus" moesten om extra geld te verdienen, dat kende ik helemaal niet.
Wat me wel verbaast is hoe weinig zo'n verbouwing oplevert en dat je er maar een paar procenten winst mee behaald. Het lijkt me voor een koper namelijk nogal een verschil of je een huis koopt dat je nog voor een halve ton verbouwen moet of je koopt het volledig afgewerkt en ingericht.
Weet iemand hoe dit zit? Ik had eigenlijk meerwaarden van 20-25% verwacht, dat had ik veel logischer gevonden.
En in het verleden verdienden de kandidaten wel degelijk geld met het winnen van spellen. Ik heb het een hele poos niet gekeken dus ik was verbaasd toen ik zag dat ze "op klus" moesten om extra geld te verdienen, dat kende ik helemaal niet.
Wat me wel verbaast is hoe weinig zo'n verbouwing oplevert en dat je er maar een paar procenten winst mee behaald. Het lijkt me voor een koper namelijk nogal een verschil of je een huis koopt dat je nog voor een halve ton verbouwen moet of je koopt het volledig afgewerkt en ingericht.
Weet iemand hoe dit zit? Ik had eigenlijk meerwaarden van 20-25% verwacht, dat had ik veel logischer gevonden.
vrijdag 12 juni 2026 om 12:46
vrijdag 12 juni 2026 om 12:56
Dat was vroeger in het blok ook zo.. Huizen werden geveild en daarna gemijnd. Dat was superspannend.OhMellie schreef: ↑12-06-2026 12:46Als koper ben je beter af met een gestript huis want dan kun je het naar eigen smaak inrichten. Nu betaal je veel extra en zit je toch met andermans keus opgescheept.
In de Australische variant worden de huizen geveild en krijgt iedereen de overwaarde. Dat kan oplopen tot astronomische bedragen.
Ik zag op de site van de makelaar dat alleen het appartement van lottie en Frank onder bod stond. De rest nog niet
Het zijn ook gewoon hele dure appartementen met weinig m2
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 12 juni 2026 om 13:44
Sebedeüs schreef: ↑12-06-2026 11:24
Het is de meerwaarde ten opzichte van aankoopprijs + verbouwingskosten he, niet alleen ten opzichte van de aankoopprijs. Stel dat een appartement 250.000 gekost heeft en er is voor 100.000 aan verbouwd dan is het met 12% meerwaarde dus verkocht voor 392.000, niet voor 280.000. Dat lijkt me een fikse winst in korte tijd!
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in